Beantwoord

Cloud problemen


Reputatie 3
Badge +1
Ik heb al vier jaar cloud maar 13maand geleden upgrade ik van 10 naar 50gb en betaal via Paypal 0,99€ maandelijks !
Gisteeen viel me op ik allang geen backups melding van cloud krijg dus klik cloud aan en onmiddelijk melding dat mijn 10GB opgebruikt zijn !
De 50GB staat nergens ! Kijk betalingen na en ja hoor 28mei pas betaalt en zo elke maand daarvoor stipt betalingen dus daar zit geen probleem !!
Vraag bij chat my Proximus geen antwoord , nooit iemand komen antwoorden dus ga zelf maar iPhone aan en uit zetten maar zelfde bij cloud gebleven dus dan cloud uitlog en kan niet meer inloggen terwijl ik mijn paswoord goed ken ! Dan maar cloud verwijderen en terug instaleren en sindsdien is gedaan want als cloud klik is al melding verbindingsproblemen en probeer opnieuw !
Ben zelfs de hele iPhone terug gaan instaleren maar cloud blijft met die melding verbindingsproblemen ...
Betaal dus cloud opslag voor niets !!
Proximus kan waarschijnlijk niets doen ??
Nog mensen problemen en hoe krijg ik cloud terug normaal werkend want anders betalingen stopzetten want als alles kwijt is heb ik een 13 maanden of langer betalen niets gehad om zwijgen al de foto’s kwijt die er bewaard stonden
icon

Beste antwoord door Martin 1 June 2019, 11:35

Bekijk origineel

59 reacties

Hallo Proximus!!! Is daar nog iemand!!! Laat mij aub iets weten, desnoods dat het jullie niet interesseert!

Dag Martin,

Tot nu toe, na zoveel maandagen,geen enkele reactie vanwege Proximus. Ken jij een oplossing om deze gordiaanse  knoop te ontwarren?

Spijtig genoeg niet, normaal zou iemand van Proximus hier je moeten bij verder helpen of inlichtingen geven inderdaad waar de knoop juist in de kabel zit !

Beste Proximus,

Na verschillende pogingen om met u in contact te komen om mijn aanslepend “Cloud App “ probleem en dat van van véééél anderen op te lossen en NOOIT een contact poging van uw kant gehad te hebben, dwingt u mij echt een case bij de ombudsman te openen?

Dag Martin,

Gisteren  mirakel gebeurd!! Update boodschap om niewe versie van Proximus Cloud uit te voeren.

Versie update: 21.4.12 . Een tot nu toe werkende versie van de Appna melding 9 maand geleden via klantendienst en op het forum en dit zonder enig contact vanwege Proximus. 

Bedankt Martin voor de steun

@wisu heel graag gedaan en ik ben zelf blij te horen dat het dan toch uiteindelijk in orde gekomen is :thumbsup:

Ik heb 50 gb deze maand gekregen normaal heb ik 13 gb per maand en nu heb ik opeens 0 gb hoe kan dit

@Dantecuyckens Tijdens het weekend komt hier niemand langs van Proximus.

maar omdat zij aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 5
Badge +2

@Dantecuyckens De data in onze abonnementen is aangepast. Vandaar dat u meer hebt nu. Ik heb ook tevens naar je nummer gekeken en de 50GB staat actief dus u kan die volledig gebruiken.

Reageer