Vraag

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content



Toon eerste bericht

146 reacties

Bedankt Tina,

Ik heb ingelogd met mijn facebook login. Vanaf het begin. Het heeft enkele maanden goed gewerkt tot mijn abonnement door Proximus werd stopgezet. Bij HLN blijven ze vragen naar de GID-code.

Het antwoord van HLN

 

Beste Kamiel,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail.

Bij nazicht blijkt dat uw abonnement door Proximus werd stopgezet op 20/06/2020 om 03:04.

Dit kan volgende redenen hebben:

1. U bent geen klant meer bij Proximus en bijgevolg heeft u geen recht meer op Het Laatste Nieuws via My Proximus.
2. U heeft een aanvraag gedaan voor Le Soir via het My Proximus pakket, dan stopt het gratis abonnement bij Het Laatste Nieuws automatisch.
3. Uw bundel bij Proximus werd aangepast, hierdoor heeft u geen recht meer op Het Laatste Nieuws via My Proximus.

Is er geen van bovenstaande redenen van toepassing? Dan kan u de volgende stappen terug overlopen:

Ga naar hln.be/proximus
1. Connecteer jouw MyProxiums account via de MyProximus knop.
2. Meld je aan met je bestaande HLN account of maak eeb nieuw account.
3. Download de HLN- app of ga op hln.be om in te loggen en te beginnen lezen.
4. Heb je al een HLN-abonnement? Vind hier de volgende stappen.

Biedt dit geen oplossing? Mogen wij u dan vragen om contact op te nemen met Proximus en naar de GID-code te vragen? U mag deze naar ons terugmailen en dan doen wij het nodige voor u.

Ps: vraag ook zeker of uw status van rechthebbende terug actief staat.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Heeft u nog andere vragen? Ga naar hln.be/service, wij helpen u graag verder.

Groeten van Kamiel

Reputatie 7
Badge +3

@zfdr heb je bij je account login op het toestel gekeken of hetzelfde mailadres is gebruikt dat je bij de login hebt aangemaakt ?

meestal is het probleem je login veroorzaakt door foutieve mailadressen/login… (kijk eens in de app onder account ? login ? menu ->account weergeven)

bij ons staat alles actief onder je producten zoals het zou moeten

kijk ook eens op https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

er staat daar ook een update ivm exclusive articles…

Ik hoop dat het weldra lukt

groeten

Tina

 

 

 

Zelfde probleem bij mij. My press werkte perfect tot op 20/06/20 mijn abonnement om ongekende redenen werd stopgezet. Terug activeren lukt niet. Proximus verwijst naar HLN en omgekeerd.

HLN laat weten dat ik Proximus moet vragen naar mijn GID-code. Hiermede zouden ze mijn vroegere abonnement terug kunnen activeren. Bij Proximus hebben ze nog nooit gehoord van een GID-code.

Heeft iemand een idee?.

Groetjes van Kamiel

Tina,
Het heeft altijd gewerkt. Nu heb ik een abonnement op Le Soir. Mijn gegevens om aan te loggen zijn juist. Nu moet ik 30 dagen wachten om terug abonnement HLN te activeren. Ik kom hier terug als het me niet lukt.
 

Reputatie 7
Badge +3

@Jozef_08 

meestal zijn de problemen gelinkt aan het gebruik van verkeerde login  ? 

kijk je je account van HLN na ? ergens genoteerd wat je hebt aangemaakt?

kijk vervolgens eens in de app van HLN onder account ? staat daar het juiste mailadres ?

ik heb je producten hier nagekeken : e-press staat actief waar het zou moeten…

succes ! hopelijk lukt het…

groeten

Tina

TUI: morgen komen de medewerkers, die van proximus zelf zijn, hier terug langs op het forum, mss kunnen zij toch nog eens je settings natrekken, wie weet kunnen ze toch nog iets vinden waarom het nog niet werkt !?

Alles terug overlopen, geen oplossing.
Aanmelden met hetzelfde e-mail adres als voor aanmelden op my-proximus.
Ik heb nu gewijzigd naar “Le soir”, misschien is dat een oplossing, nog eens 30 dagen afwachten. 

Reputatie 7
Badge +3

@Jozef_08 en @christineH 
Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover omdat er hier al verschillende tips terug te vinden zijn. Probeer je deze even uit? Meestal is de oplossing om opnieuw in te schriiven. Probeer ook eens cookies en surfgeschiedenis te verwijderen of via een andere browser (web). Mocht het toch niet lukken, laat je maar gerust iets weten. Groetjes, Antonella

normaal zou je beiden moeten zien staan hier

→ https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/details/epress

Maar daarom werkt het nog niet bij iedereen, zoals we hier al dikwijls gelezen hebben!

Reputatie 6
Badge +2

Zie je in myproximus onder producten iets staan van e-press, Op e-press klikken. Bij mij staat daar dat ik Le Soir kan lezen, en er is ook de vraag of ik HLN niet wil lezen. in het begin koos ik voor HLN en veranderde achteraf.
 

 

 

 

FYI: dat zal voor morgen zijn als de proximus medewerkers terug langskomen op het forum dat ze instellingen kunnen natrekken

Geen toegang meer in HLN+ artikels.
Uitloggen bij HLN inloggen My Proximus, “start met lezen”, naar HLN “ Activeer hier” 
Krijg de melding:

Afmelden op HLN, terug aanmelden met dezelfde logingegevens van My Proximus, resultaat:

Aan HLN  De GID code: 8099675
Zij sturen mij terug naar Proximus.

