Beantwoord

Disney+ activatie / decoder / wedstrijd

  • 1 December 2020
  • 87 reacties
  • 793 Bekeken


Toon eerste bericht

87 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@savanne  Ik heb je vraag verplaatst naar het betaande topic hierover. Ik zie dat er voor jou inmiddels al een omruiling van de decoder werd aangevraagd. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@savanne 

vul je je klantgegevens in in je profiel?

we kijken dit dan verder na…

Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken  scherm rechts boven - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )

groeten

Tina

ps: als het toch mogelijk is om disney+ voor een jaar gratis te krijgen bij proximus wil ik natuurlijk liever dit.

Beste, ik heb 1 jaar Disney plus gewonnen met jullie wedstrijd waarmee ik superblij ben. Nu kan ik deze echter niet bekijken via TV.(wel op PC en GSM).

Reden is omdat ik geen goede decoder heb. Kan ik mij  huidige omwisselen met een android exemplaar?

Hartelijk dank voor de info

Mvg Tony Vanderswalmen

 

Reputatie 7
Badge +3

@Tonyvds  Als je opteert voor een Flex pack dan kan de decoder worden omgeruild naar een Android TV decoder V7. Deze is namelijk niet compatibel met je huidige Familus pack.
Dit zou trouwens ook voordeliger uitkomen op jouw factuur aangezien de wifi-booster dan mee in het Flex pack zou zitten aan € 70,99/maand. Mag ik dit zo voor jou in orde maken?
Groetjes,
Antonella

Reputatie 1

Heb zopas gebeld naar de klantendienst om over te schakelen naar een Flex pack. Blijkt nu dat dit niet mogelijk is omwille van een gedeelde facturatie (Pack for Employees). Dus zolang mijn werkgever een deel van mijn factuur betaald zit ik vast aan het oude pack en kan ik niet overschakelen naar een nieuw Flex pack. Klopt dit? De gratis WiFi-booster bij een Flex pack met vaste lijn is dus ook onmogelijk.

In tegenstelling tot wat hier op het forum gezegd wordt konden onze beide v5c decoders wel omgewisseld worden voor v7 decoders. Blijkbaar is hier dan toch geen Flex pack voor nodig.

Dag Antonella, ja je mag wijzigen naar Flex pack.

We hebben wel problemen met de wifi-booster. Het lukt niet om de wifi boven te versterken met de booster. Ik neem daarvoor nog contact op met jullie technische dienst.

AntonellaD als ik kijk op de website zie ik Flex pack aan 49,99 voor 3 maand en dan 59,99€ . Hoe kom je dan aan 70,99 aub? 

Kan dit eens gemaild worden aub? 

Reputatie 7
Badge +3

@Tonyvds De prijs van € 59,99/maand is voor het Flex S pack, met enkel internet en tv. De Wifi-booster is niet inbegrepen in deze prijs en zal ook hier apart aangerekend worden aan € 2,49/maand. De prijs van € 49,99/maand gedurende 3 maanden is een promotie voor nieuwe klanten.

Jij hebt nu een Familus pack aan € 72/maand. Dat is vaste lijn, internet en tv. Dit komt overeen met het Flex pack van € 70,99/maand. De huur van de Wifi-booster is hierbij inbegrepen.

Dankzij Flex zou je dus € 3,50/maand besparen.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde Wijziging naar Flex en levering van Wifi-booster is vandaag ingeleid. Je krijgt hiervan ook bevestiging via e-mail. Groetjes, Antonella

FYI: Van zodra de prox forummedewerkers hier de draad opnemen kunnen ze natrekken of je recht hebt op een V7

Reputatie 1

@AntonellaD OK. Bedankt.

Beste, ik heb 1 jaar Disney plus gewonnen met jullie wedstrijd waarmee ik superblij ben. Nu kan ik deze echter niet bekijken via TV.(wel op PC en GSM).

Reden is omdat ik geen goede decoder heb. Kan ik mij  huidige omwisselen met een android exemplaar? Moet ik daarvoor een afspraak maken of kan ik deze gewoon wisselen wanneer met aan huis levert of hoe zit dit?

Mvg. Yves

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Het puntenspaarprogramma (dat werd afgevoerd) was in die zin wel nuttig. Daarbij kon je kiezen uit verschillende opties.

Puntensysteem hoeft niet, maar keuzeoptie heel interessant. Zoals HLN, Netflix, Disney etc. 

Dat vond ik ook een veel beter systeem.
Mijn pa heeft ook een standaard pack (TF+Internet+TV) en ook nog nooit zo’n mail gehad.

Reputatie 1

@Antoon1 Wij nemen ook geen speciaal filmpakket hoor (enkel de basis); geen filmbundels of zo. Met pakket bedoel ik: tv, internet en telefoon.

In de mail van Proximus staat: ‘Als Proximus klant, wist je dat Disney+ inbegrepen is in jouw product voor één jaar?’ 

In elk geval, het is vooral een commerciële move (zoals ook de banken hanteren). Eerst promoten ze iets gratis, en als je het dan gewend bent, hopen ze dat je het blijft aanhouden en er ook gaat voor betalen. 

Ik heb er niets op tegen dat ze dit nu doen, maar wel op het feit dat ze in hun Enjoy-wedstrijden dingen verloten, waar je eigenlijk niets kan mee doen. Ik weet niet of ik het goed uitleg…  

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1  Bedankt, maar het gaat er hier juist om dat ik eigenlijk niets heb gewonnen. Proximus biedt het jaar nu gewoon ook gratis aan als onderdeel van het pakket bij hen (helemaal los van die wedstrijd). In principe zou jij (als je een Proximus pakket hebt) het ook moeten kunnen gratis activeren. 

@Helga_03. Verkeerd begrepen. Nee vindt dit pakket te duur ook al is Disney gratis en zou er niet optimaal gebruik van maken. Als ik interesse heb pak ik Disney wel apart 😷😉🤗

het hangt ervan af wel pakket je hebt natuurlijk !

FYI : Dit kunnen de prox medewerkers voor je natrekken of je recht hebt op een V7 decoder, als ze hier de draad opnemen en dit dan verder regelen voor u.

Reputatie 1

@Antoon1  Bedankt, maar het gaat er hier juist om dat ik eigenlijk niets heb gewonnen. Proximus biedt het jaar nu gewoon ook gratis aan als onderdeel van het pakket bij hen (helemaal los van die wedstrijd). In principe zou jij (als je een Proximus pakket hebt) het ook moeten kunnen gratis activeren. 

Reputatie 7
Badge +1

Doe regelmatig mee, maar nooit geen succes. Geniet van het jaar gratis 😷😉👍

Hallo, Ik heb vorige week flex netflix besteld, vandaag de v7 decoder gekregen en geinstalleerd, maar hoe activeer ik nu het disney+ cadeau dat er ook bij zat?

Dank U

Reputatie 1

Krijg je de gratis WiFi-booster ook zonder de optie 'Upgrade je thuis-ervaring' (€11/maand)? Of is dit een vereiste voor de WiFi-booster?

Reputatie 7
Badge +3

@AniekVdp  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic over Disney+ waar je wellicht een antwoord zult vinden op je vraag.
De betalingen van Netflix stopzetten of wijzigen, dien je inderdaad te doen via jouw Netflix account.
https://www.netflix.com/YourAccount

Groetjes,
Antonella

Hallo,

Ik had een disney plus besteld met een nieuwe dicorde. Nu voor de 2de keer bestelling afgesloten,en kan deze weer niet opvolgen echt raar

Reageer