Beantwoord

afstandsbediening omruilen



Toon eerste bericht

65 reacties

Hallo,

mijn afstandsbediening v5 heeft het laten afweten. Ondanks nieuwe batterijen, universeel maken,etc. doen een aantal toetsen het niet meer. Is het mogelijk om een nieuwe op te sturen a.u.b?

Reputatie 6
Badge +2

Graag had ik ook een nieuwe gewild voor mijn V5 compact decoder want de huidige afstandsbediening is nog van een V4 decoder en die werkt niet op RF.

Reputatie 7
Badge +4

Graag zou ik mijn afstandsbediening omruilen, sommige toetsen werken niet goed meer ( de toets 1 zelfs helemaal niet meer).

Ik heb een V5 afstandsbediening

 

mvg

Jos Gevers

kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profile ?
dan doe ik het nodige

Reputatie 7
Badge +4

Beste ,

ook ik beschik nog over de oude afstandsbediening zonder RF en mijn nieuwe decoder zit nu in een kast .

Is het mogelijk om er ook eentje op te sturen?

 

Mvg.

Manu

hi, ik stuur je hiervoor een nieuwe afstandsbediening op

Graag zou ik mijn afstandsbediening omruilen, sommige toetsen werken niet goed meer ( de toets 1 zelfs helemaal niet meer).

Ik heb een V5 afstandsbediening

 

mvg

Jos Gevers

morgen komen de prox forummedewerkers hier terug langs..

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen : (inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken en opslaan) (In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen), zodat pro⌘ hiermee morgen direct aan de slag kunnen.

Beste ,

ook ik beschik nog over de oude afstandsbediening zonder RF en mijn nieuwe decoder zit nu in een kast .

Is het mogelijk om er ook eentje op te sturen?

 

Mvg.

Manu

@VDJAN Voor jou zal dan ook een nieuwe toekomen morgen.

Harteliijk bedankt!

@VDJAN Voor jou zal dan ook een nieuwe toekomen morgen.

Beste,

 

Ik heb ook een nieuwe decoder maar mijn oude afstandsbediening werkt niet met RF en (zelfs na vervangen batterijen) en werkt 1 keer op de twee niet meer als ik op een knop duw ( over het algmeen moet ik dus twee keer op een knop duwen alvorens die iets doet).

 

Hoe kan ik een nieuwe afstandbediening bekomen?

 

Bedankt

@Leeuwke & @krisheyvaert Een nieuwe afstandsbediening wordt verzonden en wordt normaal morgen geleverd.

 

Ter info: Morgen zullen de proximus forummedewerker wel het nodige doen om een remote op te sturen ter omruiling van je oude v4 remote.

Beste,
zelfde probleem hier, alles wat @Martin aangaf geprobeerd (waarvoor dank trouwens Martin)..
maar werkt spijtiggenoeg niet.

Heb sinds gisteren een nieuwe 5c decoder, afstandsbediening is v4 en RF werkt niet.
Zou ik die kunnen omruilen naar een nieuwe afstandsbediening?

Mvg,

Kris

Maandag komen de proximus forummedewerkers hier weer terug langs en die zullen u dan wel verder helpen.

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat zij er maandag mee aan de slag kunnen.

Het kan ook via een proximus shop.

PS: Als de afstandsbediening defect is door een technisch mankement dan is deze omruiling gratis.
Als de afstandsbediening defect is door een val of door een te enthousiast huisdier,
of iets dergelijks, dan is dit 15 EUR

Reputatie 1
Badge

Mijn papegaaien hebben zich eens uitgeleefd. Kan dit vervangen worden?

 

Dag Hadewych T,

 

zal er nu een nieuwe afstandsbediening opgestuurd worden?

 

fijn weekend.


hi, je zou de afstandbediening morgen moeten ontvangen


Bedankt voor uw medewerking.

Reputatie 7
Badge +4

Dag Hadewych T,

 

zal er nu een nieuwe afstandsbediening opgestuurd worden?

 

fijn weekend.


hi, je zou de afstandbediening morgen moeten ontvangen

Morgen komen de Proximus medewerkers hier terug langs, die kunnen u dan ook wel melden of dit reeds voorzien werd of er voor zorgen

Dag Hadewych T,

 

zal er nu een nieuwe afstandsbediening opgestuurd worden?

 

fijn weekend.

ja dat zal wel zo zijn want de recentere V5 decoders hadden de afstandsbediening die ook voor de V5Compact werkten dus waar je ook op RF kon overschakelen

Dag Hadewych T,

Ik heb ook nog een oud type afstandsbediening waarop Belgacom staat  met de kleurtoetsen  ongeveer  in  het midden.

 

Met vriendelijke groeten 

Dag Hadewych T,

Dank voor uw antwoord.

Ik heb inderdaad een ander type.

Bent u in het bezit van mijn adres gegevens om er één op te sturen?

 

Dank voor al jullie medewerking op dit forum.

 

Marc.

 

Reputatie 7
Badge +4

@casperwit je hebt inderdaad deze afstandsbediening (V5) nodig. Als je die niet hebt, geef dan maar een seintje dan sturen we inderdaad een nieuwe op. 

@punker Kan je deze tip nog even proberen en ook controleren of je de juiste afstandsbediening hebt ? 

@casperwit Dan zit je inderdaad nog met een oud model en zal een omruiling nodig zijn, maar dat laat ik aan de proximus forummedewerkers over als ze hier je post doornemen en dan er ene kunnen opsturen voor je.

Dag Martin,

 

Dit heb ik vooraf ook allemaal uitgeprobeerd. 
Helaas bood dit ook geen oplossing. 
Ik heb wel opgemerkt dat mijn remote niet dezelfde configuratie heeft van de toetsen ten opzichte van de huidige. 
Bijvoorbeeld staat de menu, Tv guide, dempen van geluid enz...knoppen en de gekleurde toetsen op een andere positie en staat er Belgacom op de remote gedrukt ipv Proximus en het logo. 
 

Mvgr. 

Reageer