Beantwoord

Mobile Coverage Extender blijft groen knipperen



Toon eerste bericht

55 reacties

Reputatie 7
Badge +5

@PeterD1 Helaas zijn er geen MCE’s meer beschikbaar. Er is inderdaad bij ons enkel nog vowifi beschikbaar. 

Reputatie 7
Badge +5

@bogey Dan zal je inderdaad geluk hebben gehad. Ze zijn volledig uit het gamma gehaald. De klanten die ze momenteel hebben krijgen hier nog ondersteuning voor maar er worden geen nieuwe meer geleverd.

Reputatie 2

@bogey Dan zal je inderdaad geluk hebben gehad. Ze zijn volledig uit het gamma gehaald. De klanten die ze momenteel hebben krijgen hier nog ondersteuning voor maar er worden geen nieuwe meer geleverd.

@DaisyS   Kan jij nakijken of mijn MCE geregistreerd staat bij Proximus?

Reputatie 7
Badge +5

@bogey Kan je je gegevens toevoegen aan je forum profiel? Dan kijk ik het even voor je na.

Reputatie 1

@DaisyS Bedankt voor je antwoord. Jammer om te horen maar niks aan te doen. Heeft u enig idee wanneer er meer gsm merken (Google Pixel) de mogelijkheid zullen krijgen om vowifi te gebruiken? 

Reputatie 2

@bogey Kan je je gegevens toevoegen aan je forum profiel? Dan kijk ik het even voor je na.

@DaisyS Ik heb mijn klantennummer ingevuld is dat genoeg?

Reputatie 7
Badge +5

@bogey Met je klantennummer heb ik het kunnen nakijken. Hij is niet geregistreerd. Kan je mij de imeinummer geven? Die staat onderaan het toestel op een sticker en begint met: 001B67.

Kan je dit toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik deze in het systeem registreren. Komt hij er zo niet door zal er iemand ter plaatse moeten komen.

Reputatie 7
Badge +5

@PeterD1 Ik kan hier helaas geen termijn op plakken. 

Reputatie 2

@bogey Met je klantennummer heb ik het kunnen nakijken. Hij is niet geregistreerd. Kan je mij de imeinummer geven? Die staat onderaan het toestel op een sticker en begint met: 001B67.

Kan je dit toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik deze in het systeem registreren. Komt hij er zo niet door zal er iemand ter plaatse moeten komen.

@DaisyS ik heb het op mijn profiel gezet onder ticket. Alvast bedankt voor alle hulp. Ik zal maar vanavond kunnen nakijken of het werkt en laat daarna iets weten. 

Ik blijf positief, het zal nu wel werken :slight_smile:

FYI: ik vrees er voor dat Prox zich verder zal toespitsen op VoWifi (en niet alleen Proximus) maar natuurlijk is het te hopen dat meer en meer toestellen zullen ondersteund worden dan...

Reputatie 2

@bogey Met je klantennummer heb ik het kunnen nakijken. Hij is niet geregistreerd. Kan je mij de imeinummer geven? Die staat onderaan het toestel op een sticker en begint met: 001B67.

Kan je dit toevoegen aan je forumprofiel? Dan kan ik deze in het systeem registreren. Komt hij er zo niet door zal er iemand ter plaatse moeten komen.

@DaisyS ik heb het op mijn profiel gezet onder ticket. Alvast bedankt voor alle hulp. Ik zal maar vanavond kunnen nakijken of het werkt en laat daarna iets weten. 

@DaisyS Heb je mijn IMEI kunnen toevoegen? Ik heb het nummer op mijn profiel gezet maar het begint wel niet met 001B67 zoals je zei. Ik heb gisterenavond getest en het werkt niet. Hij blijft groen knipperen ook na een reset en nadat ik de modem/router herstart heb.

Reputatie 2

Is er iemand van Proximus op het forum die het IMEI nummer van mijn MCE kan registreren? Na ettelijke telefoontjes met de klantendienst en talloze beloften die nooit waargemaakt worden zou ik nu graag een oplossing zien aub.

Je hebt hem al eens herstart waarschijnlijk Installatie van de Mobile Coverage Extender | Proximus

Reputatie 2

Ja ik heb alle stappen doorlopen en de router/modem ook al een aantal keer herstart maar hij blijft snel groen knipperen. 

