Hallo, Ik heb vorige week flex netflix besteld, vandaag de v7 decoder gekregen en geinstalleerd, maar hoe activeer ik nu het disney+ cadeau dat er ook bij zat?
Dank U
@AniekVdp Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic over Disney+ waar je wellicht een antwoord zult vinden op je vraag.
De betalingen van Netflix stopzetten of wijzigen, dien je inderdaad te doen via jouw Netflix account.
https://www.netflix.com/YourAccount
Groetjes,
Antonella
@AntonellaD ik heb net gechat met netflix en die zeggen dit:
Goedemiddag! Ik heb jouw opmerking zojuist gelezen en dat is niet het geval. Als je het account wil opzeggen dan kan dit enkel via je Proximus pakket. Neem contact op met de klantenondersteuning van Proximus om je Proximus-pakket op te zeggen en niet meer voor Netflix te betalen
Klik hier. Wij kunnen niet in het systeem van Proximus en kunnen dan ook niet het account loskoppelen van je Proximus pakket.
netflix geeft mij geen optie om het zelf te doen, alleen een verwijzing naar proximus, en ik wil het nog altijd tijdelijk opzeggen.
@kdewilde Het 1ste order werd verworpen door ons systeem (waarom weet ik niet, er zijn wel wat problemen geweest met onze systemen de laatste 2 dagen). Deze werd daarom opnieuw ingeleid. Bij deze 2de inleiding werd het boeket Nature & Discovery inderdaad niet omgezet naar Family NL. Dit kunnen we aanpassen zodra de Wifi-booster is geleverd. Deze Wifi-booster zit gratis inbegrepen bij het Flex pack. Als we de vaste lijn opzeggen en het pack dan omzetten naar Flex S dan zal de Wifi-booster niet meer gratis zijn en aangerekend worden aan 2,49 euro/maand in huur. Is dat ok voor jou? Groetjes, Antonella
@AntonellaD Ik heb 2x een e-mail ontvangen met een bevestiging van de wijzigingen. In de eerste was er sprake van de omzetting van Nature & Discovery naar de optie Family NL. In de tweede was dit weggevallen. In beide gevallen was de optie 'Upgrade je thuis-ervaring' inbegrepen. Is het niet mogelijk om toch de optie Family NL te activeren (ter vervanging van Nature & Discovery) en 'Upgrade je thuis-ervaring' te laten vallen (onze vaste lijn wordt toch weinig gebruikt. €11/maand om onbeperkt naar vaste lijnen te bellen is daarom voor ons niet interessant)? Dus: Flex pack met de opties Family NL en All Sports en zonder de 'Upgrade je thuis-ervaring'.
@Antoon1 Wij nemen ook geen speciaal filmpakket hoor (enkel de basis); geen filmbundels of zo. Met pakket bedoel ik: tv, internet en telefoon.
In de mail van Proximus staat: ‘Als Proximus klant, wist je dat Disney+ inbegrepen is in jouw product voor één jaar?’
In elk geval, het is vooral een commerciële move (zoals ook de banken hanteren). Eerst promoten ze iets gratis, en als je het dan gewend bent, hopen ze dat je het blijft aanhouden en er ook gaat voor betalen.
Ik heb er niets op tegen dat ze dit nu doen, maar wel op het feit dat ze in hun Enjoy-wedstrijden dingen verloten, waar je eigenlijk niets kan mee doen. Ik weet niet of ik het goed uitleg…
Morgen komen de prox forummedewerkers terug langs en zullen dit natrekken voor u of je recht hebt op een V7 decoder
Bijkomende inlichtingen: → V7 Stand van zaken | Proximus Forum
We hebben Disney+ langs de wedstrijd gedurende kerstperiode welke we kunnen gebruiken langs onze smart TV. Ik lees op de website van Proximus dat je een Android-decoder nodig hebt o het langs proximus te kunnen. Zou het mogelijk zijn om mijn “oude” decoder om te ruilen voor zo’n nieuwe decoder?
@D.R.E. Je voldoet aan alle voorwaarden dus is de omruiling van de decoder voor jou geen probleem. Ik heb het nodige hiervoor gedaan. Je ontvangt vandaag nog een e-mail ter bevestiging van de omruiling van de decoder en in bijlage het label om de oude decoder gratis retour te sturen via Bpost. Groetjes, Antonella
Beste, ik heb 1 jaar Disney plus gewonnen met jullie wedstrijd waarmee ik superblij ben. Nu kan ik deze echter niet bekijken via TV.(wel op PC en GSM).
Reden is omdat ik geen goede decoder heb. Kan ik mij huidige omwisselen met een android exemplaar?
Hartelijk dank voor de info
Mvg Tony Vanderswalmen
@Tonyvds Als je opteert voor een Flex pack dan kan de decoder worden omgeruild naar een Android TV decoder V7. Deze is namelijk niet compatibel met je huidige Familus pack.
