Vraag

Vraag over bestelling in Proximus+

  • 13 March 2024
  • 34 reacties
  • 424 Bekeken

@tina.b  @HeidiE  @Luc.M  @Joel M 

Volgende bestelling staat blijkbaar in behandeling zag ik in de app Proximus+:

We hebben je bestelling ontvangen

We zijn uw bestelling aan het afronden.

Bestelnummer: staat in ticket op m’n profiel

Je bevesting is per e-mail verstuurd.

 

Wat is deze bestelling, waarom is ze nog in behandeling en zou dit in orde gemaakt kunnen worden?


34 reacties

@rsca_rsca

nee, nog geen update ontvangen.

mvg

Tina

 

@tina.b 

Bedankt voor de update. Heb je er zicht op wanneer hierover meer info te ontvangen? Of helpt het als ik de bug nog eens opnieuw via de shaker stuur?

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca

je schrijft dat er in MyProximus staat: Je bevestiging is per e-mail verstuurd…

Heb je die bevestiging ook ontvangen?

 

dezelfde vraag voor @MGB 

 

groeten

Tina

@tina.b geen mails ontvangen voor de “problematische” bestellingen

@rsca_rsca

je schrijft dat er in MyProximus staat: Je bevestiging is pere-mail verstuurd…

Heb je die bevestiging ook ontvangen?

 

dezelfde vraag voor @MGB 

 

groeten

Tina

@tina.b 

Hier ook geen bevestiging ontvangen.

@tina.b  Is er een update hierover?

@HeidiE @tina.b 

Weet de achterliggende dienst hier reeds meer over? Dit is nogmaals via de shaker-functie verstuurd. Ook dit bugnummer staat in “Ticket”.

@HeidiE  @tina.b 

Weet de achterliggende dienst hier reeds meer over? Op 13 maart j.l. is de eerste vraag hierover gesteld. Tot op heden nog geen reactie of oplossing van de achterliggende dienst.

@MGB Heb jij al meer info?

Reputatie 7
Badge +3

@rsca_rsca het is @tina.b die dit opvolgt en je zal informeren als ze zelf meer info gehad heeft! 😉

@HeidiE we kijken uit naar de reactie van @tina.b 😊

Reageer