Beantwoord

M-pay



Toon eerste bericht
This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 2

Beste,

Deze optie was vroeger aangezet op mijn gsm, maar werkt nu niet meer.

Ik wou dit dus ook opnieuw aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.


Is er een manier om deze optie toch terug te activeren op mijn nummer aub?

 

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo  Sinds 25/09/2020 staan de gratis blokkeringen voor derde diensten actief op jouw gsm-nummer naar aanleiding van een tussenkomst door onze achterliggende financiële diensten vanwege een hoog verbruik op derde diensten. Via MyProximus kan je deze blokkeringen terug verwijderen. Groetjes, Antonella

Betaalnummers, betaalsms'en, diensten door derden | Proximus

Reputatie 2

@AntonellaD Wanneer ik deze probeer af te zetten, krijg ik een foutmelding:

“Het spijt ons

Proximus Info: Beste klant, aangezien een abnormaal hoog verbruik is er een gedeeltelijke preventieve blokkering op uw lijn geplaatst. Deze kan weggenomen worden zodra de factuur, die we u vandaag toesturen, is betaald.”

Dit terwijl alles betaald is. Ik kan het dus niet zelf afzetten.

Bedankt! Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo  Er staat inderdaad nog een blokkering actief op jouw klantenprofiel om deze wijziging te kunnen doen zie ik nu. Ik heb gevraagd aan de bevoegde dienst om deze eraf te halen via dossier 47316776. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

@AntonellaD Zeer vriendelijk bedankt hiervoor! Groetjes