frustrerend

  • 24 February 2022
  • 5 reacties
  • 314 Bekeken

Overal waar ik op klik om klacht in te dienen word ik terug gezonden naar myproximus. Dat is helemaal niet wat ik wil. Schandalig dat ze op die manier proberen te omzeilen om klachten te ontvangen in plaats van te luisteren en er wat aan te doen! Als de problemen blijven aan houden zal ik vlug weer verranderen!!


5 reacties

Reputatie 1

Overal waar ik op klik om klacht in te dienen word ik terug gezonden naar myproximus. Dat is helemaal niet wat ik wil. Schandalig dat ze op die manier proberen te omzeilen om klachten te ontvangen in plaats van te luisteren en er wat aan te doen! Als de problemen blijven aan houden zal ik vlug weer verranderen!!

Goedemorgend  Emicli,

 

Beste wat zou kunnen doen is gewoon een aantekende brief opsturen naar ombudsdienst van proximus en daar jou  problemen aankaarten. ,en als dit niet zou werken zo snel mogelijk veranderen van provider.

het zou niet de 1ste keer zijn dat ze zulke praktijken toepassen bij hun klanten door hun iedere keer opnieuw te gaan negeren.

 

ombudsdienst van proximus

 

Je bedoelt waarschijnlijk ombudsmantelecom.be

@Emicli 

maar je kunt ook mss toch even de reactie afwachten tot iemand van het Prox forum team hier de draad opneemt om je verder te helpen, enfin aan u de keuze uiteraard.

Reputatie 1

ombudsdienst van proximus

 

Je bedoelt waarschijnlijk ombudsmantelecom.be

@Emicli

maar je kunt ook mss toch even de reactie afwachten tot iemand van het Prox forum team hier de draad opneemt om je verder te helpen, enfin aan u de keuze uiteraard.

@Martin deze dienst wou ik inderdaad bedoelen

Gr maxime 

Reputatie 7
Badge +3

@Emicli  Je kan ook via deze weg doorgeven wat het probleem is, dan kijken we dit graag verder voor je na. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Emicli  kunnen we je helpen?

Reageer