Skip to main content
Beantwoord

M-pay


Hoi is er iemand wat weet hoe je mpay kan activeren? Heb al gebeld naar Proximus en ze hadden het geactiveerd maar kan nog steeds niets aankopen.

Beste antwoord door WilfriedJ

Dag Kelly,
Voor welk gsmnummer moet dit geactiveerd worden?
Meedelen via PM aub:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg. Wilfried
Bekijk origineel
Heb je hier een antwoord gevonden op je vraag?
This topic has been closed for comments

30 reacties

Martin
  • 32657 reacties
  • 11 juni 2018
Ter info: ik weet niet of je mss hier iets aan hebt
> https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/m-pay-activeren-41196

NB: Morgen als de proximus medewerkers terug op het forum langs komen kunnen ze u ook verder helpen

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 juni 2018
Ik vind de knop diensten nergens ven al een paar keer het aan proberen zoals het beschreven staat

Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 444 reacties
  • Antwoord
  • 13 juni 2018
Dag Kelly,
Voor welk gsmnummer moet dit geactiveerd worden?
Meedelen via PM aub:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg. Wilfried

  • Auteur
  • Apprentice
  • 2 reacties
  • 14 juni 2018
Het is inorde bedankt voor de reactie’s

Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 54 reacties
  • 12 december 2019

Beste,

Ik wou dezep optie ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.


Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?

 

Bedankt!


Martin
  • 32657 reacties
  • 12 december 2019

lukt het niet in beide zowel de myproximus app en ook niet in de webbased http://myproximus.be versie.

Als het niet werkt dan kunnen de prox medewerkers je morgen hier wel verder helpen als ze terug langskomen op het forum.

 


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 54 reacties
  • 12 december 2019

Neen, het lukt niet in beiden.

Bedankt!


Joel M
Forum|alt.badge.img+3
  • Moderator
  • 2042 reacties
  • 16 december 2019

@thejojo Ik heb de optie voor u geactiveerd op uw gsm-nummer 0470263xxx.Dit gaat maximum binnen de 24u actief staan.Groetjes,Joel


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 17 december 2019

bij mij staat het aangevinkt maar het lukt dus echt niet.zou iemand dat op onze 2 gsm abbo’s kunnen inorde brengen aub? dank u wel


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3128 reacties
  • 18 december 2019

@davypeel 

er staan 4 gsm’s in je pack ? klopt ? ,maar ik zie ook op alle mobiles m-commerce actief .  Voor welke nummers werkt het niet ?

kan je de nrs via je profiel doorgeven ? dan laten we dat verder nakijjken. 

groetjes

Tina


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 18 december 2019

dat klopt maar moet voorlopig op 2 abbo’s geactiveerd worden.heb mijn profiel bijgewerkt. dank u


tina.b
Forum|alt.badge.img+4
  • Moderator
  • 3128 reacties
  • 23 december 2019

@davypeel 

Beste,

Volgende info heb ik voor jou : beide nummers zijn full control-abonnementen : hierdoor kunnen ze via hun abonnement geen extra kosten maken via m-commerce;

ze hebben extra krediet nodig via een herlaadkaart, waarvan je het geld oplaadt en op de nummers zet.

Dan zou het wel moeten lukken, want m-commerce staat achterliggend klaar. 

Wil je dit zo proberen ?  

groeten,

Tina


  • Apprentice
  • 6 reacties
  • 23 december 2019

ok dank u vriendelijk voor de moeite.ik ga het zo proberen grts


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 54 reacties
  • 11 mei 2020

Beste,

Ik wou dezep optie ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.


Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?

 

Bedankt!


Martin
  • 32657 reacties
  • 11 mei 2020

louter ter info: dit is wat hier onlangs gepost werd in dit verband

M-Pay
Je kunt kijken of de dienst 'M-Pay', actief staat in je MyProximus via:
Mijn Producten (kies je GSM abonnement) => Diensten => Proximus M-Pay.
Hier kan je deze ook activeren, mocht deze nog niet actief staan
M-Pay: limiet voor mobiele betalingen aanpassen
M-pay liliet is maximum 250 Euro
maar als je al aan het maximum zit, moet je wachten tot de volgende maand


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 12 mei 2020

@thejojo Op jouw gsm-nummer staan alle blokkeringen voor derde diensten actief. Mogen deze blokkeringen verwijderd worden? Mogen wij de optie M-Pay voor u daarbij activeren? Groetjes, Antonella


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 54 reacties
  • 12 mei 2020

@AntonellaD, Ja, dit mag zeker gebeuren. :-)

De optie mag geactiveerd worden.

 

Bedankt voor de hulp!

Geoffrey


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 12 mei 2020

@thejojo Het nodige werd ingeleid in onze systemen. Je krijgt per e-mail een bevestiging hiervan. Groetjes, Antonella


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 54 reacties
  • 12 mei 2020

@AntonellaD 

Zeer vriendelijk bedankt hiervoor!

Een prettige dag verder!

 

Mvg


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 54 reacties
  • 20 september 2020

Beste,

Ik wou dezep optie ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.


Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?

 

Bedankt!


Martin
  • 32657 reacties
  • 20 september 2020

Morgen kunnen de proximus forummedewerkers je hierbij helpen

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze hiermee morgen direct aan de slag kunnen.


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 september 2020

@thejojo  Op jouw gsm-nummer staan alle blokkeringen voor derde diensten actief. Mogen deze blokkeringen verwijderd worden? Mogen wij de optie M-Pay voor u daarbij activeren? Groetjes, Antonella


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 54 reacties
  • 21 september 2020

@AntonellaD Ja, dit mag gebeuren. :-)

 

De optie mag geactiveerd worden.

Bedankt voor de hulp!


AntonellaD
Forum|alt.badge.img+3
  • Legend
  • 3219 reacties
  • 21 september 2020

@thejojo Ik heb het nodige ingevoerd. Dit zal binnen enkele uren in orde zijn. Groetjes, Antonella


Forum|alt.badge.img
  • Practitioner
  • 54 reacties
  • 21 september 2020

@AntonellaD 

Bedankt hiervoor! :-)