Beantwoord

Disney+ activatie / decoder / wedstrijd

  • 1 December 2020
  • 87 reacties
  • 793 Bekeken

Beste,

 

Onlangs heb ik mijn abonnement gewijzigd naar all stars en sports.

Sedert vandaag heb ik mijn nieuwe decoder v7 (android) thuis gekregen en met succes geïnstalleerd.

Bij mijn overstap naar all stars en sports diende ik via proximus binnen de 48u een mail met een activatielink voor disney+ te ontvangen.

Deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen.

Is het mogelijk van het nodige te doen hieromtrent of mag ik mij reeds registreren bij disney+ (zonder het risico te lopen dat ik te betalen facturen krijg)

Met dank en vriendelijke groet,

 

Frank

 

icon

Beste antwoord door tina.b 2 December 2020, 10:05

Bekijk origineel

87 reacties

Beste Tine,

 

Bedankt voor uw snelle tussenkomst.

Ondertussen link gekregen en succesvol geregistreerd bij disney+.

Met vriendelijke groet,

 

Frank

Reputatie 1

Op 30/12/20 kreeg ik een email met het bericht dat ik bij de gelukkige winnaars van de Enjoy-wedstrijd was, die 1 jaar kosteloze toegang tot Disney+ hadden gewonnen (te activeren tot 30/03/21). Mijn eerste gedacht was dat dit misschien een promo stunt was als kennismaking met Disney+, en dat dus mogelijk iedereen die deelgenomen had aan de wedstrijd (waarbij je Disney producties moest herkennen en een schiftingsvraag invullen), als winnaar werd uitgeloot. 

Vandaag krijg ik een nieuwe email met het bericht dat ‘1 jaar kosteloze toegang tot Disney+’ nu als klant inbegrepen is in de ‘pack’ (na activering). En dit staat helemaal los van de Enjoy-wedstrijd, want ik had mijn ‘prijs’ nog niet geactiveerd…

Conclusie: Die wedstrijd was totaal ‘zonder inhoud’, want als je iets ‘wint’, hoop je toch op iets waar je anders voor moet betalen, en dat is hier niet (meer) het geval…. Ik denk dat het dus wel degelijk om een ‘promostunt’ ging - zowel met de wedstrijd als met de nieuwe actie - in de hoop dat je er dan nà dat jaar gaat voor betalen. 

@WouterDef  Bedankt voor de update want deze had ik inderdaad gemist, mijn excuses. Zou je me het serienummer van de modem kunnen doorsturen? Is het een b-box 3 of  b-box 3+? Dan documenteer ik dit correct in onze systemen want hier staat nog een b-box 2. Dank u wel. Groetjes, Antonella

Dag Antonella, zie privé-bericht voor antwoord

Groeten Wouter

Reputatie 7
Badge +3

@fradom 

beste,

de link werd vandaag verzonden naar je mailbox… good luck en veel plezier met disney+…

groetjes

Tina

 

FYI: Hangt ook af van de wat er in uw pack nu zit en de optie vaste telefoon 

Reputatie 1

@Antoon1 Het puntenspaarprogramma (dat werd afgevoerd) was in die zin wel nuttig. Daarbij kon je kiezen uit verschillende opties.

Reputatie 7
Badge +1

@Helga_03. Heb ook standaard. Pak niets extra. Heb zo een mail nog nooit gehad. eAls vaste klant krijg je heel weinig of niets. Het enigste is HLN wat we krijgen. Zouden eigenlijk een keuze optie moeten maken voor klanten dat je kunt switchen naar verschillende gratis mogelijkheden inclusief HLN

Reputatie 7
Badge +3

@Helga_03  Je vraag werd verplaatst naar het bestaande topic in verband met Disney+.
De promo van Disney+ dat je kan zien via de website is voor nieuwe klanten of voor klanten dat de tv-optie All Stars of All Stars & Sports erbij nemen.
Je hebt een wedstrijd gewonnen waarbij je als bestaande klant of als klant dat de tv-optie All Stars of All Stars & Sports er niet bij wenst te nemen ook kunt genieten van deze exclusieve toegang.
Groetjes,
Antonella

nee wifibooster zit in de flex packs met Vaste telefonie

→ Flex – Internet, tv, gsm-abonnement en vaste lijn | Proximus | Proximus

kan je zien onder superieure wifi ervaring door op de ‘i’ te klikken

 

AntonellaD, wij hebben ooit de vaste lijn genomen maar gebruiken die nooit. Ik heb zelfs geen vaste telefoon meer dus eigenlijk heb ik dit niet nodig. 

