Beantwoord

afstandsbediening omruilen


Hallo ik heb net mijn decoder v5c aangesloten. Kunnen jullie aub een nieuwe proximus afstandsbediening opsturen, ik heb nog eentje van belgacom zonder RF.

bedankt

 

stefaan smets

 

 

icon

Beste antwoord door jonathandr 29 June 2020, 10:08

Bekijk origineel

65 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@Leenvi Ik heb je een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze zal asap geleverd worden door Bpost.

 

gewoon afwachten dan tot een proximus medewerker hier de draad opneemt en het nodige voor je doet.

Neen, al geprobeerd

Helpt dit niet dan ?

NB: Morgen komen ook de prox forummedewerkers hier terug langs.

De afstandsbediening v5 werkt niet meer: aan en af knop, geen pauze meer, geen pvr-knop meer…

Kan deze omgeruild worden aub?

Leen Viaene

Reputatie 7
Badge +4

hi @Hans David is je probleem verholpen met de tips van Martin ?
zo nee kunnen we je afstandsbediening wel omruilen als je wenst

FYI:

Onze afstandsbediening werkt niet meer naar behoren. Kunnen we deze omruilen.

@DaisyS   Vriendelijk bedankt ! 

Reputatie 7
Badge +5

@Jiminy Cricket Ik heb u net een nieuwe afstandsbediening opgestuurd.

@YorickP  Ik heb mijn klantennummer toegevoegd .

Reputatie 6
Badge +3

@Jiminy Cricket voegt u uw klantennummer of lijnnummer toe aan uw forumprofiel? Dan kan ik kijken om het om te ruilen.

Morgen als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen zullen ze u hierbij verder helpen.

Bedankt ! 

Morgen als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen zullen ze u hierbij verder helpen.

Wij hebben zopas een nieuwe smart tv gekocht maar de installateur zei dat onze oude belgacom afstandsbediening niet compatibel is en dat we een proximus afstandsbediening moesten aanvragen. Dus wij zouden graag onze afstandsbediening inruilen. Is het mogelijk deze per post op te sturen ?

 

mvg

normaal ontvang je de retourlabels per email, ook je spam of junkmail in de gaten houden.

Indien je ze niet ontvangt kunnen de prox medewerkers ze je altijd opsturen 

Nieuwe afstandsbedieningen aangekomen.

Werken probleemloos.

Bedankt

Wat doe ik met de oude afstandsbedieningen

Reputatie 7
Badge +5

@marcvc De 2 afstandsbedieningen zijn onderweg. Deze zal je eerstdaags ontvangen als Bpost meewerkt.

Profiel is aangepast

Reputatie 7
Badge +5

@marcvc Kan je je gegevens even toevoegen aan je profiel? Dan doen wij het nodige.

Maandag kunnen de proximus forummedewerkers je hierbij verder helpen.

( in het weekend en feestdagen komt hier niemand van Proximus zelf langs op het forum)

Ik heb 2 decoders v5compact

Mijn 2 afstandsbedieningen kunnen niet met rf werken, kunt u deze omruilen?

Reputatie 7
Badge +4

Geachte, we hebben reeds geruime tijd problemen met onze afstandsbediening. Zou het mogelijk zijn om deze om te ruilen? Alvast bedankt voor uw antwoord!


hi, we doen hiervoor het nodige en sturen je een nieuwe afstandsbediening op

Geachte, we hebben reeds geruime tijd problemen met onze afstandsbediening. Zou het mogelijk zijn om deze om te ruilen? Alvast bedankt voor uw antwoord!

Als er vandaag niemand meer reageert van het proximus forumteam dan zal het pas voor maandag zijn als ze terug langskomen op het forum

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen kunnen maandag.

Reageer