Beantwoord

Cloud problemen

Toon eerste bericht

56 reacties

Hallo Proximus!!! Is daar nog iemand!!! Laat mij aub iets weten, desnoods dat het jullie niet interesseert!

Dag Martin,

Tot nu toe, na zoveel maandagen,geen enkele reactie vanwege Proximus. Ken jij een oplossing om deze gordiaanse  knoop te ontwarren?

Spijtig genoeg niet, normaal zou iemand van Proximus hier je moeten bij verder helpen of inlichtingen geven inderdaad waar de knoop juist in de kabel zit !

Beste Proximus,

Na verschillende pogingen om met u in contact te komen om mijn aanslepend “Cloud App “ probleem en dat van van véééél anderen op te lossen en NOOIT een contact poging van uw kant gehad te hebben, dwingt u mij echt een case bij de ombudsman te openen?

Dag Martin,

Gisteren  mirakel gebeurd!! Update boodschap om niewe versie van Proximus Cloud uit te voeren.

Versie update: 21.4.12 . Een tot nu toe werkende versie van de Appna melding 9 maand geleden via klantendienst en op het forum en dit zonder enig contact vanwege Proximus. 

Bedankt Martin voor de steun

@wisu heel graag gedaan en ik ben zelf blij te horen dat het dan toch uiteindelijk in orde gekomen is :thumbsup:

Reageer