Beantwoord

wekelijkse aanrekening van 4.99 euro


Hallo,

Wekelijks krijg ik een rekening van 4,99 euro onder de naam van PlayVOD Help 042779990.

 

Ik heb mij hiervoor nooit ingeschreven, en ik zou dit graag opgelost hebben.

 

icon

Beste antwoord door tina.b 17 May 2022, 12:31

Bekijk origineel

43 reacties

@tina.b ik heb het gedaan. 😊

Reputatie 7
Badge +3

@Ezgi

OK, fijn

dossier 50990161 werd opgestart .De dossierbeheerder zal het nodige doen en je verder informeren.

vriendelijke groeten

Tina

Beste,

Ik heb gisteren een bericht ontvangen (in het Frans) dat ik weer ben geabonneerd op PlayVOD aan 4,99 Euro/maand. Hoe is dit mogelijk dat deze dienst mij telkens weer zulke berichten stuurt en mij automatisch abonneert ?

Dank bij voorbaat voor uw reactie.

 

Edit: Bericht verwijderd 

Reputatie 7
Badge +3

@NoVe 

beste,

we hebben een nieuw dossier opgemaakt

Het vorige is correct afgehandeld en terugbetaling is gedaan

Hier gaat het om bedragen van deze maand, die nog niet gefactureerd zijn, net voor de afsluiting van het dossier en de activatie van de barrings.

Een collega zal die verder opnemen.

groeten

Tina

 

Beste,

 

bij mij wordt er ook wekelijks 4,99 euro aangerekend voor een dienst van Playvod waar ik nooit op geabonneerd heb. Hoe kan ik dit zo snel mogelijk stopzetten? SMS’en zijn in het Frans.

 

vriendelijke groeten 

Reputatie 7
Badge +3

Dag @Fellwalker ik heb dossier 51118547 opgemaakt, de dossierbeheerder zal je verder informeren. Groetjes, Heidi

Beste Proximus medewerkers,

Vandaag heb ik een bericht ontvangen dat ik opnieuw geabonneerd ben op PlayVOD ! De 3de maal in enkele maanden tijd. Kan dit geblokkeerd worden aub ?!

Ik begrijp echt niet dat men zo maar een abonnement kan opstarten zonder vraag van de consument.

Dank bij voorbaat om deze praktijken te stoppen.

 

 
Reputatie 7
Badge +3

Dag @NoVe ik maak dossier 51159319 voor nazicht. De dossierbeheerder zal je verder contacteren. Groetjes, Heidi

Reputatie 7
Badge +3

@Ezgi Ik heb dossier 51197596 opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde dienst.Zij gaan het nakijken en u verder op de hoogte houden.Groetjes,Joel.

Hey! 

Ik heb helaas hetzelfde probleem. 
4x per maand wordt dit van de rekening gehaald. Dit al enkele maanden. 
PLAY VOD HELP.  Ik kreeg ook franse sms’en . Graag zou ik ook een dossier willen laten aanmaken,  om dit te betwisten en terug te vorderen. Alvast bedankt voor de HULP.. 
Met vriendelijke groeten, Dorothy

Reputatie 7
Badge +3

@Dorothy34   Dag Dorothy, ik wil dit graag voor je doen maar met het mailadres wat ik ter beschikking krijg, onder je profiel, geraak ik niet ver. Is het mogelijk om je profiel wat aan te vullen. Dank je wel alvast. Groetjes Luc

 

Hallo,

Wekelijks krijg ik een rekening van 4,99 euro onder de naam van PlayVOD Help 042779990.

 

Ik heb mij hiervoor nooit ingeschreven, en ik zou dit graag opgelost hebben.

 

Beste,

 

ook wij maken dit nu mee via het nummer van mijn vriendin op mijn klantnummer.

 

dit is blijkbaar al sinds april 2022 bezig..

 

wat kan hier aan gedaan worden?

 

mvg,

bart

 

 

De PX medewerkers zullen zich hier wel mee bezig houden.

MAAR !

Nooit privé gegevens openbaar posten (het nummer van je vriendin)
Je kan je post nog wijzigen binnen het uur, daarna niet meer.
Wat je kan doen is je profiel aanpassen en daar het nummer van je vriendin vermelden.

Dit doe je zo:
Vervolledig je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv het telefoonnummer). De privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers. Vergeet niet onderaan op "sla wijzigingen op" te klikken.

De PX medewerkers zullen zich hier wel mee bezig houden.

MAAR !

Nooit privé gegevens openbaar posten (het nummer van je vriendin)
Je kan je post nog wijzigen binnen het uur, daarna niet meer.
Wat je kan doen is je profiel aanpassen en daar het nummer van je vriendin vermelden.

Dit doe je zo:
Vervolledig je ForumProfiel (terwijl je ingelogd bent) zoveel mogelijk (privé) klantgegevens (indien dit nog niet gebeurd is), (in het veld "Ticket" kun je specifieke/privé info m.b.t. je vraag vermelden bv het telefoonnummer). De privé velden zijn enkel zichtbaar voor Proximus-medewerkers. Vergeet niet onderaan op "sla wijzigingen op" te klikken.

Beste,

 

bedankt voor de informatie.

 

profiel juist aangepast met vermelding van hey probleem bij het betreffend nummer.

 

mvg,

bart

Reputatie 7
Badge +3

@BDriessens  Dag ik heb alvast de premium blokkerigen voor het nummer geactiveerd. Mag ik je vragen om contact op te nemen met de klanten dienst 080022800 en je laten doorschakelen naar de dienst ‘ derde diensten’. Groetjes Luc 

Beste

 

ik heb net hetzelfde meegemaakt met PLAYVODD 10x of meer het bedrag van 4.99  aangerekend ik kreeg altijd de berichten in het frans daardoor ik die meteen  verwijderde  omdat ik dacht dit klopt niet maar kijk het was blijkbaar al telaat. 
 

hoe kan dit opgelost geraken aub? 
 

alvast bedankt! 
Nina

Reputatie 7
Badge +3

@Ninake98  Ik heb alvast bijkomende beperkingen geactiveerd om dit te voorkomen in de toekomst, normaal ga je hier geen hinder van hebben. Voor klacht en of terugbetaling kan ik je enkel aanraden om het nummer 080022800 te vormen en dan in het deelmenu voor Mpay support te kiezen. 

Reageer