Sinds gisterenavond 18u kan ik niet meer inloggen op de Pickx app via geen enkel Apple toestel. Dus niet via iPad / iPhone / Apple TV. Bij Apple TV blijft het “oplaad”symbool draaien en bij iPhone de melding “something went wrong” en op de iPad ook het draaiende “oplaad”symbool. Zijn er problemen?
PS: op de iPhone de app reeds een keer terug opnieuw geplaatst maar zelfde resultaat.
Beste antwoord door frits_devos
Philippe-dieter schreef:
@frits_devos@LutSTRVH ik word er stilaan ZOT van. En ik HAAT de opmerking van “heb je de app” al eens terug opgeladen. Sorry, welke app moet je om de 14 dagen eens terug opladen om deze werkend te houden ????? ECHT IK SNAP HET GEWOON NIET
Werkt inderdaad terug op iPad na opnieuw installeren van de app :-). Allen bedankt voor de reacties.
Sinds gisterenavond 18u kan ik niet meer inloggen op de Pickx app via geen enkel Apple toestel. Dus niet via iPad / iPhone / Apple TV. Bij Apple TV blijft het “oplaad”symbool draaien en bij iPhone de melding “something went wrong” en op de iPad ook het draaiende “oplaad”symbool. Zijn er problemen?
PS: op de iPhone de app reeds een keer terug opnieuw geplaatst maar zelfde resultaat.
hi @Philippe-dieter kan je 1 van de toestellen nu nogmaals proberen ?
@jonathandr ik kreeg de melding dat er teveel toestellen zijn. Kan deze lijst worden aangepast? Er staan volgens mij een aantal toestellen tussen die niet meer gebruikt worden. Heb een poging gedaan via de Helpdesk… maar wachten opgegeven. Via de decoder krijg ik de melding “fout” als ik een toestel wil verwijderen. Please… CAN YOU HELP ME. Thanks, Philippe
Concreet toestellen die Pickxapp gebruiken:
Apple TV WOONKAMER
iPad mini Philippe
Iphone Pro MAx
Ipad en iPhone werken. Apple TV blijft op “laden” staan.
@frits_devos@LutSTRVH ik word er stilaan ZOT van. En ik HAAT de opmerking van “heb je de app” al eens terug opgeladen. Sorry, welke app moet je om de 14 dagen eens terug opladen om deze werkend te houden ????? ECHT IK SNAP HET GEWOON NIET
@LutSTRVH Bedankt om te melden dat het VOORLOPIG terug werkt !!! Ik hoop echt dat er gewerkt wordt aan de STABILITEIT. Dat constant stekker uittrekken, app terug laden,…. kan toch echt niet.
Werkt inderdaad terug op iPad na opnieuw installeren van de app :-). Allen bedankt voor de reacties.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.