Dit zou trouwens ook voordeliger uitkomen op jouw factuur aangezien de wifi-booster dan mee in het Flex pack zou zitten aan € 70,99/maand. Mag ik dit zo voor jou in orde maken?
Groetjes,
Antonella
Dag Antonella, ja je mag wijzigen naar Flex pack.
We hebben wel problemen met de wifi-booster. Het lukt niet om de wifi boven te versterken met de booster. Ik neem daarvoor nog contact op met jullie technische dienst.
AntonellaD als ik kijk op de website zie ik Flex pack aan 49,99 voor 3 maand en dan 59,99€ . Hoe kom je dan aan 70,99 aub?
Kan dit eens gemaild worden aub?
@Antoon1 Bedankt, maar het gaat er hier juist om dat ik eigenlijk niets heb gewonnen. Proximus biedt het jaar nu gewoon ook gratis aan als onderdeel van het pakket bij hen (helemaal los van die wedstrijd). In principe zou jij (als je een Proximus pakket hebt) het ook moeten kunnen gratis activeren.
@Tonyvds De prijs van € 59,99/maand is voor het Flex S pack, met enkel internet en tv. De Wifi-booster is niet inbegrepen in deze prijs en zal ook hier apart aangerekend worden aan € 2,49/maand. De prijs van € 49,99/maand gedurende 3 maanden is een promotie voor nieuwe klanten.
Jij hebt nu een Familus pack aan € 72/maand. Dat is vaste lijn, internet en tv. Dit komt overeen met het Flex pack van € 70,99/maand. De huur van de Wifi-booster is hierbij inbegrepen.
Dankzij Flex zou je dus € 3,50/maand besparen.
Groetjes,
Antonella
het hangt ervan af wel pakket je hebt natuurlijk !
@Antoon1 Bedankt, maar het gaat er hier juist om dat ik eigenlijk niets heb gewonnen. Proximus biedt het jaar nu gewoon ook gratis aan als onderdeel van het pakket bij hen (helemaal los van die wedstrijd). In principe zou jij (als je een Proximus pakket hebt) het ook moeten kunnen gratis activeren.
@Helga_03. Verkeerd begrepen. Nee vindt dit pakket te duur ook al is Disney gratis en zou er niet optimaal gebruik van maken. Als ik interesse heb pak ik Disney wel apart 


ondertussen ben ik er van overtuigd dat het disney+ abonnement misleidende reclame was, er stond dan wel bij dat het inbegrepen was, maar ik denk niet dat het zo is als ik geen all stars tv pack neem, en dat ga ik ook niet doen.
Ik zou het toch willen uit proberen, vanuit disney zelf dan, en daarvoor wil ik tijdelijk mijn netflix abonnement dat ik van proximus heb opzeggen, als dit gaat.
als ik bij mijn producten in my proximus kijk, stuurt de link om mijn netflix account te beheren me naar de netflix site, en daar staat er Neem contact op met Proximus als je je betalingsgegevens wilt bijwerken of je facturering via Proximus wilt beëindigen.
dus hier zou iemand me bij moeten helpen, of zit ik voor bepaalde tijd aan netflix vast doordat ik pas flex netflix heb afgesloten?
voor de rest zou mijn proximus abonnement hetzelfde moeten blijven.
dank u
ps: als het toch mogelijk is om disney+ voor een jaar gratis te krijgen bij proximus wil ik natuurlijk liever dit.
@Antoon1 Het puntenspaarprogramma (dat werd afgevoerd) was in die zin wel nuttig. Daarbij kon je kiezen uit verschillende opties.
Puntensysteem hoeft niet, maar keuzeoptie heel interessant. Zoals HLN, Netflix, Disney etc.
Dat vond ik ook een veel beter systeem.
Mijn pa heeft ook een standaard pack (TF+Internet+TV) en ook nog nooit zo’n mail gehad.
Neen nog niet. Ik zie wel dat ik een v5 decoder heb, dus wellicht ligt het dan daaraan?
Hallo,
Ik had een disney plus besteld met een nieuwe dicorde. Nu voor de 2de keer bestelling afgesloten,en kan deze weer niet opvolgen echt raar
Heb zopas gebeld naar de klantendienst om over te schakelen naar een Flex pack. Blijkt nu dat dit niet mogelijk is omwille van een gedeelde facturatie (Pack for Employees). Dus zolang mijn werkgever een deel van mijn factuur betaald zit ik vast aan het oude pack en kan ik niet overschakelen naar een nieuw Flex pack. Klopt dit? De gratis WiFi-booster bij een Flex pack met vaste lijn is dus ook onmogelijk.
In tegenstelling tot wat hier op het forum gezegd wordt konden onze beide v5c decoders wel omgewisseld worden voor v7 decoders. Blijkbaar is hier dan toch geen Flex pack voor nodig.
Ik heb intussen gisteren contact gehad met iemand van het Proximus support team en de v7 decoder is aangevraagd en wordt opgestuurd ter vervanging van mijn huidige decoder. Ik zou contact nemen met het support team en deze ook aanvragen.