Vraag

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content



Toon eerste bericht

146 reacties

mijn pa heeft nu ook als antwoord gekregen dat hij moet inloggen met de logins van zijn HLN abonnement maar dan kan hij inderdaad ook geen plus artikels lezen !!!

wij kunnen probleemloos inloggen, maar de plus-artikels blijven onleesbaar….

mijn pa heeft inderdaad ook de zelfde als bij myproximus gebruikt als hij als test bij het inloggen op HLN met dit mailadres opgeeft dat hij zijn wachtwoord vergeten is dan krijgt hij de melding dat het mailadres niet gekend is, al wat hij probeert lukt niet!

tina, wij hebben net dezelfde login aangemaakt als bij myproximus…

ook op de vaste computer lukt het niet, waar er geen app gebruikt wordt

Reputatie 7
Badge +3

Voor activatie van account hln heb je een aparte login (registratie) gemaakt  nadat je in myproximus je epress aangeklikt had om te activeren:

heb je daar een ander mailadres / pswrd gebruikt dan bij myproximus ?

want login is voor beide wellicht anders, afh van hoe je t hebt aangemaakt. 

Als je kijkt onder je profiel van login epress op je toestel zelf,kan je het mailadres zien dat je hebt gebruikt om in te loggen ?

Zeker dat je daar juiste login hebt gebruikt ? Heel vaak is dat het probleem ...

mijn pa heeft het ondertussen ook al opgegeven proximus verwijst naar HLN en HLN naar proximus!

Uninstall en reinstall van de app, en succesvol login met hln acount heeft niet geholpen

Reputatie 7
Badge +3

Aan allen die problemen hebben : 

 

Een collega adviseert jullie : gelieve de app eens volledig te verwijderen, opnieuw te installeren en dan in te loggen….

hier zie je je login als die ok is; in de HLN app onder menu (onderaan scherm) en dan onder je profiel : (linksboven): dan zie je je profielgegevens, je naam en je gebruikte mail als je correct bent ingelogd en een blauw balkje “uitloggen” als login ok is…

Daarna nog eens proberen +artikels te lezen ? 

graag jullie feedback

gr,

Tina

 

maandag pas komen de mensen van proximus zelf, hier pas terug langs op het forum

hier ook gekoppeld en alles ok, echter geen plus artikel te lezen….

klantnr: 48610****

 

lukt echt niet ??!!

Reputatie 7
Badge +4

Als de E-press geactiveerd is bij ons zou dit moeten werken.
Indien dit niet het geval is moet je inderdaad contact opnemen via HLN
Via onderstaande link kan je ook wat meer info vinden.
https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/?referer=https%3A%2F%2Fwww.proximus.be%2F
Mvg,KoenN

daarom dat je van de één naar de andere gestuurd wordt heb het ook meegemaakt 

Reputatie 6
Badge +3

Wanneer er geen synchronisatie is tussen beide administratieve systemen dat van HLN en Proximus dan heb je een probleem. Het mag nog goed staan bij Proximus het is ook bij de andere partij dat dit in orde moet gebracht worden. Dat is iets wat Proximus moeten nakijken. Dit is louter wat extra informatie.

Hallo HeidiE, ik waardeer je hulp, maar ben nog geen stap verder. Vandaag kreeg volgende reactie van HLN (Ik heb mijn Skynet/HLN account gemaskeerd met X):

Beste Filip,

 

Bedankt voor uw mail.

Heeft u de aanvraag via www.hln.be/proximus correct doorlopen?

Heeft u de aanvraag eventueel met een ander e-mailadres gedaan?

Op basis van uw e-mail adres XXXXXXXX@skynet.be kan ik in onze database (nog) geen gratis digitaal abonnement op Het Laatste Nieuws terugvinden en dus ook geen abonneenummer.



Tot binnenkort!
Stefanie
Lezersservice Het Laatste Nieuws

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Martin , ik verwijs graag naar onze FAQ online:  https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/internet/cloud-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html . Mvg, Heidi

@HeidiE wat is de beste methode die je kunt volgen, als je het login-mailadres en login-wachtwoord vergeten bent die gebruikt die ingevoerd werd tijdens het activeren van mye-press?

Reputatie 7
Badge +3

Dag @zfdr en @Jerre85 ik heb de bevoegde dienst gevraagd om dit verder technisch na te kijken, want administratief staat E-Press actief. We houden je op de hoogte. Grt, Heidi

Dag @Jerre85 ik laat het graag nakijken, vul je in je profiel je klantgegevens verder aan? Grt, Heidi

Bedankt. Dat is ondertussen gebeurd.

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Jerre85 ik laat het graag nakijken, vul je in je profiel je klantgegevens verder aan? Grt, Heidi

Dag @sfdr, hiervoor neem je best contact met HLN. Contacteer hen via www.hln.be/service of 02 454 25 90 (ma-vr: 8u - 18u | zaterdag: 8u - 13u). Grt, Heidi 

 

Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb HLN gecontacteerd. Maar zij zeggen dat we jullie moeten contacteren. Een spelletje ping pong dus. 

 

Het antwoord van HLN:

Beste Jeroen,
 

 

We hebben doorgekregen dat uw gratis HLN abonnement via Proximus werd uitgeschreven. Het is echter zo dat een abonnement wordt uitgeschreven van zodra wij doorkrijgen van Proximus dat dit abonnement niet meer tot uw pakket behoort of indien u geen klant meer bent bij Proximus.

Indien dit niet correct, gelieve dan contact op te nemen met Proximus zelf. Zij kunnen u hier meer informatie over geven.

U kan zich steeds opnieuw proberen inschrijven via onze website www.hln.be/proximus.

Alvast bedankt

 



Tot binnenkort!
Kiana
Lezersservice Het Laatste Nieuws

Reputatie 7
Badge +3

Dag @sfdr, hiervoor neem je best contact met HLN. Contacteer hen via www.hln.be/service of 02 454 25 90 (ma-vr: 8u - 18u | zaterdag: 8u - 13u). Grt, Heidi 

Reageer