Vraag Nieuw

Data only sim in Flex packs zoals bij Telenet One(UP)

  • 20 July 2023
  • 70 reacties
  • 1549 Bekeken


Toon eerste bericht

70 reacties

 

PS: is er een manier om meer mensen aan te trekken?

 

Mvg

Rune


M.i. is de beste oplossing dit topic “vast” te zetten zodat het bovenaan in beeld blijft en verschijnt bij het openen van het forum.
Veel forums (fora?) hebben zulke “stickies” waarbij bijv. belangrijke (dienst)mededelingen bovenaan staan en blijven staan.
Het Proximus forum daarentegen heeft een systeem waarbij elk topic zakt in de lijst wanneer een ander topic wordt geopend of beantwoord. En dus duurt het niet lang of het valt buiten beeld (staat dan volgende pagina - die dikwijls niet meer wordt bezocht, laat staan de 3e, 4e … pagina)

 

GEZOCHT

Nog 34 gelijkgezinden die willen meestemmen VOOR een gratis data-only SIM

Wat zijn de vereisten?
 

één muisklik op het paarse vak bovenaan, je kan het niet missen: “STEMMEN” staat er op!

Blijkbaar moeten er niet altijd eerst 50 stemmen gehaald worden voor  “in Progress” en zelfs ook niet voor “Geiplementeerd”:

 

 14 Stemmen na 13 dagen? Echt?
Heeft er dan echt niemand interesse om eindelijk iets te krijgen van Proximus?

Ik krijg alleen maar facturen van Proximus 😅

Kreeg vandaag een melding in de MyProximus app van een cadeau van PX. Ik dacht nu gaat het gebeuren EEN GRATIS DATASIM. Maar helaas was een gratis foto. Wat een teleurstelling 😥😪maar we zitten toch op 24 stemmen. Nog 26 te gaan. Dus mensen 😉🤗

 

Met 21 stemmen naderen we de drempel om een gratis SIM bespreekbaar te maken met de Proximus directie.
Daarvoor ontbreekt nog uw stem !
U krijgt toch ook graag een cadeautje? Zeker van Proximus. Dit is uw kans. Stemmen maar!

Reputatie 2
Badge

Heb een stem uitgebracht om jullie hierin bij te staan.

Hoe meer stemmen voor in deze poll, hoe meer kans dat we maken dat Proximus een gratis data-SIM toevoegt aan de Flex Packs. Daarom breng ik deze poll nog maar eens naar voren.

 

Reputatie 7
Badge +1

 

PS: is er een manier om meer mensen aan te trekken?

 

Mvg

Rune


M.i. is de beste oplossing dit topic “vast” te zetten zodat het bovenaan in beeld blijft en verschijnt bij het openen van het forum.
Veel forums (fora?) hebben zulke “stickies” waarbij bijv. belangrijke (dienst)mededelingen bovenaan staan en blijven staan.
Het Proximus forum daarentegen heeft een systeem waarbij elk topic zakt in de lijst wanneer een ander topic wordt geopend of beantwoord. En dus duurt het niet lang of het valt buiten beeld (staat dan volgende pagina - die dikwijls niet meer wordt bezocht, laat staan de 3e, 4e … pagina)

 

@Mutlie Zit niets anders op om elke dag een antwoord op te zetten of PX forummedewerkers zorgen ervoor dat dit bij management komt 🤔😉👍en het ons laten weten 🤗

En mijn vrouw (via mail) cadeautjes voor mij 🤣

Inderdaad.
Stemmen maar mensen !!
En bij je stem misschien ook graag even motiveren waarom je graag een gratis extra data-sim bij je Flex-pack zou hebben?

