Skip to main content
Vraag

opnames niet meer kunnen bekijken

• February 22, 2025
  • 3 reacties
  • 447 Bekeken

Sinds 1 Februari kunnen we onze opnames niet meer bekijken. 
ik heb contact opgenomen met jullie dienst, die mij zeiden dat ik alles moest herstarten. Ik heb alles herstart, maar nog steeds niks.

Ook moet ik dagelijks mijn lijnnummer ingeven.

Is hiervoor allemaal al een oplossing? Want ik sta op punt om alles buiten te smijten. 

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

3 reacties

Martin
  • February 22, 2025

@JustineVl 

Noteer in je → ForumProfiel zoveel mogelijk (privé) klantgegevens zodat de Proximus medewerkers u vlugger in het klantenbestand kunnen terugvinden zodat zij vlotter zouden kunnen verder helpen. In het veld "Ticket" kun je nog specifieke/privé info vermelden of belangrijk acht i.v.m. je vraag.
Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

vermeld ook als het om alle opnames gaat of als het maar om bepaalde opnames gaat.

• Auteur
  • Apprentice
  • February 25, 2025

Dit is gedaan, maar niemand kan mij een gerichte oplossing geven?

HadewychT
Forum|alt.badge.img+4
  • Community Manager
  • February 25, 2025

@JustineVl Dit is zeker niet de bedoeling en moet opgelsot geraken. Ik heb hiervoor nog enkele vragen ter verduidelijking.

• Wat gebeurt er juist als je een opname wil bekijken? Zie je ze in de lijst staan, kan je ze opstarten of krijg je een foutmelding ? 
  • Hoe zijn je decoders verbonden met de modem ? 
  • Wanneer moet je dat lijnnummer terug ingeven ? Na een reboot van je decoder of elke keer als je hem aanzet,… ?
  • Heb je deze problemen op beide decoders ?