Vraag

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content


Volgens myProximus is mijn HLN e-press geactiveerd en gelinkt.

Toch krijg ik geen toegang tot de exclusieve content.

Miin HLN profiel is ingelogt, maar telkens: content exclusief voor abonnees.

Druk ik dan "koppel je abonnement”, via hun website, kom ik terecht bij mijn profiel met de melding "opgelet! Er is geen actief abonnement gekoppeld aan je account”.

Druk ik vervolgens op “Koppel een abonnement"”, dan vraagt HLN mij een Abonneenummer, wat ik helemaal niet heb en niet weet hoe het te vinden.


146 reacties

Reputatie 7
Badge +3

@zfdr Ik ga hier intern navraag over doen. Zodra ik feedback krijg, hou ik je hiervan op de hoogte. Groetjes, Antonella

Proximus helpdesk heeft mij gecontacteerd en heeft mijn myproximus account volledig  ge-reset en nu werkt het! Dank u.

Helpdesk werkt!

Ik zou ook wel gecontacteerd willen worden, heb exact hetzelfde probleem! Proximus stuurt naar HLN en HLN stuurt terug naar Proximus.

Reputatie 1
Badge

Sedert vandaag kan ik ook geen + artikels meer lezen bij HLN terwijl dit altijd naar tevredenheid heeft gewerkt.

In My Proximus Epress staat nog steeds een groene vink bij HLN,  Ingelogd bij HLN en vraag gesteld. Hetzelfde antwoord gekregen als velen hier.

Bedankt voor uw mail. 
Jullie kunnen inderdaad genieten van dat abonnement maar dat vanuit Proximus is stopgezet. Je kan best even navraag doen bij de dienst van Proximus om na te gaan waarom dat vroeger is stilgevallen. Indien jullie nog steeds van het juiste pack genieten en recht hebben op dat abonnement kan er via Proximus een nieuw abonnement aangevraagd worden.

Reputatie 7
Badge +4

@zfdr 

Bij ons staat e-press actief en dus zou de activatie moeten lukken.
Je kan best de activatie doen via My Proximus op een pc.
Via onderstaande link kan je ook meer info vinden.
https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html
Mvg, KoenN

Reputatie 1
Badge

Beste KoenN, het heeft altijd goed gewerkt tot gisteren. 

Zoals beschreven schrijft de helpdesk van HLN dat er bij Proximus iets niet helemaal goed staat ingesteld en Proximus blijkbaar een nieuw abonnement dient aan te vragen.

Ik heb nogmaals alle stappen doorlopen op de abo pagina van HLN maar helaas er zijn geen + artikelen te lezen. 

Reputatie 7
Badge +3

@Jack_05 Ik heb dit in behandeling via dossier 45199257. Zodra ik meer info heb, hou ik je verder op de hoogte. Groetjes, Antonella

Volgens myProximus is mijn HLN e-press geactiveerd en gelinkt.

Toch krijg ik geen toegang tot de exclusieve content.

Mijn HLN profiel is ingelogd, maar telkens: content exclusief voor abonnees.

morgen pas komen ze hier van proximus terug langs op het forum om je hierbij verder te helpen.

Reputatie 7
Badge +3

@EvensW zie info link: https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html  Groetjes,Joel

Reputatie 7
Badge +3

@Jack_05 Ik verneem van de bevoegde dienst dat het is opgelost voor jou. Dossier 45199257 werd met deze informatie afgesloten. Groetjes, Antonella

Reputatie 3
Badge +1

Zelfde probleem, abonnement succesvol gekoppeld.

Plus artikelen zijn vanaf vandaag dus niet meer te lezen.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @arlette68 , mag ik je vragen om de stappen opnieuw te volgen om je account te linken? Meestal is het hierna opgelost! Groetjes, Heidi

Reputatie 3
Badge +1

Bedankt @HeidiE  : spijtig dat het bij mij voorlopig niet werkt !

Groetjes.

Reputatie 1
Badge

Bedankt @HeidiE  : spijtig dat het bij mij voorlopig niet werkt !

Groetjes.

Zelf heb ik ook diverse keren alles opnieuw proberen in te stellen bij HLN maar telkens kwam er een foute pagina na opening van de Proximus koppeling. Pas na tussenkomst van een Poroximus medewerker en opnieuw het abonnement te koppelen was het snel opgelost.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @arlette68 probeer je dit eens via het web (in plaats van via de app), met deze link: https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/ en dan op de paarse button klikken. Grt, Heidi

Reputatie 3
Badge +1

@HeidiE  : bedankt, deze keer werkt het wel.

@Jack_05 : bedankt voor uw reactie.

Groetjes.

arlette

Beste,

 

We gebruiken al enige tijd hln epress abbo via tuttimus proximus abbo, tot gisteren waren alle artikels te lezen.

Ons proximus abbo is niet verandert. Bij proximus staat er een groen vinkje bij epres, bij hln is er een gekoppeld abbo maar er staat, bij HLN digitaal proximus combi, vermeld “inactive abonnementen”. Wat is er mis?

 

grtz Kris

Reputatie 7
Badge +3

@De Voecht Ik heb je topic verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. Probeer je even de tips uit dat hierin terug te vinden zijn? Mocht het niet baten, laat je maar gerust iets weten. Groetjes, Antonella

Beste AntonellaD,

Ik heb het via de PC gedaan, via de link https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/ en daar op de paarse knop geklikt. Op deze manier lukt het wel en kan ik terug alle artikels lezen.

bedankt voor uw reactie  groeten Kris

Hier exact hetzelfde probleeem. Alles gekoppeld en actief maar kan geen +content zien. App al gewist, al in en uitgelogd, op pc geprobeerd. Niets!

Reputatie 7
Badge +3

@an.fr Ik heb je vraag verplaatst naar het topic waar er hierover meer informatie te vinden is. Probeer je even de tips uit dat hierin terug te vinden zijn? Mocht het niet baten, laat je maar gerust iets weten. Groetjes, Antonella

@AntonellaD alle tips geprobeerd, zelfde probleem. In mijn Proximus app staan ineens geen producten meer en staat er “oei er loopt iets mis”

Reputatie 7
Badge +3

@an.frHeb je ook reeds geprobeerd via een andere browser en cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Groetjes, Antonella

Deze informatie hebben wij hier intern ook over ontvangen:

HLN heeft op 26/05/2020 technische problemen gehad en mogelijk werd de toegangstoken van de e-Press klant gewist.

De klant moet terug de activatieflow doorlopen in MyProximus om de toegang weer actief te zetten.

HLN onderzoekt de oorzaak van het probleem en excuseert zich voor het ongemak.

Ik kan reeds langere tijd niet meet inloggen bij HLN , volgens de helpdesk is er een fout gebeurd bij hln en zijn de proximus leden gedeactiveerd. Na meerder contacten met zowel proximus als hln komt dit maar niet in orde. 

 

Reageer