Vraag

geluid en beeld lopen niet synchroon

• 11 April 2022
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Gedurende enkele weken loopt het beeld en geluid niet synchroon, en wordt steeds erger. Er zit nu een 3 tal seconden verschil op. 
Alles is al 35663 keer gereset maar het probleem blijft. Ben echt serieus aan het overwegen om ons abonnement stop te zetten als dit niet opgelost raakt

3 reacties

Reputatie 6
Badge +4

@Geert204 Wij zijn hier van op de hoogte en volop mee bezig. Hier kan je de stand van zaken V7 volledig terug vinden.

Mag ik dan ook "volop bezig zijn" mijn volgende betalingen in orde te brengen en als jullie mij een rappel sturen, antwoorden dat ik hiervan op de hoogte ben en volop bezig ben het in orde re brengen?

Wij betalen elke maand voor iets wat niet werkt, gisteren hoorde ik de commentator zeggen "goal" terwijl op ons beeld nog naar het doel moest geschoten worden, we kunnen al weken geen gebruik maken van onze tv, en jullie antwoord is "we zijn er volop mee bezig"????

Dit is ongehoord, ofwel wordt dit opgelost en krijgen we waarvoor we betalen, ofwel zijn jullie weer een klant kwijt...wat een antwoord zeg…

Reputatie 6
Badge +4

@Geert204 Ik heb een aanpassing gedaan, dit kan voor beterschap zorgen. Ik kan ook altijd je decoder omruilen naar een ander model indien je dit wenst. Bij de andere modellen is dit probleem niet aanwezig.

Reageer