e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content
Volgens myProximus is mijn HLN e-press geactiveerd en gelinkt.
Toch krijg ik geen toegang tot de exclusieve content.
Miin HLN profiel is ingelogt, maar telkens: content exclusief voor abonnees.
Druk ik dan "koppel je abonnement”, via hun website, kom ik terecht bij mijn profiel met de melding "opgelet! Er is geen actief abonnement gekoppeld aan je account”.
Druk ik vervolgens op “Koppel een abonnement"”, dan vraagt HLN mij een Abonneenummer, wat ik helemaal niet heb en niet weet hoe het te vinden.
Bladzijde 4 / 6
Hallo. Ook ik heb een probleem met my e-press. Wanneer ik tracht te activeren krijg ik de melding "er ging iets mis...". Ik heb HLN reeds gecontacteerd en kreeg volgend antwoord:
Bedankt voor je bericht.
Bij nazicht van je gegevens vinden wij geen digitaal abonnement terug bij Het Laatste Nieuws via Proximus. De kans is zeer groot dat dit door Proximus is stopgezet zonder duidelijke reden. Spijtig genoeg kunnen wij dit zelf niet terug activeren aangezien dit abonnement verkrijgbaar is via Proximus en enkel zij over de correcte gegevens beschikken (bv. van welk Proximuspack u geniet).
Wij kunnen u wel het volgende aanraden om dit terug in orde te laten zetten:
1. U kan contact opnemen met Proximus om te achterhalen of u nog steeds rechthebbende bent.
2. U dient te vermelden aan Proximus dat de status als rechthebbende opnieuw vrij moet komen. Vraag verder ook achter je GID code.
- Iets naar beneden aan de linkerkant staat er : Hoe kan je deze aanbieding activeren?
- Druk op de purpere button met MyProximus login
- Je komt dan op de volgende pagina.
Je hebt al login gegevens voor Het Laatste Nieuws vul dus gewoon je emailadres en wachtwoord in en druk op de purpere button met sign in.
3. Indien de activatie niet lukt, vragen wij je om de GID code door te sturen naar ons, zo vinden wij de aanvraag terug.
Onze excuses voor het ongemak. Wij horen graag snel terug van u!
@jrya23 Heb je alle tips in dit topic reeds overlopen? Groetjes, Antonella
@AntonellaD
Ik denk dat ik alle tips uitgeprobeerd heb. Bij mij loopt het mis bij stap 1 “1. Connecteer jouw MyProximus account via de MyProximus knop”.
Wanneer ik hier op klik en inlog, krijg ik de melding “er ging iets mis...”.
Ik heb het volgende geprobeerd:
Geverifieerd of ik de juiste MyProximus login gebruik, ik heb er namelijk 2. Ik heb de login gebruikt gekoppeld aan mijn vaste diensten waar ik nu mee ingelogd ben op het forum.
Hetzelfde geprobeerd via een pc (dus niet via mobiele browser).
Nog eens geprobeerd in incognitomodus van de chrome browser waarbij alle cookies verwijderd werden.
Via een andere browser geprobeerd.
Zoals hoger vermeld contact opgenomen met de HLN klantendienst.
Bij elke poging om mijn Proximus account te connecteren via stap 1 kom ik in het scherm “
Er ging iets mis
Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.
Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.”
Kan ik nog iets anders proberen?
Wanneer je surft naar www.proximus.be/myhln, klikt op de paarse knop om je MyProximus account te linken via webbrowser, krijg je de foutmelding oeps er ging iets mis? Dit lijkt ons namelijk een foutmelding in de App. Noteer je even je klantnummer, adres en geboortedatum via je profielgegevens? Alsook graag de login die jij zou willen linken en we kijken er samen naar. De login mag je noteren in het veldje ‘ticket’. Geef je een seintje zodra dit is gebeurd? Groetjes, Antonella
Gegevens noteren in je profielgegevens doe je zo: Klik rechtsboven op je logo of foto → ga naar instellingen → noteer de gegevens in het betrokken veld → sla de wijzigingen op
@jrya23
ik heb dossier 45865266 hiervoor opgemaakt en gevraagd na te kijken
zij nemen dit verder op.
groetjes
Tina
Sinds een dag of drie kan ik ook niet meer alle artikels lezen
app reeds verwijderd en opnieuw geïnstalleerd
Inloggen lukt maar de artikels lezen gaat niet (dit artikel is exclusief voor abonnees)
@sfrederik
Je hebt dit tot voor een paar dagen wel kunnen doen ?
