Beantwoord

Disney+ activatie / decoder / wedstrijd

  • 1 December 2020
  • 87 reacties
  • 792 Bekeken


Toon eerste bericht

87 reacties

We hebben Disney+ langs de wedstrijd gedurende kerstperiode welke we kunnen gebruiken langs onze smart TV. Ik lees op de website van Proximus dat je een Android-decoder nodig hebt o het langs proximus te kunnen. Zou het mogelijk zijn om mijn “oude” decoder om te ruilen voor zo’n nieuwe decoder?

Reputatie 7
Badge +3

@D.R.E. Je voldoet aan alle voorwaarden dus is de omruiling van de decoder voor jou geen probleem. Ik heb het nodige hiervoor gedaan. Je ontvangt vandaag nog een e-mail ter bevestiging van de omruiling van de decoder en in bijlage het label om de oude decoder gratis retour te sturen via Bpost. Groetjes, Antonella

Reputatie 1

@AntonellaD  Ik heb 2x een e-mail ontvangen met een bevestiging van de wijzigingen. In de eerste was er sprake van de omzetting van Nature & Discovery naar de optie Family NL. In de tweede was dit weggevallen. In beide gevallen was de optie 'Upgrade je thuis-ervaring' inbegrepen. Is het niet mogelijk om toch de optie Family NL te activeren (ter vervanging van Nature & Discovery) en 'Upgrade je thuis-ervaring' te laten vallen (onze vaste lijn wordt toch weinig gebruikt. €11/maand om onbeperkt naar vaste lijnen te bellen is daarom voor ons niet interessant)? Dus: Flex pack met de opties Family NL en All Sports en zonder de 'Upgrade je thuis-ervaring'.

Reputatie 7
Badge +3

@WouterDef Is het ondertussen in orde gekomen? Groetjes,Joel

Morgen als de prox medewerkers terug langskomen hier kunnen ze dit een verder bekijken voor u.

Neen nog niet. Ik zie wel dat ik een v5 decoder heb, dus wellicht ligt het dan daaraan?

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde  Het 1ste order werd verworpen door ons systeem (waarom weet ik niet, er zijn wel wat problemen geweest met onze systemen de laatste 2 dagen). Deze werd daarom opnieuw ingeleid. Bij deze 2de inleiding werd het boeket Nature & Discovery inderdaad niet omgezet naar Family NL. Dit kunnen we aanpassen zodra de Wifi-booster is geleverd. Deze Wifi-booster zit gratis inbegrepen bij het Flex pack. Als we de vaste lijn opzeggen en het pack dan omzetten naar Flex S dan zal de Wifi-booster niet meer gratis zijn en aangerekend worden aan 2,49 euro/maand in huur. Is dat ok voor jou? Groetjes, Antonella

bedankt voor de info. 

Reputatie 1

Blijkbaar ben ik toch iets te voorbarig geweest. Voor een Flex met de opties Family en All Sports en een 2e decoder kom ik volgens de website van Proximus aan een maandelijkse kost van € 92,98. Klopt dit?

Kan ik dan ook een gratis WiFi-booster krijgen?

gratis wifi booster indien je een flex pack hebt met Vaste lijn inbegrepen.

Reputatie 7
Badge +3

@kdewilde zoals @Martin aanhaalde , WiFi Booster inbegrepen bij Flexpack met vaste lijn.Groetjes,joel

Reputatie 1

En klopt mijn berekening van €92,97 per maand? Wat moet ik doen om eventueel over te schakelen?

Reageer