Vraag

e-press geactiveerd en gelinkt, maar geen toegang exclusieve content


Volgens myProximus is mijn HLN e-press geactiveerd en gelinkt.

Toch krijg ik geen toegang tot de exclusieve content.

Miin HLN profiel is ingelogt, maar telkens: content exclusief voor abonnees.

Druk ik dan "koppel je abonnement”, via hun website, kom ik terecht bij mijn profiel met de melding "opgelet! Er is geen actief abonnement gekoppeld aan je account”.

Druk ik vervolgens op “Koppel een abonnement"”, dan vraagt HLN mij een Abonneenummer, wat ik helemaal niet heb en niet weet hoe het te vinden.


146 reacties

probeer nog eens via myproximus zie punt één daar op de webpagina hieronder

https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/

Reputatie 7
Badge +3

@André_079 Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover omdat er hier al verschillende tips terug te vinden zijn. Mocht het toch niet lukken, laat je maar gerust iets weten. Groetjes, Antonella

Is er eigenlijk al een “structurele” vooruitgang in het probleem dat ondanks correcte koppeling men de HLN+ artikels niet meer kan lezen ?

Opnieuw koppelen zegt steeds “uw account is al gekoppeld”

Ik heb al 2 x gebeld met Proximus en al 2 x met HLN, zonder resultaat.  Bij mij zegt Proximus dat alles in orde is met e press toegang, en HLN dat abbonement als “niet actief” gezet werd.  Blijkbaar voor heel wat klanten begonnen vanaf 26/05.  Ik heb de befaamde GID code van proximus gekregen en aan HLN gegeven , nog steeds zonder resultaat.  “contacteer HLN”is wel een heel gemakkelijke  reactie van Proximus lijkt me.  Wie biedt deze optie eigenlijk aan aan de de klanten, proximus toch, niet ? 

nog mensen bij wie het rond 26/05 mis ging ? 

Reputatie 7
Badge +3

@diantian

Hierbij de communicatie dat we hierover intern hebben ontvangen:

HLN heeft op 26/05/2020 technische problemen gehad en mogelijk werd de toegangstoken van de e-Press klant gewist.
De klant moet terug de activatieflow doorlopen in MyProximus om de toegang weer actief te zetten.
HLN onderzoekt de oorzaak van het probleem en excuseert zich voor het ongemak

Heb je alle tips in dit topic uitgeprobeerd om terug in te schrijven? Als niets baat, laat je het maar gerust weten. Dan kijken we dit verder na.

Groetjes,
Antonella

@diantian

Hierbij de communicatie dat we hierover intern hebben ontvangen:

HLN heeft op 26/05/2020 technische problemen gehad en mogelijk werd de toegangstoken van de e-Press klant gewist.
De klant moet terug de activatieflow doorlopen in MyProximus om de toegang weer actief te zetten.
HLN onderzoekt de oorzaak van het probleem en excuseert zich voor het ongemak

Heb je alle tips in dit topic uitgeprobeerd om terug in te schrijven? Als niets baat, laat je het maar gerust weten. Dan kijken we dit verder na.

Groetjes,
Antonella

 

Ik heb inderdaad al die tips (reeds meerdere keer) geprobeerd, ook eens samen met de helpdesk van proximus.  Als ik de activatieflow opnieuw door ga ,  via https://www.hln.be/marketing/2019/proximus/ dan krijg ik de boodschap “ Je Proximus en HLN account zijn al gelinkt”.  Maar nog steeds geen toegang tot HLN+ artikels.  Reeds diverse malen afgemeld bij HLN, terug aangemeld, x keer die flow gevolgd, in diverse browsers, cookies weg gedaan,..  

Reputatie 7
Badge +4

@zfdr  Heb je de inschrijving al eens nagekeken via My Proximus op een pc of laptop?
Kan je via uw profiel de login geven die je voor HLN wil gebruiken?
Mvg, KoenN

beloofd sinds 28 april . 

herhaaldelijk gemeld dat het niet lukt om op Le Soir in te loggen `

geen antwoord bij Le Soir en ook niet Bij Proximus??????