Zeker dat je de juiste login hebt gebruikt ? kijk je eens onder je profiel in de app zelf ? (menu → account...)
bij ons staat op het eerste zicht alles nog zoals voorheen
Hou je ons op de hoogte ? We laten het verder onderzoeken indien nog niet opgelost.. !
Groeten
Tina
@tina.b
ja ben ingelogd maar kan de artikels niet lezen
was van de ene dag op de andere gedaan
@tina.b dit komt er op terwijl ik ingelogd ben
Druk ik op herstel, dan komt er op geen abonnement gevonden
@sfrederik
ok, ik ga dit verder laten nakijken
we houden je op de hoogte;
groeten
Tina
Hey @sfrederik er was onlangs een update: kun je eens opnieuw inloggen via de pc/laptop in plaats van via de app, dit lijkt wel te lukken! Groetjes, Heidi
Zelfde probleem hier. Werkt al maanden goed, maar sinds een kleine week kunnen we de + artikels niet meer lezen. Op PC en in de app zelfde probleem. Er is niets veranderd aan onze kant.
TUI: tijdens het weekend komt hier niemand langs van proximus zelf
Na een nieuwe koppeling werkt het weer!
@HeidiE
nee lukt ook niet staat dat mijn abonnement inactief is
@sfrederik
kan je via MyProximus de procedure voor login/verbinding eens opnieuw overlopen ?
ik heb zelf hetzelfde aan de hand gehad, de procedure opnieuw gevolgd en dan is het wel gelukt…
Hou je ons op de hoogte ?
Groeten
Tina
@tina.b
lukt nog steeds niet
er staat inactieve abonnementen
hln digitaal Proximus combi
en met dat nummer doe ik abonnement koppelen dan komt er op abonnement gekoppeld,
maar blijft op inactief staan en kan niks lezen...
@sfrederik
beste,
jammer dat het nog niet gelukt is…
er is een dossier 45942801, ik zoek iemand om dit op te lossen
groeten
Tina
Hallo. Ook ik heb een probleem met my e-press. Wanneer ik tracht te activeren krijg ik de melding "er ging iets mis...". Ik heb HLN reeds gecontacteerd en kreeg volgend antwoord:
Bedankt voor je bericht.
Bij nazicht van je gegevens vinden wij geen digitaal abonnement terug bij Het Laatste Nieuws via Proximus. De kans is zeer groot dat dit door Proximus is stopgezet zonder duidelijke reden. Spijtig genoeg kunnen wij dit zelf niet terug activeren aangezien dit abonnement verkrijgbaar is via Proximus en enkel zij over de correcte gegevens beschikken (bv. van welk Proximuspack u geniet).
Wij kunnen u wel het volgende aanraden om dit terug in orde te laten zetten:
1. U kan contact opnemen met Proximus om te achterhalen of u nog steeds rechthebbende bent.
2. U dient te vermelden aan Proximus dat de status als rechthebbende opnieuw vrij moet komen. Vraag verder ook achter je GID code.
Ik heb e press in mijn fiberpack en is gelinkt aan hln. Als ik mij inlog met mijn hĺn account dan staat er nog altijd plustekens en kan ik die artikels iet lezen.
Kan er iemand mij helpen
ondertussen best, indien het nog niet gebeurd is, zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen zodat de proximus forummedewerkers er direct mee aan de slag kunnen, waarschijnlijk pas maandag reactie aangezien ze in het weekend niet langskomen.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.