Beste antwoord door WilfriedJ
Bekijk origineelM-pay
“Het spijt ons
Proximus Info: Beste klant, aangezien een abnormaal hoog verbruik is er een gedeeltelijke preventieve blokkering op uw lijn geplaatst. Deze kan weggenomen worden zodra de factuur, die we u vandaag toesturen, is betaald.”
Dit terwijl alles betaald is. Ik kan het dus niet zelf afzetten.
Bedankt! Groetjes
Betaalnummers, betaalsms'en, diensten door derden | Proximus
Beste,
Deze optie was vroeger aangezet op mijn gsm, maar werkt nu niet meer.
Ik wou dit dus ook opnieuw aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.
Is er een manier om deze optie toch terug te activeren op mijn nummer aub?
Bedankt!
Bedankt hiervoor! :-)
De optie mag geactiveerd worden.
Bedankt voor de hulp!
Morgen kunnen de proximus forummedewerkers je hierbij helpen
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze hiermee morgen direct aan de slag kunnen.
Beste,
Ik wou dezep optie ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.
Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?
Bedankt!
Zeer vriendelijk bedankt hiervoor!
Een prettige dag verder!
Mvg
De optie mag geactiveerd worden.
Bedankt voor de hulp!
Geoffrey
louter ter info: dit is wat hier onlangs gepost werd in dit verband
M-Pay
Je kunt kijken of de dienst 'M-Pay', actief staat in je MyProximus via:
Mijn Producten (kies je GSM abonnement) => Diensten => Proximus M-Pay.
Hier kan je deze ook activeren, mocht deze nog niet actief staan
M-Pay: limiet voor mobiele betalingen aanpassen
M-pay liliet is maximum 250 Euro
maar als je al aan het maximum zit, moet je wachten tot de volgende maand
Beste,
Ik wou dezep optie ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.
Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?
Bedankt!
ok dank u vriendelijk voor de moeite.ik ga het zo proberen grts
Beste,
Volgende info heb ik voor jou : beide nummers zijn full control-abonnementen : hierdoor kunnen ze via hun abonnement geen extra kosten maken via m-commerce;
ze hebben extra krediet nodig via een herlaadkaart, waarvan je het geld oplaadt en op de nummers zet.
Dan zou het wel moeten lukken, want m-commerce staat achterliggend klaar.
Wil je dit zo proberen ?
groeten,
Tina
dat klopt maar moet voorlopig op 2 abbo’s geactiveerd worden.heb mijn profiel bijgewerkt. dank u
er staan 4 gsm’s in je pack ? klopt ? ,maar ik zie ook op alle mobiles m-commerce actief . Voor welke nummers werkt het niet ?
kan je de nrs via je profiel doorgeven ? dan laten we dat verder nakijjken.
groetjes
Tina
bij mij staat het aangevinkt maar het lukt dus echt niet.zou iemand dat op onze 2 gsm abbo’s kunnen inorde brengen aub? dank u wel
Neen, het lukt niet in beiden.
Bedankt!
lukt het niet in beide zowel de myproximus app en ook niet in de webbased http://myproximus.be versie.
Als het niet werkt dan kunnen de prox medewerkers je morgen hier wel verder helpen als ze terug langskomen op het forum.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.