Beantwoord

Disney+ activatie / decoder / wedstrijd

  • 1 December 2020
  • 87 reacties
  • 770 Bekeken

Beste,

 

Onlangs heb ik mijn abonnement gewijzigd naar all stars en sports.

Sedert vandaag heb ik mijn nieuwe decoder v7 (android) thuis gekregen en met succes geïnstalleerd.

Bij mijn overstap naar all stars en sports diende ik via proximus binnen de 48u een mail met een activatielink voor disney+ te ontvangen.

Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen.

Is het mogelijk van het nodige te doen hieromtrent of mag ik mij reeds registreren bij disney+ (zonder het risico te lopen dat ik te betalen facturen krijg)

Met dank en vriendelijke groet,

 

Frank

 

icon

Beste antwoord door tina.b 2 December 2020, 10:05

Bekijk origineel

87 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@AniekVdp  Nu zie ik dat Netflix via het derdebetalerssysteem op 16/02 werd opgezegd en aangepast naar Netflix als tv-bundel bij Proximus zelf. Dat had ik eerder over het hoofd gezien, mijn excuses. Ik ga de tv-bundel Netflix onmiddellijk voor je stopzetten. Groetjes, Antonella

@AntonellaD  ik heb net gechat met netflix en die zeggen dit:

Goedemiddag! Ik heb jouw opmerking zojuist gelezen en dat is niet het geval. Als je het account wil opzeggen dan kan dit enkel via je Proximus pakket. Neem contact op met de klantenondersteuning van Proximus om je Proximus-pakket op te zeggen en niet meer voor Netflix te betalen Klik hier. Wij kunnen niet in het systeem van Proximus en kunnen dan ook niet het account loskoppelen van je Proximus pakket.
 
netflix geeft mij geen optie om het zelf te doen, alleen een verwijzing naar proximus, en ik wil het nog altijd tijdelijk opzeggen.
 
Reputatie 7
Badge +3

@AniekVdp  Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic over Disney+ waar je wellicht een antwoord zult vinden op je vraag.
De betalingen van Netflix stopzetten of wijzigen, dien je inderdaad te doen via jouw Netflix account.
https://www.netflix.com/YourAccount

Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@Helga_03  Je vraag werd verplaatst naar het bestaande topic in verband met Disney+.
De promo van Disney+ dat je kan zien via de website is voor nieuwe klanten of voor klanten dat de tv-optie All Stars of All Stars & Sports erbij nemen.
Je hebt een wedstrijd gewonnen waarbij je als bestaande klant of als klant dat de tv-optie All Stars of All Stars & Sports er niet bij wenst te nemen ook kunt genieten van deze exclusieve toegang.
Groetjes,
Antonella

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1 Het puntenspaarprogramma (dat werd afgevoerd) was in die zin wel nuttig. Daarbij kon je kiezen uit verschillende opties.

Puntensysteem hoeft niet, maar keuzeoptie heel interessant. Zoals HLN, Netflix, Disney etc. 

Dat vond ik ook een veel beter systeem.
Mijn pa heeft ook een standaard pack (TF+Internet+TV) en ook nog nooit zo’n mail gehad.

ps: als het toch mogelijk is om disney+ voor een jaar gratis te krijgen bij proximus wil ik natuurlijk liever dit.

Reputatie 1

@Antoon1 Het puntenspaarprogramma (dat werd afgevoerd) was in die zin wel nuttig. Daarbij kon je kiezen uit verschillende opties.

Reputatie 7
Badge +1

@Helga_03. Heb ook standaard. Pak niets extra. Heb zo een mail nog nooit gehad. eAls vaste klant krijg je heel weinig of niets. Het enigste is HLN wat we krijgen. Zouden eigenlijk een keuze optie moeten maken voor klanten dat je kunt switchen naar verschillende gratis mogelijkheden inclusief HLN

Reputatie 1

@Antoon1 Wij nemen ook geen speciaal filmpakket hoor (enkel de basis); geen filmbundels of zo. Met pakket bedoel ik: tv, internet en telefoon.

In de mail van Proximus staat: ‘Als Proximus klant, wist je dat Disney+ inbegrepen is in jouw product voor één jaar?’ 

In elk geval, het is vooral een commerciële move (zoals ook de banken hanteren). Eerst promoten ze iets gratis, en als je het dan gewend bent, hopen ze dat je het blijft aanhouden en er ook gaat voor betalen. 

Ik heb er niets op tegen dat ze dit nu doen, maar wel op het feit dat ze in hun Enjoy-wedstrijden dingen verloten, waar je eigenlijk niets kan mee doen. Ik weet niet of ik het goed uitleg…  

Reputatie 7
Badge +1

@Antoon1  Bedankt, maar het gaat er hier juist om dat ik eigenlijk niets heb gewonnen. Proximus biedt het jaar nu gewoon ook gratis aan als onderdeel van het pakket bij hen (helemaal los van die wedstrijd). In principe zou jij (als je een Proximus pakket hebt) het ook moeten kunnen gratis activeren. 

@Helga_03. Verkeerd begrepen. Nee vindt dit pakket te duur ook al is Disney gratis en zou er niet optimaal gebruik van maken. Als ik interesse heb pak ik Disney wel apart 😷😉🤗

het hangt ervan af wel pakket je hebt natuurlijk !

Reputatie 1

@Antoon1  Bedankt, maar het gaat er hier juist om dat ik eigenlijk niets heb gewonnen. Proximus biedt het jaar nu gewoon ook gratis aan als onderdeel van het pakket bij hen (helemaal los van die wedstrijd). In principe zou jij (als je een Proximus pakket hebt) het ook moeten kunnen gratis activeren. 