Reputatie 7
Badge +1

Vandaag in De Tijd. België voor telecom almaar duurder dan buurlanden. 
Wordt het dan echt geen tijd voor een gratis Datasim. Per 1januari weer een verhoging van ons abonnement. Alleen als compensatie een verhoging van de mobile data. En klanten die geen GSM in het abonnement hebben, krijgen die dan niets ? Verschillen worden alleen maar groter 😥😪

De poll is er 14 dagen.
Er zijn blijkbaar niet meer dan 14 forumbezoekers geïnteresseerd in een gratis data-SIM ?
Hulp van de Proximusmedewerkers moeten we zo te zien ook niet verwachten.


M.a.w., als er hier morgenavond nog maar 14 stemmen “voor” zijn doe ik de boeken toe en breng dit topic niet meer naar voren.

Klopt helemaal! Ik ben er helemaal mee eens en zo ook iedereen die meegestemd heeft.

 

Ik vind het wel spijtig dat je niet hebt meegestemd, ook al wil je weg bij Proximus. :(
Je gunt toch je lotgenoten ( die een data SIM zouden wilen maar toch bij Proximus blijven omdat ????  ) ook iets ? ;)



Anderzijds is deze poll slechts een middel om onze wensen te laten horen, om toch mogelijks iets te bekomen wat anders zeker niet bereikt zal worden.


En het is een kleine inspanning voor alle klagers en helpers op dit forum om even een stem uit te brengen.
Maar inderdaad ze moeten deze poll ook zien. Daarom dat we ze regelmatig (moeten) “uppen”
 

Bij deze.
 

Reputatie 7
Badge +1

De poll is er 14 dagen.
Er zijn blijkbaar niet meer dan 14 forumbezoekers geïnteresseerd in een gratis data-SIM ?
Hulp van de Proximusmedewerkers moeten we zo te zien ook niet verwachten.


M.a.w., als er hier morgenavond nog maar 14 stemmen “voor” zijn doe ik de boeken toe en breng dit topic niet meer naar voren.

@Mutlie Vindt dit heel erg. Veel klagen als ze de korting niet meer hebben. Maar nu kunnen ze iets extra’s krijgen en dan reageert niemand. Het is vakantie maar toch er reageren er genoeg op dit forum, dan is stemmen een kleine moeite. Vindt het ook jammer dat de Proximusmedewerkers ons niet steunen, of toch wel achter de schermen ? 🤔 Jammer. Wens iedereen een prettig weekend 🤗

Ik snap het toch echt niet goed dat er zo weinig zijn die deze poll niet zouden zien! 
of gebruikt er dan niemand Google search?

ik kan me niet inbeelden dat iemand die geïnteresseerd is in een data Sim only niet zal googelen op 

Proximus data Sim only 

enfin laat ons het zeker niet opgeven en verder proberen van ons doel te bereiken.

@Martin 
Heb je dat zelf al eens gegoogled?
Ik vond deze poll niet direct terug hoor.
Verder is het volgens mij simpel. Deze poll is een gewoon topic dat zoals alle andere langzaam maar zeker verdwijnt naar de volgende pagina en de volgende enzovoort wanneer een ander topic naar voor schuift (gestart wordt of beantwoord wordt).

 

Al 20 stemmen - nog 30 te gaan !

@Bakke@Antoon1 
Het publiceren op Facebook (en andere sociale media) is een heel goed idee. 👌
Met deze bedenking: de publicist (degene die publiceert) moet een liefst zo groot mogelijk aantal mensen bereiken die het bericht delen en zo verder verspreiden. Anders is het gewoon nutteloos.
Bij Facebook noemt men die doelgroep “vrienden”.
Ik heb wel Facebook maar doe er totaal niets mee dan links of rechts eens inloggen met dat profiel. Alleen een paar verjaardagswensen zijn in de loop der jaren gepost op mijn FB profiel en “een paar” mag je bijna letterlijk nemen. 🤡
Dus heb ik geen “vrienden” die mijn bericht zouden delen. Ik ben verder helemaal niet actief op sociale media.
Ik heb op “smoelenboek” toch  maar eens gezocht naar een Proximus profiel en heb er 1 gevonden met de bedoeling daar een bericht te openen en dit topic over te nemen.
Probleem daar: je kan antwoorden op een door een PX medewerker geopend bericht maar niet zelf een bericht plaatsen. Zulks is niet aan te raden, ook niet op dit forum. En op FB verdwijnen de meeste antwoorden toch helemaal naar de achtergrond. Zo voel ik het aan. Akkoord?
Kan/wil iemand anders met een druk bezocht profiel even de moeite doen en op zijn/haar profiel deze poll publiceren? Allez, iedereen heeft toch een drukker profiel dan Antoon1 (zelfs geen profiel) en ikzelf (inactief op Facebook).
 