En de wifi booster zou ik ook willen retourneren want het werkt totaal niet. Met booster nog slechtere wifi dan zonder op de bovenverdieping.

Kan ik bij Flex S pack de andere decoder krijgen zodat we Disney+ kunnen kijken op tv? 

En kan dit op deze manier geregeld worden of moet ik naar de winkel?

Mvg

Tony

@AntonellaD : ik weet niet of mijn antwoord was doorgekomen op jouw vraag rond de modem; maar neen, ik heb al de zwarte modem BBOX-3. De decoder is gisteren aangekomen en na wat proberen, is het gelukt om deze aan te sluiten en de app Disney+ te installeren.

 

FYI: 5% heb ik gisteren nog gelezen

Reputatie 7
Badge +3

@Tonyvds 

als ik alles goed heb doorgelezen

  • je zou willen overschakelen op een Flex S pack zonder vaste lijn
  • Wifi booster mag opgezegd (via labels terug te sturen naar proximus via bpost)
  • decoder in Flex pack is normaal de V7/android dus die kan omgewisseld worden…(oude decoder:  via labels terug te sturen naar proximus via bpost)

mogen we het order zo in orde brengen ? 

groeten

Tina

FYI: hier in het weekend is er niemand van Proximus zelf, die het kan natrekken of je verder kan helpen, wel is 080022800 dan bereikbaar

NB: mss kun je eens kijken in andere berichten of je daar wat vindt dat je kan verder helpen

→ Disney+ | Proximus Forum

Reputatie 7
Badge +3

@WouterDef Ja men kan enkel op de V7 decoder de app installeren.Deze zit momenteel enkel in de Flex packs https://www.proximus.be/nl/id_cr_all_flex_packs/particulieren/cr-all-flex-packs.html  en de Epic Combo https://www.proximus.be/epic/nl/id_zwpe_c/make-it-epic/epic-combo.html  Groetjes,Joel

Reputatie 1

@AntonellaD Ah, dus 'Upgrade je thuis-ervaring' laten vallen komt neer op het opzeggen van de vaste lijn. Die willen we wel behouden. Dus alles mag blijven zoals het nu is: Flex met vaste lijn en met Nature & Discovery. 

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde  Hallo, dan laten we het order verder lopen. Groetjes Luc

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde Berekening is juist en u kan het eventueel bestellen via het gratis nummer 0800 22800.Daar kan men samen met u alles nog eens rustig overlopen en het nodige dan inleiden.Groetjes,Joel

beste,

 

Ik heb een jaar gratis disney+ gewonnen met enjoy enkel de activatie code die ik heb ontvangen werkt niet.

Ik krijg de melding dat de code reeds gebruikt is.

 

Wie heeft een oplossing 

Reputatie 7
Badge +3

beste,

 

Ik heb een jaar gratis disney+ gewonnen met enjoy enkel de activatie code die ik heb ontvangen werkt niet.

Ik krijg de melding dat de code reeds gebruikt is.

 

Wie heeft een oplossing 

@bweetle  Mijn excuses voor het laattijdig antwoord. Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaand topic hierover. Is het inmiddels gelukt? Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@WouterDef  Is in orde. Groetjes, Antonella

Morgen komen de prox forummedewerkers terug langs en zullen dit natrekken voor u of je recht hebt op een V7 decoder 

Bijkomende inlichtingen: → V7 Stand van zaken | Proximus Forum

Reputatie 2
Badge +1

Even voortborduren hierop: ook ik heb een jaar disney+ gewonnen (alvast bedankt daarvoor), maar ik heb ook gene v7-decoder. In de mail die me informeert over mijn winst, staat duidelijk dat ik de v7-decoder mag aanvragen vanaf 18 januari. Ik heb geen flex-pack, klopt dit dan niet?

Ik heb intussen gisteren contact gehad met iemand van het Proximus support team en de v7 decoder is aangevraagd en wordt opgestuurd ter vervanging van mijn huidige decoder. Ik zou contact nemen met het support team en deze ook aanvragen.

Ik won een jaarabonnement voor Disne+. Ik registreerde online op Disney+ en kan nu online kijken en dacht dat het zo ook in orde zou zijn op TV. Als ik naar Disney+ ga, krijg ik de vraag om te activeren + de boodschap dat mijn decoder verouderd is.

 

overigens krijg ik net de boodschap dat er 6,99 vanmijn Paypal accoutn zal gaan, terwijl ik wél de code heb geregistreerd.

Reageer