Reputatie 7
Badge +1

Doe regelmatig mee, maar nooit geen succes. Geniet van het jaar gratis 😷😉👍

Reputatie 1

Op 30/12/20 kreeg ik een email met het bericht dat ik bij de gelukkige winnaars van de Enjoy-wedstrijd was, die 1 jaar kosteloze toegang tot Disney+ hadden gewonnen (te activeren tot 30/03/21). Mijn eerste gedacht was dat dit misschien een promo stunt was als kennismaking met Disney+, en dat dus mogelijk iedereen die deelgenomen had aan de wedstrijd (waarbij je Disney producties moest herkennen en een schiftingsvraag invullen), als winnaar werd uitgeloot. 

Vandaag krijg ik een nieuwe email met het bericht dat ‘1 jaar kosteloze toegang tot Disney+’ nu als klant inbegrepen is in de ‘pack’ (na activering). En dit staat helemaal los van de Enjoy-wedstrijd, want ik had mijn ‘prijs’ nog niet geactiveerd…

Conclusie: Die wedstrijd was totaal ‘zonder inhoud’, want als je iets ‘wint’, hoop je toch op iets waar je anders voor moet betalen, en dat is hier niet (meer) het geval…. Ik denk dat het dus wel degelijk om een ‘promostunt’ ging - zowel met de wedstrijd als met de nieuwe actie - in de hoop dat je er dan nà dat jaar gaat voor betalen. 

ondertussen ben ik er van overtuigd dat het disney+ abonnement misleidende reclame was, er stond dan wel bij dat het inbegrepen was, maar ik denk niet dat het zo is als ik geen all stars tv pack neem, en dat ga ik ook niet doen.

 

Ik zou het toch willen uit proberen, vanuit disney zelf dan, en daarvoor wil ik tijdelijk mijn netflix abonnement dat ik van proximus heb opzeggen, als dit gaat.

 

als ik bij mijn producten in my proximus kijk, stuurt de link om mijn netflix account te beheren me naar de netflix site, en daar staat er Neem contact op met Proximus als je je betalingsgegevens wilt bijwerken of je facturering via Proximus wilt beëindigen.

 

dus hier zou iemand me bij moeten helpen, of zit ik voor bepaalde tijd aan netflix vast doordat ik pas flex netflix heb afgesloten?

 

voor de rest zou mijn proximus abonnement hetzelfde moeten blijven.

dank u

Hallo, Ik heb vorige week flex netflix besteld, vandaag de v7 decoder gekregen en geinstalleerd, maar hoe activeer ik nu het disney+ cadeau dat er ook bij zat?

Dank U

Reputatie 7
Badge +2

@Tonyvds 

als ik alles goed heb doorgelezen

  • je zou willen overschakelen op een Flex S pack zonder vaste lijn
  • Wifi booster mag opgezegd (via labels terug te sturen naar proximus via bpost)
  • decoder in Flex pack is normaal de V7/android dus die kan omgewisseld worden…(oude decoder:  via labels terug te sturen naar proximus via bpost)

mogen we het order zo in orde brengen ? 

groeten

Tina

AntonellaD, wij hebben ooit de vaste lijn genomen maar gebruiken die nooit. Ik heb zelfs geen vaste telefoon meer dus eigenlijk heb ik dit niet nodig. 

En de wifi booster zou ik ook willen retourneren want het werkt totaal niet. Met booster nog slechtere wifi dan zonder op de bovenverdieping.

Kan ik bij Flex S pack de andere decoder krijgen zodat we Disney+ kunnen kijken op tv? 

En kan dit op deze manier geregeld worden of moet ik naar de winkel?

Mvg

Tony

Reputatie 7
Badge +3

@Tonyvds De prijs van € 59,99/maand is voor het Flex S pack, met enkel internet en tv. De Wifi-booster is niet inbegrepen in deze prijs en zal ook hier apart aangerekend worden aan € 2,49/maand. De prijs van € 49,99/maand gedurende 3 maanden is een promotie voor nieuwe klanten.

Jij hebt nu een Familus pack aan € 72/maand. Dat is vaste lijn, internet en tv. Dit komt overeen met het Flex pack van € 70,99/maand. De huur van de Wifi-booster is hierbij inbegrepen.

Dankzij Flex zou je dus € 3,50/maand besparen.

Groetjes,
Antonella

FYI: Hangt ook af van de wat er in uw pack nu zit en de optie vaste telefoon 

AntonellaD als ik kijk op de website zie ik Flex pack aan 49,99 voor 3 maand en dan 59,99€ . Hoe kom je dan aan 70,99 aub? 

Kan dit eens gemaild worden aub? 

Dag Antonella, ja je mag wijzigen naar Flex pack.

We hebben wel problemen met de wifi-booster. Het lukt niet om de wifi boven te versterken met de booster. Ik neem daarvoor nog contact op met jullie technische dienst.

Reputatie 7
Badge +3

@Tonyvds  Als je opteert voor een Flex pack dan kan de decoder worden omgeruild naar een Android TV decoder V7. Deze is namelijk niet compatibel met je huidige Familus pack.
Dit zou trouwens ook voordeliger uitkomen op jouw factuur aangezien de wifi-booster dan mee in het Flex pack zou zitten aan € 70,99/maand. Mag ik dit zo voor jou in orde maken?
Groetjes,
Antonella

Beste, ik heb 1 jaar Disney plus gewonnen met jullie wedstrijd waarmee ik superblij ben. Nu kan ik deze echter niet bekijken via TV.(wel op PC en GSM).

Reden is omdat ik geen goede decoder heb. Kan ik mij  huidige omwisselen met een android exemplaar?

Hartelijk dank voor de info

Mvg Tony Vanderswalmen

 

Reageer