Eerste mail op 22/6/2020
Wie kan mij hier verder helpen?

Reputatie 7
Badge +3

@christineH 

Excuses dat het nog steeds niet lukt.

Onder je producten staat bij ons alles actief zoals het zo moeten.

Graag de links die Martin vermeld heeft nakijken, vooral https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

kan je ook eens kijken in de app van hln of le sois /menu/account weergeven : staat daarachter het mailadres waarmee je een login hebt gemaakt voor het e-press hln/le soir ? 

ik hoop dat je het probleem vindt, meestal is het een probleem van verkeerde logins op de verkeerde plaats :-( 

groeten,

Tina

FYI:

Als een proximus medewerker hier langskomt kunnen ze u verder helpen.

Zal pas voor Morgen zijn!

beloofd sinds 28 april . 

herhaaldelijk gemeld dat het niet lukt om op Le Soir in te loggen `

geen antwoord bij Le Soir en ook niet Bij Proximus??????

Reputatie 7
Badge +4

@zfdr  Heb je de inschrijving al eens nagekeken via My Proximus op een pc of laptop?
Kan je via uw profiel de login geven die je voor HLN wil gebruiken?
Mvg, KoenN

@diantian

Hierbij de communicatie dat we hierover intern hebben ontvangen:

HLN heeft op 26/05/2020 technische problemen gehad en mogelijk werd de toegangstoken van de e-Press klant gewist.
De klant moet terug de activatieflow doorlopen in MyProximus om de toegang weer actief te zetten.
HLN onderzoekt de oorzaak van het probleem en excuseert zich voor het ongemak

Heb je alle tips in dit topic uitgeprobeerd om terug in te schrijven? Als niets baat, laat je het maar gerust weten. Dan kijken we dit verder na.

Groetjes,
Antonella

 

Ik heb inderdaad al die tips (reeds meerdere keer) geprobeerd, ook eens samen met de helpdesk van proximus.  Als ik de activatieflow opnieuw door ga ,  via https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/ dan krijg ik de boodschap “ Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt”.  Maar nog steeds geen toegang tot HLN+ artikels.  Reeds diverse malen afgemeld bij HLN, terug aangemeld, x keer die flow gevolgd, in diverse browsers, cookies weg gedaan,..  

Reputatie 7
Badge +3

@diantian

Hierbij de communicatie dat we hierover intern hebben ontvangen:

HLN heeft op 26/05/2020 technische problemen gehad en mogelijk werd de toegangstoken van de e-Press klant gewist.
De klant moet terug de activatieflow doorlopen in MyProximus om de toegang weer actief te zetten.
HLN onderzoekt de oorzaak van het probleem en excuseert zich voor het ongemak

Heb je alle tips in dit topic uitgeprobeerd om terug in te schrijven? Als niets baat, laat je het maar gerust weten. Dan kijken we dit verder na.

Groetjes,
Antonella

Is er eigenlijk al een “structurele” vooruitgang in het probleem dat ondanks correcte koppeling men de HLN+ artikels niet meer kan lezen ?

Opnieuw koppelen zegt steeds “uw account is al gekoppeld”

Ik heb al 2 x gebeld met Proximus en al 2 x met HLN, zonder resultaat.  Bij mij zegt Proximus dat alles in orde is met e press toegang, en HLN dat abbonement als “niet actief” gezet werd.  Blijkbaar voor heel wat klanten begonnen vanaf 26/05.  Ik heb de befaamde GID code van proximus gekregen en aan HLN gegeven , nog steeds zonder resultaat.  “contacteer HLN”is wel een heel gemakkelijke  reactie van Proximus lijkt me.  Wie biedt deze optie eigenlijk aan aan de de klanten, proximus toch, niet ? 

nog mensen bij wie het rond 26/05 mis ging ? 

Reputatie 7
Badge +3

@André_079 Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover omdat er hier al verschillende tips terug te vinden zijn. Mocht het toch niet lukken, laat je maar gerust iets weten. Groetjes, Antonella

probeer nog eens via myproximus zie punt één daar op de webpagina hieronder

https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

Ik kan reeds langere tijd niet meet inloggen bij HLN , volgens de helpdesk is er een fout gebeurd bij hln en zijn de proximus leden gedeactiveerd. Na meerder contacten met zowel proximus als hln komt dit maar niet in orde. 

 

Reputatie 7
Badge +3

@an.frHeb je ook reeds geprobeerd via een andere browser en cookies en surfgeschiedenis verwijderd? Groetjes, Antonella

Deze informatie hebben wij hier intern ook over ontvangen:

HLN heeft op 26/05/2020 technische problemen gehad en mogelijk werd de toegangstoken van de e-Press klant gewist.

De klant moet terug de activatieflow doorlopen in MyProximus om de toegang weer actief te zetten.

HLN onderzoekt de oorzaak van het probleem en excuseert zich voor het ongemak.

@AntonellaD alle tips geprobeerd, zelfde probleem. In mijn Proximus app staan ineens geen producten meer en staat er “oei er loopt iets mis”

Reputatie 7
Badge +3

@an.fr Ik heb je vraag verplaatst naar het topic waar er hierover meer informatie te vinden is. Probeer je even de tips uit dat hierin terug te vinden zijn? Mocht het niet baten, laat je maar gerust iets weten. Groetjes, Antonella

Reageer