FYI:

Als een proximus medewerker hier langskomt kunnen ze u verder helpen.

Zal pas voor Morgen zijn!

Reputatie 7
Badge +3

@christineH 

Excuses dat het nog steeds niet lukt.

Onder je producten staat bij ons alles actief zoals het zo moeten.

Graag de links die Martin vermeld heeft nakijken, vooral https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

kan je ook eens kijken in de app van hln of le sois /menu/account weergeven : staat daarachter het mailadres waarmee je een login hebt gemaakt voor het e-press hln/le soir ? 

ik hoop dat je het probleem vindt, meestal is het een probleem van verkeerde logins op de verkeerde plaats :-( 

groeten,

Tina

Geen toegang meer in HLN+ artikels.
Uitloggen bij HLN inloggen My Proximus, “start met lezen”, naar HLN “ Activeer hier” 
Krijg de melding:

Afmelden op HLN, terug aanmelden met dezelfde logingegevens van My Proximus, resultaat:

Aan HLN  De GID code: 8099675
Zij sturen mij terug naar Proximus.

Eerste mail op 22/6/2020
Wie kan mij hier verder helpen?

FYI: dat zal voor morgen zijn als de proximus medewerkers terug langskomen op het forum dat ze instellingen kunnen natrekken

Reputatie 6
Badge +2

Zie je in myproximus onder producten iets staan van e-press, Op e-press klikken. Bij mij staat daar dat ik Le Soir kan lezen, en er is ook de vraag of ik HLN niet wil lezen. in het begin koos ik voor HLN en veranderde achteraf.
 

 

 

 

normaal zou je beiden moeten zien staan hier

→ https://www.proximus.be/myproximus/nl/Personal/services/My-Products__/details/epress

Maar daarom werkt het nog niet bij iedereen, zoals we hier al dikwijls gelezen hebben!

Reputatie 7
Badge +3

@Jozef_08 en @christineH 
Ik heb je vraag verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover omdat er hier al verschillende tips terug te vinden zijn. Probeer je deze even uit? Meestal is de oplossing om opnieuw in te schriiven. Probeer ook eens cookies en surfgeschiedenis te verwijderen of via een andere browser (web). Mocht het toch niet lukken, laat je maar gerust iets weten. Groetjes, Antonella

Alles terug overlopen, geen oplossing.
Aanmelden met hetzelfde e-mail adres als voor aanmelden op my-proximus.
Ik heb nu gewijzigd naar “Le soir”, misschien is dat een oplossing, nog eens 30 dagen afwachten. 

TUI: morgen komen de medewerkers, die van proximus zelf zijn, hier terug langs op het forum, mss kunnen zij toch nog eens je settings natrekken, wie weet kunnen ze toch nog iets vinden waarom het nog niet werkt !?

Reputatie 7
Badge +3

@Jozef_08 

meestal zijn de problemen gelinkt aan het gebruik van verkeerde login  ? 

kijk je je account van HLN na ? ergens genoteerd wat je hebt aangemaakt?

kijk vervolgens eens in de app van HLN onder account ? staat daar het juiste mailadres ?

ik heb je producten hier nagekeken : e-press staat actief waar het zou moeten…

succes ! hopelijk lukt het…

groeten

Tina

Tina,
Het heeft altijd gewerkt. Nu heb ik een abonnement op Le Soir. Mijn gegevens om aan te loggen zijn juist. Nu moet ik 30 dagen wachten om terug abonnement HLN te activeren. Ik kom hier terug als het me niet lukt.
 

Zelfde probleem bij mij. My press werkte perfect tot op 20/06/20 mijn abonnement om ongekende redenen werd stopgezet. Terug activeren lukt niet. Proximus verwijst naar HLN en omgekeerd.

HLN laat weten dat ik Proximus moet vragen naar mijn GID-code. Hiermede zouden ze mijn vroegere abonnement terug kunnen activeren. Bij Proximus hebben ze nog nooit gehoord van een GID-code.

