Beantwoord

Disney+ activatie / decoder / wedstrijd

  • 1 December 2020
  • 87 reacties
  • 794 Bekeken


Toon eerste bericht

87 reacties

Reputatie 1

Ik heb een jaar gratis Disney+ gewonnen met Enjoy. Is het mogelijk om een v5c decoder om te wisselen voor een v7 zodat er via de decoder naar Disney+ kan gekeken worden?

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde 

Momenteel hebben jullie nog niet het juiste pack waar een V7 kan aan toegevoegd worden

een Flexpack all-in zonder mobile komt overeen met wat jullie nu hebben

zie ook https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html

de tv bundels kunnen van inhoud wijzigen.

je kan het pack via je MyProximus aanvragen, of we kunnen je laten bellen door een medewerker ?

groeten

Tina

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde  Je hebt evengoed recht op een Flex pack, ook met de tussenkomst van je werkgever. De informatie dat je hierover kreeg klopt dus niet, mijn excuses. Ik maak de omschakeling naar Flex en de levering van de wifi-booster voor jou in orde via dossier 47194077 zodra de levering van de decoders achter de rug is. Groetjes, Antonella

Beste,

 

Ik had via de wedstrijd van Enjoy het geluk om een jaar Disney+ te winnen. Ik heb de account geactiveerd maar ik zie deze nog niet terugkomen op mijn decoder?

  • Als ik op het kanaal van Disney+ op OK druk, gebeurt er niets en op rood druk, dan kom ik in de shop terecht.
  • Als ik bij “Apps” kijk, staat deze niet in de lijst (lijst is trouwens leeg)

Enig idee hoe ik dit op mijn TV kan “toveren” - momentel stream ik via mijn laptop op het TV scherm maar handig is het niet echt.

 

 

Groeten,

Wouter

Reputatie 7
Badge +3

@WouterDef  Klopt het dat je nog beschikt over een b-box 2 modem (witte modem)?

@Cyrixke  Omruiling van beide decoders naar V7 is voor jou ook mogelijk samen met de wijziging van je pack naar Flex S. Mag ik dit voor jou in orde maken?

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2
Badge +1

@AntonellaD  Ik ben niet meteen geneigd om mijn  pack te veranderen,  mijn ervaring leert dat wijzigingen niet van een leien dakje gaan en er nogal onaangename verrassingne uit kunnen voortvloeien ;)  

De mail die ik gekregen heb stelt letterlijk: ‘Heb je de nieuwe decoder nog niet? Je kan hem aanvragen vanaf 18 januari 2021 via de klantendienst’. Hier dus geen vermelding dat ik hiervoor moet wijzigen naar een flex pack.

Reputatie 7
Badge +3

@Cyrixke  Dat begrijp ik. Je mag gerust afwachten. Maak zeker online eens de vergelijking met jouw huidig pack qua prijs en inhoud.

Stel je Flex pack samen | Proximus

Groetjes,
Antonella

@AntonellaD  ik heb net gechat met netflix en die zeggen dit:

Goedemiddag! Ik heb jouw opmerking zojuist gelezen en dat is niet het geval. Als je het account wil opzeggen dan kan dit enkel via je Proximus pakket. Neem contact op met de klantenondersteuning van Proximus om je Proximus-pakket op te zeggen en niet meer voor Netflix te betalen Klik hier. Wij kunnen niet in het systeem van Proximus en kunnen dan ook niet het account loskoppelen van je Proximus pakket.
 
netflix geeft mij geen optie om het zelf te doen, alleen een verwijzing naar proximus, en ik wil het nog altijd tijdelijk opzeggen.
 
Reputatie 2
Badge +1

@AntonellaD  Dat heb ik al een paar keer gedaan, maar kwam toen niet goedkoper uit. Er zijn ook enkele dingen die je daar niet kan aanduiden waardoor ik geen exacte prijs heb. Mocht je eventueel een exacte prijs hiervoor kunnen geven dan kan ik echt vergelijken:

Flex met Netflix - 2 gsm abo’s met 5gb - 2 decoders - Affinity korting via werkgever.

Maar om terug te komen op de mail die ik gekregen heb: daar wordt geen flex vermeld, dus ik maak hierop uit dat ik toch een v7 decoder kan krijgen zonder naar flex over te schakelen.

De mail die ik gekregen heb stelt letterlijk: ‘Heb je de nieuwe decoder nog niet? Je kan hem aanvragen vanaf 18 januari 2021 via de klantendienst’

Reputatie 7
Badge +3

@stephtje 

voor jou is dit ondertussen geregeld ? 

 

@yves1

jij hebt een familus pack en we kunnen je V6 omwisselen voor een V7 ?

 

vriendelijke groeten

Tina

 

Reputatie 1

@tina.b Laat maar zitten dan. Op die manier wordt het wel een dure decoder.

Reputatie 7
Badge +3

@AniekVdp  Nu zie ik dat Netflix via het derdebetalerssysteem op 16/02 werd opgezegd en aangepast naar Netflix als tv-bundel bij Proximus zelf. Dat had ik eerder over het hoofd gezien, mijn excuses. Ik ga de tv-bundel Netflix onmiddellijk voor je stopzetten. Groetjes, Antonella

TUI: affinity valt weg bij flex packs cfr.  verschillende berichten hier reeds gepost op het forum hieromtrent!

