Beantwoord

Cloud problemen



Toon eerste bericht

65 reacties

Hallo Proximus!!! Is daar nog iemand!!! Laat mij aub iets weten, desnoods dat het jullie niet interesseert!

Dag Martin,

Tot nu toe, na zoveel maandagen,geen enkele reactie vanwege Proximus. Ken jij een oplossing om deze gordiaanse  knoop te ontwarren?

Spijtig genoeg niet, normaal zou iemand van Proximus hier je moeten bij verder helpen of inlichtingen geven inderdaad waar de knoop juist in de kabel zit !

Beste Proximus,

Na verschillende pogingen om met u in contact te komen om mijn aanslepend “Cloud App “ probleem en dat van van véééél anderen op te lossen en NOOIT een contact poging van uw kant gehad te hebben, dwingt u mij echt een case bij de ombudsman te openen?

Dag Martin,

Gisteren  mirakel gebeurd!! Update boodschap om niewe versie van Proximus Cloud uit te voeren.

Versie update: 21.4.12 . Een tot nu toe werkende versie van de Appna melding 9 maand geleden via klantendienst en op het forum en dit zonder enig contact vanwege Proximus. 

Bedankt Martin voor de steun

@wisu heel graag gedaan en ik ben zelf blij te horen dat het dan toch uiteindelijk in orde gekomen is :thumbsup:

Ik heb 50 gb deze maand gekregen normaal heb ik 13 gb per maand en nu heb ik opeens 0 gb hoe kan dit

@Dantecuyckens Tijdens het weekend komt hier niemand langs van Proximus.

maar omdat zij aan de slag zouden kunnen, als ze maandag de draad hier terug opnemen, om dit verder te onderzoeken en meer informatie te kunnen geven: Noteer in je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is). In het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden. Privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers! Klik tenslotte onderaan op "sla wijzigingen op". Meldt het hier zodra dit gebeurd is.

Reputatie 5
Badge +2

@Dantecuyckens De data in onze abonnementen is aangepast. Vandaar dat u meer hebt nu. Ik heb ook tevens naar je nummer gekeken en de 50GB staat actief dus u kan die volledig gebruiken.

Als ik dit allemaal lees word ik er ook moedeloos van. Ik probeer al jaren mijn cloud te gebruiken (10 GB). Heb ook al meerdere malen de helpdesk gecontacteert en word ook in rondjes maken gestuurt.

Hier het probleen soms na een lange periode kan ik toch aanmelden en geruiken, maar na afsluiten van de browser (microsoft Edge of Google Chrome) en terug opstarten van cloud via MYProximus link is het einde verhaal en krijg ik nog enkel de tekst (zie afbeelding) hoe dikwijls ik het ook probeer. In kort wat ik doe: 

Google Chrome of Microsoft Edge

Cloud openen: MyProximus > Producten > Cloud 10 GB > Toegang tot Cloud > Weblink: Http://www.proximuscloud.be

Gelieve in MyProximus na te kijken of u recht heeft op dit product en gelieve het via MyProximus te activeren. Meer info vindt u hier.

Ik klik op "hier"

https://www.proximus.be/support/fr/id_scatr_cloud/particuliers/support/internet/cloud-et-my-e-press.html opent franstallig.

 

Bij mij ook. Je ziet ook “/fr/” in de link staan, dat duidt op een franstalige website.
Als je die “fr” in de browserregel aanpast naar “nl” heb je Nederlands.
Oftewel als je rechtsboven kijkt zie je FR staan, klik erop en dan op NL.
Dan is het taalprobleem ook opgelost
 

Het ging niet om het taal probleem, echter na het lezen van een antwoord van Martin ben ik er achter gekomen dat met zijn tip om InPrivate-browsing te gebruiken ctrl + shft + N cloud wel is te bereiken ik  had hier echter nog nooit van gehoord. Dan toch al een stap in de goede richting.

Nu nog zelf vinden waarom het niet werkt buiten InPrivate-Browsing, aan de hulpdesk moet ge het niet vragen.

Als je cookies en history wist in je browser werkt het dan ook niet?

Het gaat inderdaad wel, maar het moet telkens herhaald worden, dat lijkt toch niet de bedoeling dacht ik. Toch bedankt voor de tip. Hiermee kunnen ze bij Proximus nog wat leren. 

Reageer