Beantwoord

wekelijkse aanrekening van 4.99 euro

  • 17 May 2022
  • 37 reacties
  • 689 Bekeken

Hallo,

Wekelijks krijg ik een rekening van 4,99 euro onder de naam van PlayVOD Help 042779990.

 

Ik heb mij hiervoor nooit ingeschreven, en ik zou dit graag opgelost hebben.

 

icon

Beste antwoord door tina.b 17 May 2022, 12:31

Bekijk origineel

37 reacties

@tina.b ik heb het gedaan. 😊

Reputatie 7
Badge +2

@Ezgi

OK, fijn

dossier 50990161 werd opgestart .De dossierbeheerder zal het nodige doen en je verder informeren.

vriendelijke groeten

Tina

Beste,

Ik heb gisteren een bericht ontvangen (in het Frans) dat ik weer ben geabonneerd op PlayVOD aan 4,99 Euro/maand. Hoe is dit mogelijk dat deze dienst mij telkens weer zulke berichten stuurt en mij automatisch abonneert ?

Dank bij voorbaat voor uw reactie.

 

Edit: Bericht verwijderd 

Reputatie 7
Badge +2

@NoVe 

beste,

we hebben een nieuw dossier opgemaakt

Het vorige is correct afgehandeld en terugbetaling is gedaan

Hier gaat het om bedragen van deze maand, die nog niet gefactureerd zijn, net voor de afsluiting van het dossier en de activatie van de barrings.

Een collega zal die verder opnemen.

groeten

Tina

 

Beste,

 

bij mij wordt er ook wekelijks 4,99 euro aangerekend voor een dienst van Playvod waar ik nooit op geabonneerd heb. Hoe kan ik dit zo snel mogelijk stopzetten? SMS’en zijn in het Frans.

 

vriendelijke groeten 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Fellwalker ik heb dossier 51118547 opgemaakt, de dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Beste Proximus medewerkers,

Vandaag heb ik een bericht ontvangen dat ik opnieuw geabonneerd ben op PlayVOD ! De 3de maal in enkele maanden tijd. Kan dit geblokkeerd worden aub ?!

Ik begrijp echt niet dat men zo maar een abonnement kan opstarten zonder vraag van de consument.

Dank bij voorbaat om deze praktijken te stoppen.

 

 
Reputatie 7
Badge +3

Dag @NoVe ik maak dossier 51159319 voor nazicht. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +2

@Ezgi Ik heb dossier 51197596 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en u verder op de hoogte houden.Groetjes,Joel.

Hey! 

Ik heb helaas hetzelfde probleem. 
4x per maand wordt dit van de rekening gehaald. Dit al enkele maanden. 
PLAY VOD HELP.  Ik kreeg ook franse sms’en . Graag zou ik ook een dossier willen laten aanmaken,  om dit te betwisten en terug te vorderen. Alvast bedankt voor de HULP.. 
Met vriendelijke groeten, Dorothy

Reputatie 7
Badge +2

@Dorothy34   Dag Dorothy, ik wil dit graag voor je doen maar met het mailadres wat ik ter beschikking krijg, onder je profiel, geraak ik niet ver. Is het mogelijk om je profiel wat aan te vullen. Dank je wel alvast. Groetjes Luc

 

Reageer