@stefooms
ik zie dat een techn moderator het ook heeft opgenomen, ik hoop dat hij je verder kan helpen…
zij hebben meer contacten bij HLN indien nodig.
Groeten
Tina
beste @HadewychT
We hebben dit uitgeprobeerd met het opgegeven emailadres en inderdaad als we inloggen op HLN met dit mailadres dan kunnen we alle artikels lezen alsook de digitale krant lezen, dit zowel op de laptop als op de mobiele toestellen.
Bij deze is dit voor mij afgehandeld, waarvoor Dank!
mvg
benito
Na een nieuwe koppeling werkt het weer!
@HeidiE
Bedankt. Het werkte nog niet. Maar ik heb effe uitgelogd op HLN en terug ingelogd. Sindsdien werkt het terug!
Dag @HeidiE ,
Het probleem is intussen verholpen door HLN support.
Mvg,
Ph1990
Proximus helpdesk heeft mij gecontacteerd en heeft mijn myproximus account volledig ge-reset en nu werkt het! Dank u.
Helpdesk werkt!
@HeidiE : bedankt, deze keer werkt het wel.
@Jack_05 : bedankt voor uw reactie.
Groetjes.
arlette
@stefooms
wat bedoel je precies?
enkel Residentiële klanten hebben toegang tot HLN /epress?
kan je geen artikels meer lezen?
Kan je kijken in je MyProximus naar het gebruikte mailadres voor HLN? en dan in de App/my account van HLN welk je daar hebt gebruikt?
als t niet ok is, graag feedback over je probleem?
groeten
Tina
@Jack_05 Ik heb dit in behandeling via dossier 45199257. Zodra ik meer info heb, hou ik je verder op de hoogte. Groetjes, Antonella
FYI: dat zal voor morgen zijn als de proximus medewerkers terug langskomen op het forum dat ze instellingen kunnen natrekken
Hallo. Ook ik heb een probleem met my e-press. Wanneer ik tracht te activeren krijg ik de melding "er ging iets mis...". Ik heb HLN reeds gecontacteerd en kreeg volgend antwoord:
Bedankt voor je bericht.
Bij nazicht van je gegevens vinden wij geen digitaal abonnement terug bij Het Laatste Nieuws via Proximus. De kans is zeer groot dat dit door Proximus is stopgezet zonder duidelijke reden. Spijtig genoeg kunnen wij dit zelf niet terug activeren aangezien dit abonnement verkrijgbaar is via Proximus en enkel zij over de correcte gegevens beschikken (bv. van welk Proximuspack u geniet).
Wij kunnen u wel het volgende aanraden om dit terug in orde te laten zetten:
1. U kan contact opnemen met Proximus om te achterhalen of u nog steeds rechthebbende bent.
2. U dient te vermelden aan Proximus dat de status als rechthebbende opnieuw vrij moet komen. Vraag verder ook achter je GID code.
3. Activeer uw profiel zelf terug via https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/
Hierbij de stappen om het digitaal abonnement via Proximus te activeren:
- Via de link hln.be/proximus komt u op de juiste pagina.
- Iets naar beneden aan de linkerkant staat er : Hoe kan je deze aanbieding activeren?
- Druk op de purpere button met MyProximus login
- Je komt dan op de volgende pagina.
Je hebt al login gegevens voor Het Laatste Nieuws vul dus gewoon je emailadres en wachtwoord in en druk op de purpere button met sign in.
3. Indien de activatie niet lukt, vragen wij je om de GID code door te sturen naar ons, zo vinden wij de aanvraag terug.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij horen graag snel terug van u!
Via deze link, werkt het lezen van HLN+ terug
https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/
Bedankt
@tina.b
waar kan ik mijn dossier opvolgen want nu 17 dagen verder en nog geen oplossing
anders neem ik mij een abonnement op HLN en betaal ik dat bedrag minder aan Proximus?
