e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content
Volgens myProximus is mijn HLN e-press geactiveerd en gelinkt.
Toch krijg ik geen toegang tot de exclusieve content.
Miin HLN profiel is ingelogt, maar telkens: content exclusief voor abonnees.
Druk ik dan "koppel je abonnement”, via hun website, kom ik terecht bij mijn profiel met de melding "opgelet! Er is geen actief abonnement gekoppeld aan je account”.
Druk ik vervolgens op “Koppel een abonnement"”, dan vraagt HLN mij een Abonneenummer, wat ik helemaal niet heb en niet weet hoe het te vinden.
Bladzijde 1 / 6
@stefooms
ik zie dat een techn moderator het ook heeft opgenomen, ik hoop dat hij je verder kan helpen…
zij hebben meer contacten bij HLN indien nodig.
Groeten
Tina
@stefooms
wat bedoel je precies?
enkel Residentiële klanten hebben toegang tot HLN /epress?
kan je geen artikels meer lezen?
Kan je kijken in je MyProximus naar het gebruikte mailadres voor HLN? en dan in de App/my account van HLN welk je daar hebt gebruikt?
als t niet ok is, graag feedback over je probleem?
enkel Residentiële klanten hebben toegang tot HLN /epress?
kan je geen artikels meer lezen?
Kan je kijken in je MyProximus naar het gebruikte mailadres voor HLN? en dan in de App/my account van HLN welk je daar hebt gebruikt?
als t niet ok is, graag feedback over je probleem?
groeten
Tina
Beste @HadewychT ,
Ik heb dit probleem momenteel ook.
Mijn account zou gelinkt zijn aan privé email adres.
Dank je wel voor de update @beniT , we zijn blij dat het terug werkt; Groetjes, Antonella
beste @HadewychT
We hebben dit uitgeprobeerd met het opgegeven emailadres en inderdaad als we inloggen op HLN met dit mailadres dan kunnen we alle artikels lezen alsook de digitale krant lezen, dit zowel op de laptop als op de mobiele toestellen.
Bij deze is dit voor mij afgehandeld, waarvoor Dank!
mvg
benito
beste @HadewychT
Dat mail adres zegt me zeker iets en als het werkt met dat mailadres dan is dit goed voor mij!
We zullen vanavond eens met dat mailadres proberen, zowel op laptop als op mobiele devices.
ik kom er dan nog op terug.
Alvast bedankt voor de bijstand.
mvg
benito
@beniT HLN heeft ons laten weten dat ze uw gegevens u wel terugvinden, maar gekoppeld aan een ander mailadres, nl sxxa@bxxr.be. De x zijn natuurlijk andere letters, maar zegt u dat iets ? Als dat ook een mailadres is van jullie kan je dat gebruiken, of kunnen we je account door HLN laten overzetten naar het mailadres dat je ook gebruikt als login voor het forum.
Beste, @HadewychT
bedankt voor uw bijstand en interventie!
Zoals door u gevraagd heb ik die procedure gisterenavond gevolgt op de laptop,
via de paarse knop op de linkse kant, kreeg ik inderdaad de vraag mijn proximus login in te geven,
hierop volgend werd ik door geleid naar de pagina van HLN en kon ik + artikels lezen zonder enig probleem.
Deze morgen heb ik dan via de laptop rechtstreeks gesurft naar de pagina van hln, ik was nog steeds ingelogd (zoals altijd) en kon nog steeds hln+ artikels lezen, heb deze morgen zelfs vluchtig eens de digitale krant geprobeerd en ook dit werkte!
Daarna heb ik de HLN app op men gsm open gedaan, uitgelogd op die app en terug ingelogd ermee, maar via de app lukte het nog steeds niet, ook de app van de digitale krant wilde mij de krant niet tonen zonder abonnement… niet erg misschien heeft HLN wat tijd nodig om alles te activeren.
Daarnet wou ik dus reageren op uw bericht om het positieve nieuws te melden en dacht ik, laat ons nog eens dubbel checken,
ik surf dus rechtstreeks naar de site van hln op de laptop waar ik automatisch op men account ben ingelogd, het eerste de beste hln+ artikel open gedaan en opnieuw had ik geen toegang toe, ik dacht oei tzal toch geen waar zijn!
dus ik surf opnieuw naar hln/proximus zoals uw bericht aangeeft (denkende kga toch niet iedere keer langsdie weg moeten gaan??) en klikte ik op de paarse knop links, echter kreeg ik niet de vraag om mijn proximus gegevens in te geven, maar kreeg ik onmiddelijk de melding dat men accounts reeds gekoppeld zijn en kon ik op de knop start hier met lezen klikken.
dit dan ook gedaan echter met het bekende teleurstellend resultaat dat ik een abonnement moet aangaan om verder te lezen, zoals ik hier al veel printscreens van heb gepost.
ook de app op gsm en ipad geven hetzelfde resultaat
maw gisterenavond en deze morgen heeft het gewerkt op de laptop maar niet op GSM/Ipad, nu opnieuw niet meer, ook niet op de laptop.
mvg
benito
@beniT
Ik heb de nodige aanpassingen gedaan bij ons en daarna contact opgenomen met HLN. Zij zien echter nog steeds geen abonnement gekoppeld aan uw mailadres.
