De V6 decoder schakelt automatisch vanuit standby terug aan.
De instellingen vd tv en decoder zijn niet veranderd (CEC/HDMI uit)
Heb alles gereset (modem en decoder)
Denk een hardware fout in de decoder.
nog iemand dat probleem voorhad?
MVG
De V6 decoder schakelt automatisch vanuit standby terug aan.
De instellingen vd tv en decoder zijn niet veranderd (CEC/HDMI uit)
Heb alles gereset (modem en decoder)
Denk een hardware fout in de decoder.
nog iemand dat probleem voorhad?
MVG
gewoon een nieuwe vragen
Beste,
Heb die idd gereset volgens het filmpje, aan en uit is ook geen oplossing, probleem blijft.
mvg
Het probleem is al enkele maanden geleden begonnen, maar dan sporadisch, af en toe.
Nu is het telkenmale de decoder in stand-by wordt gezet dat die terug opstart.
deze week sloeg hij bij mij ook éénmaal aan zonder dat iemand aan de afstandsbediening geweest was.
sindsdien alles ok .
Zoals ik reeds liet weten vraag gewoon een nieuwe aan , indien het momenteel stoort zet dan gewoon de decoder af als je niet kijkt.
Beste,
Ik kan gerust wachten voor een V6 hoor, die is 4K en de V5c niet, wanneer zijn deze terug beschikbaar?
Kan de vervanging nog worden geannuleerd of is de procedure al gestart?
De afstandsbediening vd V5c is ook anders dan deze vd V6! Dus moet er een andere worden bijgeleverd.
mvg.
Als het regelmatig zo is dan zal het wel aan de decoder liggen zeker. Als je alles gedaan hebt wat men meestal via info via telefoon zegt want meestal is dat start alles eens terug op en alles blijft hetzelfde dan is de conclusie dat er wat aan de decoder scheelt. Dan is het beter om een nieuwe aan te vragen want iemand laten komen dat doet men zo snel niet. Spreek uit ondervinding. En is de fout niet opgelost met de andere decoder dan moet je wel iemand laten komen. Trouwens wat zou jij voorstellen buiten wat er al gebeurde door de klant.?
welke software versie staat er op bij u? ik weet trouwens niet welke versie de laatste is voor de v6 of is net door de nieuwste versie mss dat dit nu het probleem geeft ?
Kan de afstandsbediening van de V6 worden gebruikt op een V5c decoder? Hopelijk zit er de goede bij als ze al bij zit?
De V6/V7 zijn compatibel met een Ultra HD Smart TV, de V5 decoders niet, vandaar dat ik liever wacht tot de V6 terug beschikbaar is, de V7 heeft nog teveel mankementen.
mvg
kan de omruiling a.u.b. worden geannuleerd, wens geen verouderde V5c decoder die geen 4K resolutie ondersteunt.
Laat mij iets weten.
Alvast bedankt
Janick
De V6 decoder schakelt automatisch vanuit standby terug aan.
De instellingen vd tv en decoder zijn niet veranderd (CEC/HDMI uit)
Heb alles gereset (modem en decoder)
Denk een hardware fout in de decoder.
nog iemand dat probleem voorhad?
MVG
Gebeurde bij mij ook tot wel zeven keer per dag, heb nieuwe V7 gekregen zonder nieuwe afstandsbediening. Werkt langs geen kanten, als je een V7 vraagt vraag dan ook een nieuwe bediening.
Dat begrijp ik niet dat je een nieuw type decoder zonder RC ontvangt!
Dat is al lang tijd zo bij een ruildecoder wordt die niet meegeleverd en dat is begonnen indertijd omdat de regel was dat een ruildecoder ook door een decoder van het zelfde type vervangen werd dus moest men geen afstandsbediening vervangen die nog werkte.
Nu is het zo dat je direct een remote opgestuurd wordt via Bpost indien je dit vraagt en de oude moet je trouwens ook niet meer terugsturen.
Ja bij een ruiling van dezelfde type decoder wordt dat idd niet gedaan, maar als bv. een V5 wordt omgeruild met een V7 is het toch normaal dat er een bijhorende RC voor deze decoder bij zit.
@Martin, heb jij ervaring met een V7 decoder? Zitten er nog veel bugs in?
mvg
Ik lees hier nog altijd dat er nogal wat problemen opduiken met de V7 en daarom heb ik nog altijd zelf mijn V5C decoder niet omgeruild voor een V7. Ik wacht ook nog af, als zijn er wel die blijkbaar ook heel weinig problemen ondervinden. Je kan altijd eerst eens proberen met een v7 en als het echt niet naar je gedacht is en er teveel problemen meekrijgt kun je ook dan nog overschakelen naar een V5C.
NB: ik weet nu niet of dit ondertussen al veranderd is want het omruilen naar een V7 decoder was niet meer gratis, wel is het gratis om een defecte v7 decoder om te ruilen voor een nieuwe v7 decoder of bvb een V6 of v7 decoder om te ruilen voor een v5c decoder bij problemen.
PX heeft de omruiling al in gang gestoken en weet niet als ik dat nog kan veranderen, ze hebben mij ongevraagd een V5c opgestuurd.
Blijkbaar zijn er momenteel geen V6 decoders in voorraad.
Dan mogen ze mij een V7 opsturen en zal deze dan een tijdje testen met de juiste V7 afstandsbediening graag.
Graag een antwoord van PX.
mvg
Persoonlijk al een hele tijd een V7 decoder en tot op heden geen problemen gehad . Mijn tweede is een V6 en ook daar geen problemen
Je kan de afstandsbediening van de V6 ook voor de V5c gebruiken.
Persoonlijk al een hele tijd een V7 decoder en tot op heden geen problemen gehad . Mijn tweede is een V6 en ook daar geen problemen
Dat is ook de reden waarom ik hier dikwijls zeg dat een forum een vertekend beeld geeft want een forum wordt voor 99% aangesproken om berichten te posten door PX klanten die problemen ondervinden en voor 1% klanten die eens melden “als het goed gaat mag het ook gezegd worden”.
Je kan de afstandsbediening van de V6 ook voor de V5c gebruiken.
Dag,
Ik heb zojuist via de klantendienst een V7 plus de RC aangevraagd, de V5c die morgen wordt geleverd plus de huidige V6 stuur ik terug, de V5 decoders zijn niet UHD of 4K compatibel met mijn 4K smart TV de V6 en 7 wel.
Hopelijk niet teveel problemen met de V7
mvg
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.