Dag @Jerre85 ik laat het graag nakijken, vul je in je profiel je klantgegevens verder aan? Grt, Heidi
da s vreemd, @beniT
precies of je account niet doorstroomt naar hen
ik geef de feedback door
de aanhouder wint… komt wel in orde…
groetjes
Tina
Beste AntonellaD,
Ik heb het via de PC gedaan, via de link https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/ en daar op de paarse knop geklikt. Op deze manier lukt het wel en kan ik terug alle artikels lezen.
bedankt voor uw reactie groeten Kris
Hier hetzelfde probleem. Al meerdere keren contact gehad met HLN en Proximus maar tevergeefs. Wanneer wordt dit uiteindelijk in orde gebracht want ik begin dit wel beu te worden.
Dit bericht krijg ik steeds :
Er ging iets mis
Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.
Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.
@zfdr en @Jerre85 jullie profielen zijn technische allebei gekoppeld. Is het ondertussen in orde? Grt, Heidi
@jrya23
ik heb dossier 45865266 hiervoor opgemaakt en gevraagd na te kijken
zij nemen dit verder op.
groetjes
Tina
Dag @HeidiE ,
Bedankt voor de snelle reactie. Ik heb de gegevens toegevoegd.
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat de proximus forummedewerkers er direct mee aan de slag kunnen, waarschijnlijk pas maandag reactie aangezien ze in het weekend niet langskomen.
maandag pas komen de mensen van proximus zelf, hier pas terug langs op het forum
Hallo. Ook ik heb een probleem met my e-press. Wanneer ik tracht te activeren krijg ik de melding "er ging iets mis...". Ik heb HLN reeds gecontacteerd en kreeg volgend antwoord:
Bedankt voor je bericht.
Bij nazicht van je gegevens vinden wij geen digitaal abonnement terug bij Het Laatste Nieuws via Proximus. De kans is zeer groot dat dit door Proximus is stopgezet zonder duidelijke reden. Spijtig genoeg kunnen wij dit zelf niet terug activeren aangezien dit abonnement verkrijgbaar is via Proximus en enkel zij over de correcte gegevens beschikken (bv. van welk Proximuspack u geniet).
Wij kunnen u wel het volgende aanraden om dit terug in orde te laten zetten:
1. U kan contact opnemen met Proximus om te achterhalen of u nog steeds rechthebbende bent.
2. U dient te vermelden aan Proximus dat de status als rechthebbende opnieuw vrij moet komen. Vraag verder ook achter je GID code.
3. Activeer uw profiel zelf terug via https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/
Hierbij de stappen om het digitaal abonnement via Proximus te activeren:
- Via de link hln.be/proximus komt u op de juiste pagina.
- Iets naar beneden aan de linkerkant staat er : Hoe kan je deze aanbieding activeren?
- Druk op de purpere button met MyProximus login
- Je komt dan op de volgende pagina.
Je hebt al login gegevens voor Het Laatste Nieuws vul dus gewoon je emailadres en wachtwoord in en druk op de purpere button met sign in.
3. Indien de activatie niet lukt, vragen wij je om de GID code door te sturen naar ons, zo vinden wij de aanvraag terug.
Onze excuses voor het ongemak.
Wij horen graag snel terug van u!
@tony_coene Ik heb jouw vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover. Overloop je alle tips even dat hier reeds werden gegeven? Dikwijls brengt dit al een oplossing. Hou ons maar op de hoogte. Groetjes, Antonella
@Jack_05 Ik verneem van de bevoegde dienst dat het is opgelost voor jou. Dossier 45199257 werd met deze informatie afgesloten. Groetjes, Antonella
@beniT
Ik heb de nodige aanpassingen gedaan bij ons en daarna contact opgenomen met HLN. Zij zien echter nog steeds geen abonnement gekoppeld aan uw mailadres.
Zij vroegen me of u volgende procedure nog eens kan proberen :
Surf naar www.hln.be/proximus
- Aan de linkerkant onderaan staat er: "Hoe kan u deze aanbieding activeren?"
- Druk op de paarse knop met 'MyProximus login'
- Ze komen dan op de volgende pagina.
Vervolgens dienen zij hun e-mailadres en wachtwoord in te vullen die gekoppeld staan aan het Proximus abonnement. Daarna moeten ze enkel nog op de paarse knop met 'sign in' drukken.
Normalerwijze zouden ze geen foutmelding mogen krijgen en wordt het abonnement aangemaakt. Wij vragen wel om bovenstaande stappen te doorlopen via een vaste computer of laptop.