Beantwoord

afstandsbediening omruilen


Hallo ik heb net mijn decoder v5c aangesloten. Kunnen jullie aub een nieuwe proximus afstandsbediening opsturen, ik heb nog eentje van belgacom zonder RF.

bedankt

 

stefaan smets

 

 

icon

Beste antwoord door jonathandr 29 June 2020, 10:08

Bekijk origineel

65 reacties

Wij hebben zopas een nieuwe smart tv gekocht maar de installateur zei dat onze oude belgacom afstandsbediening niet compatibel is en dat we een proximus afstandsbediening moesten aanvragen. Dus wij zouden graag onze afstandsbediening inruilen. Is het mogelijk deze per post op te sturen ?

 

mvg

Morgen als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen zullen ze u hierbij verder helpen.

Morgen als de proximus forummedewerkers hier de draad opnemen zullen ze u hierbij verder helpen.

Bedankt ! 

Reputatie 6
Badge +3

@Jiminy Cricket voegt u uw klantennummer of lijnnummer toe aan uw forumprofiel? Dan kan ik kijken om het om te ruilen.

@YorickP  Ik heb mijn klantennummer toegevoegd .

Reputatie 7
Badge +5

@Jiminy Cricket Ik heb u net een nieuwe afstandsbediening opgestuurd.

@DaisyS   Vriendelijk bedankt ! 

Onze afstandsbediening werkt niet meer naar behoren. Kunnen we deze omruilen.

FYI:

Reputatie 7
Badge +4

hi @Hans David is je probleem verholpen met de tips van Martin ?
zo nee kunnen we je afstandsbediening wel omruilen als je wenst

De afstandsbediening v5 werkt niet meer: aan en af knop, geen pauze meer, geen pvr-knop meer…

Kan deze omgeruild worden aub?

Leen Viaene

Helpt dit niet dan ?

NB: Morgen komen ook de prox forummedewerkers hier terug langs.

Neen, al geprobeerd

gewoon afwachten dan tot een proximus medewerker hier de draad opneemt en het nodige voor je doet.

Reputatie 7
Badge +5

@Leenvi Ik heb je een nieuwe afstandsbediening opgestuurd. Deze zal asap geleverd worden door Bpost.

 

Reageer