Hallo,
Wekelijks krijg ik een rekening van 4,99 euro onder de naam van PlayVOD Help 042779990.
Ik heb mij hiervoor nooit ingeschreven, en ik zou dit graag opgelost hebben.
Hallo,
Wekelijks krijg ik een rekening van 4,99 euro onder de naam van PlayVOD Help 042779990.
Ik heb mij hiervoor nooit ingeschreven, en ik zou dit graag opgelost hebben.
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. PS Mobile Access (PlayVOD) zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je op de factuur van juni 3 aanrekeningen van PlayVOD zult terugvinden samen met 3 terugbetalingen, hetgeen resulteert in een nuloperatie.
Groetjes,
Antonella
Groetjes,
Antonella
Ook voor jou werden de sms’en in het Frans gestuurd en heb ik de derde dienstaanbieder daarom verzocht een volledige terugbetaling te doen van de aangerekenden bedragen. Ze zijn hiermee akkoord gegaan.
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. PS Mobile Access (PlayVOD) zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je de factuur van 08/06/2022 volledig dient te betalen (inclusief de aanrekeningen van PlayVOD) en dat je op de volgende factuur (juli) nog 2 aanrekeningen van PlayVOD zult terugvinden samen met de terugbetaling van alle 6 transacties.
Groetjes,
Antonella
Oke hartelijk dank voor hulp!
Grtz g.bil
Louter ter bijkomende info: een samenvatting van de procedure en blokkeringen bij klachten over diensten door derden vindt je ook → hier
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. PS Mobile Access (PlayVOD) zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je de factuur van 07/05/2022 voor het volledige bedrag (inclusief PlayVOD) zal moeten betalen en dat je op de volgende factuur opnieuw 2 aanrekeningen van PlayVOD zult terugvinden samen met een terugbetaling van alle 12 transacties.
Verder heb ik de blokkeringen voor derde diensten geactiveerd op jouw gsm-nummer. Je kan wel nog gebruik blijven maken van diensten zoals sms parkeren of sms ticketing.
Groetjes,
Antonella
Hallo, ik heb ook hetzelfde probleem.
3x 4,99euro van playvod. Ik heb dit ook niet aangevraagd ofz...
Wat moet ik doen om dit te annuleren?
Grtz g.bil
Beste
bij ons wordt er ook 4,99 wekelijks aangerekend voor Real Madrid be. Hoe kunnen we dit stop zetten? We hebben ons nooit ingeschreven voor zulke dingen.
We kunnen het nodige doen als we jouw klantgegevens hebben.
Vul je alles in in je forum profiel? het betrokken gsm nr ook?
Forum profiel : (inloggen - avatar aanklikken scherm bovenaan - profiel bewerken en ons informeren als t OK is…. )
Groetjes
Tina
OK, fijn
dossier 50990161 werd opgestart .De dossierbeheerder zal het nodige doen en je verder informeren.
vriendelijke groeten
Tina
hallo,
ik maak hetzelfde mee wat hierboven simonh heeft meegedeeld.
wij hebben ook bij ons huidig verbruik 3 x 4.99 euro aangerekend gekregen.
We hebben nog nooit van play vod gehoord.
wat moeten wij doen om hiervan te geraken.
gr frederique
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. PS Mobile Access (PlayVOD) zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je de factuur van 07/05/2022 voor het volledige bedrag (inclusief PlayVOD) zal moeten betalen en dat je op de volgende factuur opnieuw 2 aanrekeningen van PlayVOD zult terugvinden samen met een terugbetaling van alle 12 transacties.
Verder heb ik de blokkeringen voor derde diensten geactiveerd op jouw gsm-nummer. Je kan wel nog gebruik blijven maken van diensten zoals sms parkeren of sms ticketing.
Groetjes,
Antonella
hallo,
ik maak hetzelfde mee wat hierboven simonh heeft meegedeeld.
wij hebben ook bij ons huidig verbruik 3 x 4.99 euro aangerekend gekregen.
We hebben nog nooit van play vod gehoord.
wat moeten wij doen om hiervan te geraken.
gr frederique
Beste,
bij mij wordt er ook wekelijks 4,99 euro aangerekend voor een dienst van Playvod waar ik nooit op geabonneerd heb. Hoe kan ik dit zo snel mogelijk stopzetten? SMS’en zijn in het Frans.
vriendelijke groeten
Dag
Beste Proximus medewerkers,
Vandaag heb ik een bericht ontvangen dat ik opnieuw geabonneerd ben op PlayVOD ! De 3de maal in enkele maanden tijd. Kan dit geblokkeerd worden aub ?!
Ik begrijp echt niet dat men zo maar een abonnement kan opstarten zonder vraag van de consument.
Dank bij voorbaat om deze praktijken te stoppen.
Dag
Beste,
Ik heb gisteren een bericht ontvangen (in het Frans) dat ik weer ben geabonneerd op PlayVOD aan 4,99 Euro/maand. Hoe is dit mogelijk dat deze dienst mij telkens weer zulke berichten stuurt en mij automatisch abonneert ?
Dank bij voorbaat voor uw reactie.
Edit: Bericht verwijderd
Ook voor jou werden de sms’en in het Frans gestuurd en heb ik de derde dienstaanbieder daarom verzocht een volledige terugbetaling te doen van de aangerekenden bedragen. Ze zijn hiermee akkoord gegaan.
De terugbetaling zal gebeuren op dezelfde manier als de aanrekeningen. PS Mobile Access (PlayVOD) zal een negatief Statement aanmaken dat met de volgende Proximus aanrekening zal worden meegestuurd. Dit bedrag zal op de Proximus aanrekening waarmee ze wordt meegestuurd worden verrekend. De verrekening kan nooit met terugwerkende kracht gebeuren.
Voor jou betekent dit specifiek dat je de factuur van 08/06/2022 volledig dient te betalen (inclusief de aanrekeningen van PlayVOD) en dat je op de volgende factuur (juli) nog 2 aanrekeningen van PlayVOD zult terugvinden samen met de terugbetaling van alle 6 transacties.
Groetjes,
Antonella
beste,
we hebben een nieuw dossier opgemaakt
Het vorige is correct afgehandeld en terugbetaling is gedaan
Hier gaat het om bedragen van deze maand, die nog niet gefactureerd zijn, net voor de afsluiting van het dossier en de activatie van de barrings.
Een collega zal die verder opnemen.
groeten
Tina
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.