Beantwoord

Kan niet meer inloggen


Reputatie 3
Badge

Sinds gisterenavond 18u kan ik niet meer inloggen op de Pickx app via geen enkel Apple toestel. Dus niet via iPad / iPhone / Apple TV.    Bij Apple TV blijft het “oplaad”symbool draaien en bij iPhone de melding “something went wrong” en op de iPad ook het draaiende “oplaad”symbool.   Zijn er problemen?

 

PS: op de iPhone de app reeds een keer terug opnieuw geplaatst maar zelfde resultaat.

icon

Beste antwoord door frits_devos 17 March 2021, 15:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

11 reacties

@frits_devos @LutSTRVH   ik word er stilaan ZOT van. En ik HAAT de opmerking van “heb je de app” al eens terug opgeladen.  Sorry, welke app moet je om de 14 dagen eens terug opladen om deze werkend te houden ?????  ECHT IK SNAP HET GEWOON NIET

Werkt inderdaad terug op iPad na opnieuw installeren van de app :-). Allen bedankt voor de reacties.

Reputatie 3
Badge

@LutSTRVH  Bedankt om te melden dat het VOORLOPIG terug werkt !!!   Ik hoop echt dat er gewerkt wordt aan de STABILITEIT.  Dat constant stekker uittrekken, app terug laden,….   kan toch echt niet.

 

TBI: ik heb eens proximus pickx opgestart op mijn iPad met iPadOS14.4.1 en ondervindt geen enkel probleem tot nu toe.

Frederic van de helpdesk liet me Apple TV nog eens herstarten, uit stopcontact..; en rara, het werkt nu terug.

Maar zoals @Philippe-dieter zegt, om de zoveel tijd eens herstarten, dat klopt toch niet...

Reputatie 3
Badge

@frits_devos @LutSTRVH   ik word er stilaan ZOT van. En ik HAAT de opmerking van “heb je de app” al eens terug opgeladen.  Sorry, welke app moet je om de 14 dagen eens terug opladen om deze werkend te houden ?????  ECHT IK SNAP HET GEWOON NIET

Zelfde probleem hier. Werkt niet op iOS, wel op Android. Werkte niet gisteravond, vanochtend wel, maar nu opnieuw niet.

Op iMac werkt het wel, als ik Chrome gebruik.  Ook iPhone doet het terug.  Apple TV niet.  Blijft maar laden….

Bedankt voor uw reactie. Op 2 iPads (laatste versie iOS 14.4.1) hier werkt het niet, op Android phone wel. Vóór gisterenavond altijd gewerkt.

Zelfde probleem hier. Werkt niet op iOS, wel op Android. Werkte niet gisteravond, vanochtend wel, maar nu opnieuw niet.

Op iMac werkt het wel, als ik Chrome gebruik.  Ook iPhone doet het terug.  Apple TV niet.  Blijft maar laden….

Zelfde probleem hier. Werkt niet op iOS, wel op Android. Werkte niet gisteravond, vanochtend wel, maar nu opnieuw niet.

@jonathandr hier hetzelfde probleem sinds gisteren.  nergens werkt het nog.  Idee verhaal helpdesk, sorry, dat is geen helpdesk te noemen…

 

geen pickx op iPhone, niet op iPad en niet op apple tv.  Al ettelijke keren verwijderd en er terug opgezet.

Reputatie 3
Badge

@jonathandr   ik kreeg de melding dat er teveel toestellen zijn.  Kan deze lijst worden aangepast?    Er staan volgens mij een aantal toestellen tussen die niet meer gebruikt worden.  Heb een poging gedaan via de Helpdesk… maar wachten opgegeven.  Via de decoder krijg ik de melding “fout” als ik een toestel wil verwijderen.   Please… CAN YOU HELP ME.    Thanks, Philippe

 

Concreet toestellen die Pickxapp gebruiken:

Apple TV WOONKAMER

iPad mini Philippe

Iphone Pro MAx

 

 

Ipad en iPhone werken.   Apple TV blijft op “laden” staan.

 

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +4

Sinds gisterenavond 18u kan ik niet meer inloggen op de Pickx app via geen enkel Apple toestel. Dus niet via iPad / iPhone / Apple TV.    Bij Apple TV blijft het “oplaad”symbool draaien en bij iPhone de melding “something went wrong” en op de iPad ook het draaiende “oplaad”symbool.   Zijn er problemen?

 

PS: op de iPhone de app reeds een keer terug opnieuw geplaatst maar zelfde resultaat.

hi @Philippe-dieter  kan je 1 van de toestellen nu nogmaals proberen ?