De V6 decoder schakelt automatisch vanuit standby terug aan.
De instellingen vd tv en decoder zijn niet veranderd (CEC/HDMI uit)
Heb alles gereset (modem en decoder)
Denk een hardware fout in de decoder.
nog iemand dat probleem voorhad?
MVG
De V6 decoder schakelt automatisch vanuit standby terug aan.
De instellingen vd tv en decoder zijn niet veranderd (CEC/HDMI uit)
Heb alles gereset (modem en decoder)
Denk een hardware fout in de decoder.
nog iemand dat probleem voorhad?
MVG
Zal ik zekers doen.
Ik wacht wel nog op een bevestigingsmail van wijziging voor de retour vd V5c zodat ik een aparte barcode krijg voor deze, de dame aan de telefoon was niet goed op de hoogte vd procedure.
Is ondertussen in orde!
Kan je dit even nakijken a.u.b.?
Kan mij niet voorstellen dat al die klanten, en er zijn er al veel zijn, problemen hebben met deze Android decoder, het is waarschijnlijk een complex toestel, hopelijk moet ik hier niet teveel terug komen, is nooit een goed teken, tenzij alles goed verloopt meld ik het ook of hulp kan aanbieden.
mvg
Ok bedankt en inderdaad hopelijk geen problemen met je v7
Kan je dit even nakijken a.u.b.?
Ik wacht op mijn RC, vandaag nog eventjes knoeien met de oude RC om TV te zien.
De installatie vd Box verliep zonder problemen, de audio aansluiting op de versterker kan niet meer analoog, zal een SP/DIF convertor moeten aanschaffen. Spijtig dat deze niet bij Proximus is te verkrijgen.
mvg
Is het noodzakelijk of aan te raden dat ik op de V7 mijn Google account activeer? Voordelen?
Je moet je Google account niet activeren, maar kan wel handig zijn. Als je deze activeert, kan je via de Playstore apps installeren op je decoder.
2 opmerkingen V7:
Is daar al een oplossing voor?
mvg
2 opmerkingen V7:
Is daar al een oplossing voor?
mvg
De installatie vd Box verliep zonder problemen, de audio aansluiting op de versterker kan niet meer analoog, zal een SP/DIF convertor moeten aanschaffen. Spijtig dat deze niet bij Proximus is te verkrijgen.
mvg
Ik heb alles verbindingen gelaten zoals ze waren met HDMI.
Dit filmpje heeft mij goed geholpen
TV opzetten met de nieuwe RC, bakje van de TV nemen en het signaal kopiëren, het geluid regelen dan neem je het bakje van je geluidsinstallatie en copier het min en plus volume
Ik heb hier wel in een ander post gelezen dat dit blijkbaar wel niet altijd lukt om de kopieer methode toe te passen bv. daar ging het om een bose geluidssysteem, maar uiteraard een goeie tip van u.
Ik heb intussen al één en ander geprobeerd:
- De procedure proberen uitvoeren die Proximus beschrijft om bepaalde toetsen van de proximus afstandsbediening te ‘leren’ om het Bose systeem te bedienen. Lukt echter niet
- Geprobeerd om via de instellingen in het Bose systeem (zoals vroeger) enkel de Bose afstandsbediening te moeten gebruiken. Ook zonder succes. Ik blijf dus genoodzaakt om beide afstandsbedieningen te gebruiken
voor sommige soundsystemen kan het ook zo :
TV Box(hdmi) <====> (hdmi-in)Bose(hdmi-uit) < =====> (hdmi)TV
Dat is pech hebben, ik heb een Pioneer systeem
Dit is nog steeds betalend (49€). Een defecte decoder omruilen is wel gratis.
Dit is nog steeds betalend (49€). Een defecte decoder omruilen is wel gratis.
Dus in mijn geval is het gratis, de V6 vertoonde defecten. toch?
mvg
2 opmerkingen V7:
Is daar al een oplossing voor?
mvg
Niet kunnen wissen als de opname nog niet volledig is bekeken, blijkbaar blijven die 7 dagen staan, bij alle vorige decoders kan men dat wel verwijderen.
Dit is nog steeds betalend (49€). Een defecte decoder omruilen is wel gratis.
Dus in mijn geval is het gratis, de V6 vertoonde defecten. toch?
mvg
Inderdaad dit valt niet onder commerciële swap:
Commerciële omruilingen van de huidige TV Box naar een andere TV Box waren in het verleden reeds mogelijk bij een bepaald type pack, en de omruiling was steeds gratis.
Vanaf september zal een omruilkost van € 49 worden aangerekend indien de klant kiest voor een V7 Android TV Box.
Uitzondering:
Commerciële swaps worden enkel uitgevoerd op aanvraag van de klant, Proximus zal hiervoor geen pro-actieve communicaties sturen naar de bestaande klanten.
Dit is sinds 1/9/2021.
Zopas mijn DAC audio omvormer plus optische kabel toegekomen, aangesloten en terug muziek uit mijn bose luidsprekers, moet wel mijn volume op de Denon versterker bijna op het dubbele draaien in vergelijking met de V6 decoder die rechtstreeks met een analoge kabel kon worden aangesloten, maar kom ben blij dat ik terug muziek in de living heb.
Heb wel wat in mijn geluidsinstelling vd decoder moeten veranderen, kreeg eerst geen klank,
Bij geluid de systeemgeluiden op aan zetten.
mvg
De afstandsbediening werkt niet. Wat te doen?
Op je afstandsbediening, hou de OK-knop en het cijfer ‘0’ enkele seconden samen ingedrukt tot de Proximus-knop enkele keren oplicht.
Reset van je Android TV Box via de TV Box zelf - YouTube
Aansluitingen en knoppen op je TV Box | Proximus
Inderdaad de zijkant is de voorkant, dom ontwerp je kabels komen altijd achteraan in elk toestel behalve bij ….
Wat zet je naast de box als je de voorkant naar voor zet, kabels en nog eens kabels?
Bij mij staan de lampjes vooraan dan zie je tenminste of dat ding reageert.
Alles werkt nu eindelijk prima
heb je mijn reactie gelezen i.v.m. het geluid hierboven met de DAC omvormer?
En de programma’s die half bekeken zijn niet kan verwijderen (7 dagen)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.