Beantwoord

Mobile Coverage Extender blijft groen knipperen



Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 2

@jonathandr ok fantastisch. Krijg ik daar bevestiging van? Er werd reeds een afspraak voor die MCE gemaakt door de technieker die onze aansluiting heeft gedaan een week geleden maar hij is nooit komen opdagen.

Reputatie 7
Badge +4

@jonathandr ok fantastisch. Krijg ik daar bevestiging van? Er werd reeds een afspraak voor die MCE gemaakt door de technieker die onze aansluiting heeft gedaan een week geleden maar hij is nooit komen opdagen.

ik kan de technieker je laten opbellen 30min vooraf als je een gsmnr kan toevoegen op je profile
deze post is bij deze ook een bevestiging van je ingeplande afspraak

Reputatie 7
Badge +4

@Ivoke We hebben verschillende mooie promo’s waarmee je  een nieuw toestel dat VoWifi compatibel is, kan aankopen aan een verminderde prijs. Een algemene geste zoals u voorstelde zal er niet komen. 

De beste smartphones | Proximus

Reputatie 7
Badge +4

@Ivoke Ik begrijp je ongerustheid. Tot begin april kan je de MCE in iedere geval blijven gebruiken. Tegen dan zullen er nog meer gsm-toestellen compatibel zijn met VoWifi. 

We bieden nu al toestellen aan die VoWifi compatibel zijn, maar ik zal je voorstel doorspelen aan de commercieel verantwoordelijken. Ik heb daar niet veel in te zeggen :wink:

Dus mijn voorstel werd niet aangenomen door de commercieel verantwoordelijken. Naar de smartphones had ik ook al gekeken, maar dan moet ik er alweer geld insteken, want een ander abonnement, of een telefoon die nog steeds duur is. Terwijl het probleem vooral door PX wordt gecreëerd door de MCE vroegtijdig uit te schakelen. Er werd me trouwens telefonisch meegedeeld door een medewerkster van PX dat de MCE blijft functioneren, maar dat hij niet meer te koop wordt aangeboden, noch dat er na uitdoving nog moet voor betaald worden. Ik ben zeer benieuwd hiernaar.

Als dat niet zo is, zullen we ons verplicht voelen om sterkere dekking te zoeken! Dat is in feite niet zo lang zoeken, heb ik de indruk

Reageer