Heeft iemand een idee?.

Groetjes van Kamiel

Reputatie 7
Badge +3

@zfdr heb je bij je account login op het toestel gekeken of hetzelfde mailadres is gebruikt dat je bij de login hebt aangemaakt ?

meestal is het probleem je login veroorzaakt door foutieve mailadressen/login… (kijk eens in de app onder account ? login ? menu ->account weergeven)

bij ons staat alles actief onder je producten zoals het zou moeten

kijk ook eens op https://www.proximus.be/support/nl/id_sfaqr_media/particulieren/support/myproximus/enjoy-family-life-en-my-e-press/my-e-press/hln-of-le-soir-digitaal-lezen.html

er staat daar ook een update ivm exclusive articles…

Ik hoop dat het weldra lukt

groeten

Tina

 

 

 

Bedankt Tina,

Ik heb ingelogd met mijn facebook login. Vanaf het begin. Het heeft enkele maanden goed gewerkt tot mijn abonnement door Proximus werd stopgezet. Bij HLN blijven ze vragen naar de GID-code.

Het antwoord van HLN

 

Beste Kamiel,

Hartelijk bedankt voor uw e-mail.

Bij nazicht blijkt dat uw abonnement door Proximus werd stopgezet op 20/06/2020 om 03:04.

Dit kan volgende redenen hebben:

1. U bent geen klant meer bij Proximus en bijgevolg heeft u geen recht meer op Het Laatste Nieuws via My Proximus.
2. U heeft een aanvraag gedaan voor Le Soir via het My Proximus pakket, dan stopt het gratis abonnement bij Het Laatste Nieuws automatisch.
3. Uw bundel bij Proximus werd aangepast, hierdoor heeft u geen recht meer op Het Laatste Nieuws via My Proximus.

Is er geen van bovenstaande redenen van toepassing? Dan kan u de volgende stappen terug overlopen:

Ga naar hln.be/proximus
1. Connecteer jouw MyProxiums account via de MyProximus knop.
2. Meld je aan met je bestaande HLN account of maak eeb nieuw account.
3. Download de HLN- app of ga op hln.be om in te loggen en te beginnen lezen.
4. Heb je al een HLN-abonnement? Vind hier de volgende stappen.

Biedt dit geen oplossing? Mogen wij u dan vragen om contact op te nemen met Proximus en naar de GID-code te vragen? U mag deze naar ons terugmailen en dan doen wij het nodige voor u.

Ps: vraag ook zeker of uw status van rechthebbende terug actief staat.

Alvast bedankt voor uw begrip.

Heeft u nog andere vragen? Ga naar hln.be/service, wij helpen u graag verder.

Groeten van Kamiel

Reputatie 1

Hier hetzelfde probleem. Al meerdere keren contact gehad met HLN en Proximus maar tevergeefs. Wanneer wordt dit uiteindelijk in orde gebracht want ik begin dit wel beu te worden.

Dit bericht krijg ik steeds :

Er ging iets mis

Je hebt waarschijnlijk geen toegang tot HLN digitaal in jouw huidige Proximus pack.

Check of je pack in aanmerking komt en dat je MyProximus account de juiste configuratie heeft via de Proximus FAQ’s.

ja, stom hé? 

en men verliest er zoveel tijd mee 

 

Ik heb een GID code gekregen en aan HLN bezorgd. Maar dit gaf geen oplossing. HLN gaf de raad om nog eens alles terug instellen. Ik ben nu overstapt naar Le Soir, ik moet nu 30 dagen wachten om terug naar HLN te gaan. En waar zit de oorzaak? Het heeft gewerkt!

Reputatie 7
Badge +3

Nog een tip: problemen en bugs kunnen ook gemeld worden aan de support dienst van MyProximus (dat ook bevoegd is voor epress) door in de app te schudden met je gsm-toestel. Groetjes, Antonella

Reageer