Skip to main content
Vraag

Nieuwste modem


  • Apprentice
  • 2 reacties

Ik tracht via de app een nieuwe modem te bestellen maar krijg de melding dat mijn b-box helaas niet kan vervangen worden.

 

Ter info, deze lmiddag eeds 3 medewerkers aan de lijn gehad maar voor ze antwoord kunnen of willen geven word de lijn verbroken. Zéér frustrerend.

Er kunnen geen reacties meer worden geplaatst op dit onderwerp.

2 reacties

GeertC
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 2219 reacties
  • 12 januari 2024

@lupo 

Tracht je een nieuwe modem te bestellen omdat je huidige defect is?

 

Geert


  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 januari 2024

Neen, omdat de wifi vreselijk is en ik heel veel problemen met mijn Sonos systeem, ik hoop dat de nieuwe modem de oplossing brengt.

Ik heb ondertussen toch een medewerker aan de lijn gekregen en deze heeft mij belooft dat de modem nu effectief besteld is en bezorgt gaat worden.