Affinity-programma:
Sinds 1 juli 2020 zijn de nieuwe Packs onder de naam FLEX gelanceerd.
De vorige Packs (Familus, Tuttimus en Minimus) worden niet meer gecommercialiseerd.
Het Affinity-programma is niet van toepassing op de nieuwe FLEX Packs.
De gevallen die zich zullen voordoen zijn als volgt:

  • Als de werknemer geniet van de Affinity-korting met Familus, Tuttimus of Minimus en niets verandert aan zijn Pack, behoudt hij zijn Affinity-korting.
  • Als de werknemer gebruik maakt van de Affinity-korting en migreert naar een nieuw FLEX Pack, verliest hij zijn Affinity-korting.

ondertussen eens kijken op basis van info komende van uw werkgever,
of u nog toegang en eventueel nog korting hebt
https://www.proximus.be/affinity/nl/?view=default

Of er andere kortingen mogelijk zijn op flex daarvoor zal je een officieel antwoord van Prox moeten afwachten.

Reputatie 7
Badge +3

@Cyrixke Affinity is niet compatibel met Flex. Ter vervanging kunnen we wel een getrouwheidskorting activeren gedurende 12 maanden.
Flex S met Netflix - 2 gsm abo’s met 5gb - 2 decoders = € 100,99/maand (zonder getrouwheidskorting)

Intern hebben wij hierover geen informatie ontvangen. Dus ik kan momenteel niet bevestigen dat je jouw huidig pack gaat kunnen behouden bij de omruiling naar de v7 decoder na 18/01.

Groetjes,
Antonella

Reputatie 2
Badge +1

@AntonellaD  op hoeveel komt de getrouwheidskorting dan? 

Reputatie 7
Badge +3

@Cyrixke € 5/maand. Dus met getrouwheidskorting, kom je voordeliger uit. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge +1

@AntonellaD  En dan kunnen mijn twee decoders vervangen worden door v7 decoders? Als er geen bijkomende kosten (installatie, wijziging, ...) bijkomen mag je dat voor mij dan in orde brengen.

Reputatie 7
Badge +3

@Cyrixke Beide decoders kunnen dan inderdaad worden vervangen en er zijn geen bijkomende kosten aan verbonden. Mag ik het zo voor jou in orde brengen? Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge +1

@AntonellaD  dat mag!

Reputatie 7
Badge +3

@WouterDef  Bedankt voor de update want deze had ik inderdaad gemist, mijn excuses. Zou je me het serienummer van de modem kunnen doorsturen? Is het een b-box 3 of  b-box 3+? Dan documenteer ik dit correct in onze systemen want hier staat nog een b-box 2. Dank u wel. Groetjes, Antonella

ondertussen ben ik er van overtuigd dat het disney+ abonnement misleidende reclame was, er stond dan wel bij dat het inbegrepen was, maar ik denk niet dat het zo is als ik geen all stars tv pack neem, en dat ga ik ook niet doen.

 

Ik zou het toch willen uit proberen, vanuit disney zelf dan, en daarvoor wil ik tijdelijk mijn netflix abonnement dat ik van proximus heb opzeggen, als dit gaat.

 

als ik bij mijn producten in my proximus kijk, stuurt de link om mijn netflix account te beheren me naar de netflix site, en daar staat er Neem contact op met Proximus als je je betalingsgegevens wilt bijwerken of je facturering via Proximus wilt beëindigen.

 

dus hier zou iemand me bij moeten helpen, of zit ik voor bepaalde tijd aan netflix vast doordat ik pas flex netflix heb afgesloten?

 

voor de rest zou mijn proximus abonnement hetzelfde moeten blijven.

dank u

Reputatie 7
Badge +3

@Cyrixke  Alles is ingeleid zoals afgesproken. Straks krijg je een e-mail ter bevestiging waarin je het retourlabel terugvindt om de oude decoders in te leveren. De nieuwe worden dinsdag geleverd. Groetjes, Antonella

Reputatie 2
Badge +1

@AntonellaD  Ik heb de mail inderdad ontvangen. Ik zie echter nergens vermelding van Netflix, blijft die optie wel degelijk actief?

Reputatie 7
Badge +3

@Cyrixke Netflix blijft inderdaad actief. Aangezien hier geen wijziging op is gebeurd, staat deze niet vermeld op de brief. Groetjes, Antonella

@ WouterDef,
Je kijkt toch met een V7 decoder want enkel op een V7 decoder is Disney+ te bekijken.
Als je beschikt over een smart TV kan je misschien eens kijken of je daar al dan niet de applicatie van Disney+ vind bij de applicaties, bij mij stond enige tijd geleden Disney+ automatisch in de lijst met applicaties, maar ik maak er geen gebruik van.
Via Proximus kan je Disney+ bekijken in het pack All Stars of All Stars & Sports en dit vanaf 15/9/20.
Misschien je de activatiegegevens zal moeten doorgeven aan Proximus zo dat zij Disney+ kunnen activeren via je decoder, aangezien het hier gaat over een activatie naar aanleiding van iets gewonnen te hebben ipv een abonnement.
Succes
Timm1983
 

Reageer