Beantwoord

M-pay


Hoi is er iemand wat weet hoe je mpay kan activeren? Heb al gebeld naar Proximus en ze hadden het geactiveerd maar kan nog steeds niets aankopen.
icon

Beste antwoord door WilfriedJ 13 June 2018, 13:26

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

30 reacties

Reputatie 6
Badge +3
Dag Kelly,
Voor welk gsmnummer moet dit geactiveerd worden?
Meedelen via PM aub:
https://nl.forum.proximus.be/inbox/conversation?with=51679

mvg. Wilfried
Reputatie 2

@AntonellaD 

Bedankt hiervoor! :-)

Reputatie 7
Badge +3

@davypeel 

er staan 4 gsm’s in je pack ? klopt ? ,maar ik zie ook op alle mobiles m-commerce actief .  Voor welke nummers werkt het niet ?

kan je de nrs via je profiel doorgeven ? dan laten we dat verder nakijjken. 

groetjes

Tina

ok dank u vriendelijk voor de moeite.ik ga het zo proberen grts

Ter info: ik weet niet of je mss hier iets aan hebt
> https://nl.forum.proximus.be/myproximus-16/m-pay-activeren-41196

NB: Morgen als de proximus medewerkers terug op het forum langs komen kunnen ze u ook verder helpen
Het is inorde bedankt voor de reactie’s
Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Ik heb de optie voor u geactiveerd op uw gsm-nummer 0470263xxx.Dit gaat maximum binnen de 24u actief staan.Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo Ik heb het nodige ingevoerd. Dit zal binnen enkele uren in orde zijn. Groetjes, Antonella

Reputatie 2

@AntonellaD Zeer vriendelijk bedankt hiervoor! Groetjes

Reputatie 2

@AntonellaD 

Zeer vriendelijk bedankt hiervoor!

Een prettige dag verder!

 

Mvg

dat klopt maar moet voorlopig op 2 abbo’s geactiveerd worden.heb mijn profiel bijgewerkt. dank u

Reputatie 7
Badge +3

@davypeel 

Beste,

Volgende info heb ik voor jou : beide nummers zijn full control-abonnementen : hierdoor kunnen ze via hun abonnement geen extra kosten maken via m-commerce;

ze hebben extra krediet nodig via een herlaadkaart, waarvan je het geld oplaadt en op de nummers zet.

Dan zou het wel moeten lukken, want m-commerce staat achterliggend klaar. 

Wil je dit zo proberen ?  

groeten,

Tina

Ik vind de knop diensten nergens ven al een paar keer het aan proberen zoals het beschreven staat
Reputatie 2

Beste,

Deze optie was vroeger aangezet op mijn gsm, maar werkt nu niet meer.

Ik wou dit dus ook opnieuw aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.


Is er een manier om deze optie toch terug te activeren op mijn nummer aub?

 

Bedankt!

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo  Sinds 25/09/2020 staan de gratis blokkeringen voor derde diensten actief op jouw gsm-nummer naar aanleiding van een tussenkomst door onze achterliggende financiële diensten vanwege een hoog verbruik op derde diensten. Via MyProximus kan je deze blokkeringen terug verwijderen. Groetjes, Antonella

Betaalnummers, betaalsms'en, diensten door derden | Proximus

Reputatie 2

Beste,

Ik wou dezep optie ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.


Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?

 

Bedankt!

Morgen kunnen de proximus forummedewerkers je hierbij helpen

ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat ze hiermee morgen direct aan de slag kunnen.

Reputatie 2

@AntonellaD Wanneer ik deze probeer af te zetten, krijg ik een foutmelding:

“Het spijt ons

Proximus Info: Beste klant, aangezien een abnormaal hoog verbruik is er een gedeeltelijke preventieve blokkering op uw lijn geplaatst. Deze kan weggenomen worden zodra de factuur, die we u vandaag toesturen, is betaald.”

Dit terwijl alles betaald is. Ik kan het dus niet zelf afzetten.

Bedankt! Groetjes

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo  Er staat inderdaad nog een blokkering actief op jouw klantenprofiel om deze wijziging te kunnen doen zie ik nu. Ik heb gevraagd aan de bevoegde dienst om deze eraf te halen via dossier 47316776. Groetjes, Antonella

Reputatie 7
Badge +3

@thejojo  Op jouw gsm-nummer staan alle blokkeringen voor derde diensten actief. Mogen deze blokkeringen verwijderd worden? Mogen wij de optie M-Pay voor u daarbij activeren? Groetjes, Antonella

Reputatie 2

@AntonellaD Ja, dit mag gebeuren. :-)

 

De optie mag geactiveerd worden.

Bedankt voor de hulp!

Reputatie 2

Beste,

Ik wou dezep optie ook aanzetten (via MyProximus > Mijn producten > Mobiel > Instellingen), maar deze optie staat niet in de lijst van Instellingen.


Is er een manier om deze optie toch aan te zetten?

 

Bedankt!

lukt het niet in beide zowel de myproximus app en ook niet in de webbased http://myproximus.be versie.

Als het niet werkt dan kunnen de prox medewerkers je morgen hier wel verder helpen als ze terug langskomen op het forum.

 

Reputatie 2

Neen, het lukt niet in beiden.

Bedankt!

bij mij staat het aangevinkt maar het lukt dus echt niet.zou iemand dat op onze 2 gsm abbo’s kunnen inorde brengen aub? dank u wel