Zij vroegen me of u volgende procedure nog eens kan proberen :
- Aan de linkerkant onderaan staat er: "Hoe kan u deze aanbieding activeren?" - Druk op de paarse knop met 'MyProximus login' - Ze komen dan op de volgende pagina.
Vervolgens dienen zij hun e-mailadres en wachtwoord in te vullen die gekoppeld staan aan het Proximus abonnement. Daarna moeten ze enkel nog op de paarse knop met 'sign in' drukken. Normalerwijze zouden ze geen foutmelding mogen krijgen en wordt het abonnement aangemaakt. Wij vragen wel om bovenstaande stappen te doorlopen via een vaste computer of laptop.
@beniT Dank je wel voor de feedback. Ik stuur het meteen door naar mijn collega om het verder na te kijken en we houden jou op de hoogte. Groetjes, Antonella
beste @AntonellaD
Bedankt voor uw bericht!
Volgende procedure heb ik gevolgd met browser Chrome:
Alle cookies, browser history etc gewist.
ingelogd op de site van myproximus via emailadres en psw (niet via its me),
naar mijn producten geweest,
naar mijn epress,
op HLN geklikt,
het scherm gekregen dat mijn account reeds is gekoppeld en op de knop start hier met lezen geklikt,
Ingelogd op de site van HLN met hetzelfde mailadres als diegene waarmee ik inlog op my proximus,
het eerste de beste HLN + artikel aangeklikt en onderstaande zag ik te zien
met andere woord het is nog niet OK jammer genoeg!
mvg
benito
@beniT Er zijn enkele aanpassingen gebeurd. Zou je nog eens kunnen proberen? Groetjes, Antonella
da s vreemd, @beniT
precies of je account niet doorstroomt naar hen
ik geef de feedback door
de aanhouder wint… komt wel in orde…
groetjes
Tina
Beste @tina.b
Gelijklopend heb ik ondertussen ook contact opgenomen met de service dienst van HLN zelf,
dit om er zeker van te zijn dat het probleem niet bij HLN ligt.
onderstaand antwoord mocht ik vandaag ontvangen.
mvg
benito
@beniT
dit is heel vervelend,
we vragen onze collega die het dossier beheert dit opnieuw op te nemen
ik heb het gsm nr uit je profiel doorgegeven als contactnummer;
Hopelijk wordt het opgelost.
Groeten
Tina
Dag @AntonellaD ,
om het helemaal compleet te maken heb ik uitgelogd op de hln website, cookies en geschiedenis verwijderd op 2 browsers. vervolgens terug geweest naar de hln pagina, een artikel gekozen waarop het plus tekentje stond, geklikt op log in als abonnee, daar mijn qui*****@gmail.com adres gebruikt (dus dezelfde van Myproximus die gelinkt staat aan HLN), de pagina wordt herladen en ik krijg identiek hetzelfde scherm te zien, namelijk “dit artikel is exclusief voor abonnees”
mvg
benito
@Daan2323 Ik heb je vraag verplaatst naar het bestaande topic hierover. Probeer je eerst de gegeven tips & tricks even uit? Groetjes, Antonella
Beste,
Epress is onderdeel van mijn pack maar krijg telkens onderstaande foutcode. Alles is gelinked en account aangemaakt op hln met zelfde email en pas als die van het myproximus account
@beniT ook niet als je op het laatste scherm ervoor kiest om in te loggen als abonnee? groetjes, Antonella
@tina.b
Bedankt voor uw nazicht, maar dit is nog steeds niet inorde!
vanop de my proximus website waar ik ingelogt ben met men mailadres q*******@gmail.com klik ik op “mijn producten” vervolgens op “My e-Press”
op de volgende pagina kies ik uiteraard HLN en klik ik op de knop start met lezen
hierop volgend kom ik op de pagina van HLN/marketing terecht, waar ik op de eerste knop klik
dan kom je op de pagina van easysales terecht en klik ik opnieuw op “start hier met lezen”
vervolgens kom ik op deze pagina terecht, waar ik even check of ik ingelogd ben op HLN (icoon rechts boven), met hetzelfde q*******@gmail.com adres, aangezien dit zo is, klik ik op de eerste de beste hln + artikel
en dan krijg ik dit te zien
maw ik kan jammer genoeg nog steeds geen HLN+ artikels lezen!
mvg
benito
@beniT
Beste,
het IT-ticket is behandeld ondertussen
volgens mijn collega’s zou het opgelost zijn ?
Alle producten zichtbaar ? e-press beschikbaar ?
kan je eens testen aub ?
graag je feedback.
Groetjes
Tina
@beniT
sorry dat het nog niet is opgelost
Ik merk dat er een It-ticket was opgemaakt
Dat ga ik verder onderzoeken en de vorige dossierbeheerder ook wat meer uitleg vragen.
groeten
Tina
Hoi hoi,
ik ben ondertussen gecontacteerd geweest door Proximus, waar men mij wat vragen heeft gesteld en het daarna ging doorgeven aan een gespecialisseerd team, maar ondertussen is dit reeds 14 dagen geleden en hoor ik er niets meer van…
Kan u even informeren?
Oh, @PH1990 wat fijn om te lezen! Ik verwittig de achterliggende dienst! ;)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.