Reputatie 7
Badge +4

@Ivoke Hier vind je de volledige uitleg waarom Proximus deze beslissing genomen heeft en waarom bepaalde toestellen nu nog geen gebruik kunnen maken van VoWifi

Reputatie 2

Is er iemand van Proximus op het forum die het IMEI nummer van mijn MCE kan registreren? Na ettelijke telefoontjes met de klantendienst en talloze beloften die nooit waargemaakt worden zou ik nu graag een oplossing zien aub.

hi ik kijk om deze voor je te registreren

@jonathandr laat je iets wetenals het gelukt is aub dan kijk ik of hij de configuratie aanvaard. Alvast bedankt 

Reputatie 7
Badge +3

De facturering wordt stopgezet, zo zei men me bij PX. Maar de dienst liep verder en de MCE kon men blijven gebruiken. Of is dat nu ook een fabeltje?

Vanaf 7 april 2022 zal de Mobile Coverage Extender niet meer werken en de facturatie zal stopgezet worden. 

zie volgende link

 

Groeten

Geert

@HadewychT die link die je geeft is een interne link  en moet je inloggen met loginnaam/email en wachtwoord dus ik denk dat je de verkeerde link gepost hebt.

De facturering wordt stopgezet, zo zei men me bij PX. Maar de dienst liep verder en de MCE kon men blijven gebruiken. Of is dat nu ook een fabeltje?

Vanaf 7 april 2022 zal de Mobile Coverage Extender niet meer werken en de facturatie zal stopgezet worden. 

zie volgende link

 

Groeten

Geert

Persoonlijk vind ik dat dit niet voortdurend herhaald dient te worden, dat hebben ze me enige tijd geleden al telefonisch meegedeeld, zoals ik ook al heb aangehaald. Het gaat er om dat ze bijPX de klanten “wijsmaken” dat de MCE blijft functioneren. Dat is het grote probleem. De fabeltjes die gemaakt en verspreid worden!

Reputatie 2

Ik veronderstel dat de registratie nog niet gedaan is… hij werkt in elk geval nog niet. Het enige dat blijkbaar vlot gaat is hem aanrekenen. 

@jonathandr @YorickP @DaisyS kan iemand van jullie aub die MCE registreren en iets laten weten als het gedaan is.

Reputatie 7
Badge +4

Ik veronderstel dat de registratie nog niet gedaan is… hij werkt in elk geval nog niet. Het enige dat blijkbaar vlot gaat is hem aanrekenen. 

@jonathandr @YorickP @DaisyS kan iemand van jullie aub die MCE registreren en iets laten weten als het gedaan is.

hi @bogey ik had de registratie gisteren al gepushed
aangezien deze er nog steeds niet is doorgekomen kunnen we best iemand ter plaatse sturen om dit voor je in orde te brengen
kan je me een aantal tijdstippen doorgeven waarop iemand thuis is?
dan kan ik een afspraak voor je maken

Reputatie 2

@jonathandr ah ok super. Ik werk nu 2 weken van thuis dus er is altijd iemand aanwezig. Vrijdag zou het beste zijn indien mogelijk dan werkt mijn vrouw op het bedrijf en is er minder een probleem als er een reset dient te gebeuren. Alvast bedankt voor de hulp.

Reputatie 7
Badge +4

@jonathandr ah ok super. Ik werk nu 2 weken van thuis dus er is altijd iemand aanwezig. Vrijdag zou het beste zijn indien mogelijk dan werkt mijn vrouw op het bedrijf en is er minder een probleem als er een reset dient te gebeuren. Alvast bedankt voor de hulp.

ok, ik maak dan een afspraak voor je voor vrijdag voormiddag

@HadewychT  Deze uitleg heb ik reeds meerdere malen gelezen, maar dat helpt klanten zoals ik niet verder. Het iz in deze zeer moeilijk om enige mening te vormen. Geen VoWifi, geen mobiel signaal. Gaan we terug naar de vaste lijn en de telefooncellen en zakkenvol muntstukken of een telefoonkaart die bijna op is? Blijkbaar is dat de enige zekere manier van communiceren, als de cellen tenminste niet gevandaliseerd worden. Edoch, we leven straks in 2022 en deze problemen zouden niet moeten bestaan. Een mooie geste van PX zou zijn dat ze een smartphone aanbieden die VoWifi-bruikbaar is, met een interessante korting ter compensatie. Enkel voor de klanten met slecht tot geen signaal (RSRP -112), waar de MCE goede diensten leverde. Het zou het overwegen waard zijn m.i. Dat is klantenservice volgens mij!

Reageer