Vraag

e-press geen toegang

  • 28 November 2023
  • 10 reacties
  • 164 Bekeken

Beste,

 

Sinds afgelopen weekend heb ik geen toegang meer tot de HLN+ artikels.

Mijn account staat gelinkt.
 


Maar bij het openen van artikels krijg ik volgende melding

 


Mijn oude abonnement werd plots stop gezet (zie email), en sindsdien heb ik geen toegang meer tot de artikels.

 

 

Op de klantenzone van HLN zie ik onderstaande

 

 

Indien je het oude abonnement nummer of email adres nodig hebt, gelieve me dan een DM te sturen …

 

mvg,

Stef


10 reacties

Reputatie 5
Badge +2

@stefooms Je gebruikt hetzelfde mailadres dat je reeds gebruikte voor je abonnement bij HLN?

@Michael V , dat klopt.

@Michael V , het klopt dat ik hetzelfde email adres heb gebruikt voor mijn (ex-)bestaande abonnement bij HLN.

Maar nu is het plots stop gezet.
Kunnen jullie mij hiermee verder helpen of moet ik weer een ganse namiddag doorbrengen met de helpdesk van HLN ?

@Michael V ,

 

De klantendienst van HLN (na 50min wachten) kon mij niet verder helpen zonder GID code blijkbaar.

Zij zien enkel mijn oude betalende abonnement nog in hun systeem (dat nu dit geannuleerd is).

Reputatie 7
Badge +4

@stefooms Bij ons staat alles nog actief. Ik heb HLN gemaild om dit verder na te kijken. 

@HadewychT , enige update ? ik nu bijna 2 weken zonder krant :(

Reputatie 7
Badge +5

@stefooms Helaas, hebben wij nog geen antwoord ontvangen van DPG media.

@stefooms Helaas, hebben wij nog geen antwoord ontvangen van DPG media.

@DaisyS & @HadewychT, @Michael V , kan hier wat speed achter gezet worden ?

Of moet ik zelf opnieuw conctact opnemen met HLN helpdesk (1u in wacht om dan na 5min afgewimpeld te worden) ? (zei vroeger vorige keer naar een GID code die ik van jullie zou moeten krijgen, waarmee zei het abonnement zouden kunnen activeren, na 48h - vandaag 07/12)

 

Alsook vind ik een compensatie hier ook wel op zijn plaats ?

Aangezien ik geen volledig gebruik hebben kunnen maken.

HLN e-Press zit inbegrepen in het Flex abonnement en ik zit reeds van 26/11/2023 zonder actief abonnement op een nieuwsite waar bij 80% betalende artikels zijn.

 

Daarnaast heb ik nog een 2de vraag. Als ex-Scarlet employee beschik ik nog over een android box. Kan ik deze zo maar aansluiten en configureren of dient er een extra profiel geactiveerd worden om meer decoders toe te laten?

 

mvg,

Stef

Systems (Solutions) Engineer Scarlet - Proximus

In afwachting van een reactie van Proximus morgen:

normaal kun je gewoon de decoder aansluiten.

je kunt ook al nagaan hoeveel decoders je kunt aansluiten → Beschikbaarheid van TV bij u thuis | Proximus

En ook de snelheid van je lijn kun je checken → Speedtest internet connectie | Proximus

voor een Android V7 decoder is een snelheid > dan 30Mbps vereist

Reputatie 7
Badge +3

@stefooms

Ik kan me voorstellen dat dit inderdaad frustraties opwekt.

 

Ik heb opnieuw je account nagekeken, langs onze kant is alles in orde wat betreft toegang tot HLN+.

In dit geval zijn we afhankelijk van de verdere acties die de medewerkers achter dpg media nu moeten doen.

 

 

@stefooms Helaas, hebben wij nog geen antwoord ontvangen van DPG media.

 

Alsook vind ik een compensatie hier ook wel op zijn plaats ?

Aangezien ik geen volledig gebruik hebben kunnen maken.

HLN e-Press zit inbegrepen in het Flex abonnement en ik zit reeds van 26/11/2023 zonder actief abonnement op een nieuwsite waar bij 80% betalende artikels zijn.

 

Daarnaast heb ik nog een 2de vraag. Als ex-Scarlet employee beschik ik nog over een android box. Kan ik deze zo maar aansluiten en configureren of dient er een extra profiel geactiveerd worden om meer decoders toe te laten?

 

 

Betreft volgende vragen, hiervoor kan je het best telefonisch contact opnemen met onze klantendienst op het (gratis) nummer 0800/22800 en in het keuzemenu neem je optie -3- vragen omtrent onze producten.

 

 

Geert

Reageer