Vraag

Oproepblokkeringswachtwoord invoeren?

  • 10 April 2021
  • 6 reacties
  • 1147 Bekeken

Hallo

 

Ik zou graag tijdens mijn verlof mijn inkomende oproepen willen blokkeren.

Wanneer ik dit wil doen op mijn Samsung A71 krijg ik het bericht: Oproepblokkeringswachtwoord invoeren

Hier heb ik al mijn pin ingegeven, 000, 9999 maar niets lukt. Het bericht dat ik daarna krijg is: Kan gegevens niet lezen, oproep blokkeren geweigerd.

Ik ben hier al voor naar een Proximus winkel geweest in Lier maar kreeg daar geen zinnig antwoord, enkel rare blikken en een uitleg van: “ meneer, misschien ligt het aan Samsung”.

Kan er iemand mij helpen?


6 reacties

Reputatie 3
Badge +2

https://androidworld.nl/tips/blokkeer-inkomende-oproepen

Misschien kan dit je helpen

@JAx1989 in je instellingen op je smartphone zou je nummers moeten kunnen blokkeren maar dat is dan op je toestel zelf en jij hebt het waarschijnlijk over blokkering die door proximus uitgevoerd worden maar maandag komen de prox forummedewerkers hier terug langs.

Blokkeer een nummer uit uw lijst met recente oproepen

  1. Klik op het nummer en op de i.
  2. In een tweede stap onderaan wordt u normaal gesproken onmiddellijk aangeboden om het nummer te blokkeren, druk erop.
  3. Het nummer is geblokkeerd.

→ Samsung+Galaxy+A71+oproepen+blokkeren

Hallo,  mijn grootste probleem is dus dat blokkeringswachtwoord ontgrendelen.

Ik heb gisteren een fabrieksreset gedaan maar het probleem blijft hetzelfde. Ik geraak niet verder dan het scherm:Oproepblokkeringswachtwoord invoeren.

Wat betreft 1 nummer blokkeren, datgaat wel maar ik zou alle inkomende oproerepen willen blokkeren gedurende deze week en daarvoor heb ik dus dat wachtwoord nodig.

Zoals eerder gezegd lukt 1234, 0000, 0001 of 9999 niet.

Reputatie 7
Badge +5

@JAx1989 Probeer je dit te doen via de instellingen van je samsungtoestel? Of vraag je de blokkering aan via de MyProximus app?

Via de instellingen op mijn smartphone.

SIM opties

Reputatie 7
Badge +5

@JAx1989 Ik vermoed dat het daar mee te maken heeft. Indien je dit wenst kan je de blokkering aanvragen via onze klantendienst. Deze dien je dan na die week of de periode die je wenst ook terug te deactiveren.

Reageer