Skip to main content
Vraag

Kan opname niet afspelen.

• November 2, 2025
  • 13 reacties
  • 149 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik kan mijn opname van Elementary S 5 -  aflevering 10 : “Pick your poison” niet afspelen.   Ik krijg enkel de mogelijkheid om te verwijderen.   Ook via de app of via pick.be kan ik de aflevering niet bekijken.   Met mijn andere opnames zijn er (tot nu toe) geen problemen.

Ik heb ook al clear data + restart gedaan, maar dat heeft ook niet geholpen.  

Is het mogelijk om deze opname terug te zetten zodat ik deze alsnog kan bekijken ?  

Alvast bedankt 

13 reacties

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • 338 reacties
  • November 4, 2025

Idem ditto hier met een opname van verleden nacht, opname kan niet afgespeeld worden … djezes … enige optie “Beheer opnames” … enkel “wissen” … leve de digitale vooruitgang! 

Mutlie
  • 2267 reacties
  • November 4, 2025

En ook dit komt me bekend voor. Lang leve de apps!
Met de bedenking dat VTM zenders een  bewaartermijn van 7 (uitzending inbegrepen, dus eigenlijk maar 6)  dagen is en daarna Streamz moet gebruik worden. Maar de opnamemogelijkheid zit wel in ons betalend abonnement.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 66 reacties
  • November 4, 2025

Deze opname komt van een goplay zender.   Het vroegere play 5, wat nu dus play fictie heet.   De serie is inderdaad niet via goplay te bekijken.  Dus nu hopen dat Proximus de opname terug kan zetten.  

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3254 reacties
  • November 7, 2025

@Raenafel Weet je de datum nog van deze episode ? Ik vind ze niet terug om ze terug te plaatsen. Dit kan erop wijzen dat ze te lang geleden uitgezonden werd. 

@Regulus Welke opname is er bij u mislukt ? Als je het ons laat weten, kunnen we ze proberen te herstellen. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • 338 reacties
  • November 7, 2025

snip

@Regulus Welke opname is er bij u mislukt ? Als je het ons laat weten, kunnen we ze proberen te herstellen. 

Beste dank om dit  te willen regelen maar steek er geen moeite in … Het was een aflevering van “top 20 funniest” en ze zenden die dingen continue opnieuw uit 😄🙏

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 66 reacties
  • November 7, 2025

@Raenafel Weet je de datum nog van deze episode ? Ik vind ze niet terug om e terug te plaatsen. Dit kan erop wijzen dat ze te lang geleden uitgezonden werd. 

De aflevering werd op vrijdag 12 september 2025 uitgezonden.   Ik zie dat ze inderdaad niet meer tussen mijn opnames staat.  Ik had nog ongeveer een 30-tal dagen om deze te bekijken.  

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • 3254 reacties
  • November 10, 2025

@Raenafel Ik vind ze jammer genoeg noet terug in de database om ze terug te plaatsen. Mijn excuses hiervoor. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Practitioner
  • 66 reacties
  • November 10, 2025

@Raenafel Ik vind ze jammer genoeg noet terug in de database om ze terug te plaatsen. Mijn excuses hiervoor. 

Ja, dat is inderdaad wel heel spijtig.   Hopelijk herhaalt play fictie de hele serie nog eens vanaf seizoen 1, zodat ik de aflevering alsnog kan bekijken.  

Forum|alt.badge.img+2
  • Practitioner
  • 338 reacties
  • November 11, 2025

VOLHARDING IN DE BOOSHEID!

De nieuwe aflevering van hetzelfde programma “top 20 funniest” op VTM4 is opgenomen maar “kan opname niet afspelen” … allez allez jongens en meisjes! Werkekijk? 

ERGER NOG … nadat mijn echtgenote een klein kwartier naar een aflevering van “Alter ego” heeft gekeken roept de huishoudelijke plicht … als ze 2-3 uur later wil verder kijken … “kan opname niet afspelen” SERIEUS zeg? 

• Rising star
  • 15 reacties
  • November 12, 2025

Hier zelfde probleem je bent aan kijken zet op pauze en dan plots kan het niet meer afgespeeld worden .
Gebeld naar klantendienst ging maandag te laatste in orde zijn .
Gaat nu al over 6 programma en meestal serie’s
Sommige films gewoon gewist uit miserie 

• Apprentice
  • 1 reactie
  • November 12, 2025

Hier ook problemen met opnames alsook met herbekijken…

Bij een serieopname worden niet alle afleveringen opgenomen of ze zijn toch alleszins niet terug te vinden bij de opnames.

Bij de serie ‘Kassa, Kassa’ werden slechts de eerste 2 afleveringen opgenomen, die van 15 oktober…
We zijn nu 12 november ! 
Bij de serie ‘Elixer’ is de opname van afgelopen maandag 10 november nergens te vinden !
Als we die aflevering dan willen herbekijken (een opname van eergisteren !) is dat ook niet mogelijk !

Amaai...! En ik die dacht dat het met de fiberaansluiting allemaal gesmeerd ging lopen...

Martin
  • 30318 reacties
  • November 12, 2025

FYI: In andere topics hebben PX moderatoren gemeld dat ze ondertussen zouden gevonden hebben waar het probleem zit, maar nog geen datum kunnen geven wanneer dit zou kunnen opgelost zijn.

Hopelijk kunnen de PX moderatoren binnenkort het goed nieuws melden wanner de oplossing mag verwacht worden.

• Rising star
  • 15 reacties
  • November 13, 2025

Hopelijk kunnen ze al die serie’s  er terug opzetten want veel zin heeft het niet als er iedere keer een paar ontbreken .