 

Eens  gezocht →  Proximus data Sim only - Google Zoeken 
(Je moet in de zoektermen ook Proximus er niet expliciet bij vernoemen)

en bij de 4de hit krijg ik dit :bv dit 

SIM voor Only-data

Proximus Forum

https://nl.forum.proximus.be › internet-10 › sim-voor-...

28 jul 2023 — SIM voor Only-data ... N.a.v. de aankoop van een nieuwe tablet WiFi/4G is de vraag simpel: Bestaat er bij Proximus een prepaid (geen maandelijks ...

9 antwoorden · 1 stem: (In afwachting van een Proximus medewerker)Dat dacht ik wel. Pay&Go+ h

Waar je dan op uw link terecht komt die je zelf gepost hebt 

Namelijk :

https://nl.forum.proximus.be/jouw%2Dideeenbus%2D52/data%2Donly%2Dsim%2Din%2Dflex%2Dpacks%2Dzoals%2Dbij%2Dtelenet%2Done%2Dup%2D58742

 

Komaan mensen!
We zijn er bijna! Nog even doorstemmen!

Ik denk dat een idee sowieso wordt doorgegeven maar hoe meer stemmen natuurlijk hoe meer draagkracht. 
Trouwens ik  lees hier vaak genoeg dat zelf in een bericht waar iemand een voorstel doet dat een PX medewerker aarop reageert met een antwoord als “ we hebben je idee/voorstel doorgegeven aan de betrokken dienst”. 
Dus als ze het voor één voorstel in een  bericht al doen dan zou ik toch maar normaal vinden dat ze het dan zeker ook doorgeven als er iets in de ideeënbus voorgesteld wordt en er meerde positieve stemmen op komen.

Drie gerelateerde en recente topics. Tot op dit ogenblik is er zelfs nog geen spoor dat PX-medewerkers er één van gezien zouden hebben, laat staan even gelezen.
Misschien hebben de PX-medewerkers de topics gezien, of misschien ook niet, feit is er is van de kant van PX geen enkele reactie gekomen. En het minst van al “we hebben je voorstel doorgegeven aan de betrokken dienst”.

Data only sim in Flex packs zoals bij Telenet One(UP) | Proximus Forum

Voorstel om ook als Proximus-klant een datasim te kunnen krijgen | Proximus Forum

SIM voor Only-data | Proximus Forum

Klopt, maar 3 andere items worden wel belangrijker/relevanter geacht dan mijn vraag van indertijd die negatief werd beantwoord (niet mogelijk, niet beschikbaar) en waarop ik dan maar verwees naar deze poll die toen nieuw/actueel was.
In dat topic moet je dus eerst de vraag en de negatieve antwoorden doorworstelen, antwoorden gegeven door niet de minsten hier. Hoeveel lezers geven het dan op vóór ze mijn link ontdekken?
Want een data SIM komt er toch niet zeggen de experten. En dan is dat topic van deze zomer.

Ik houd deze poll actueel (probeer) en die staat NIET eens in de google lijst toch niet in de eerste 20? 50? Ik heb niet geteld, maar ben toch diep gescrold.
Conclusie?

Mijn conclusie is heel simpel, iemand die heel erg geïnteresseerd zal zoals ik het al bewezen heb, na googel zoeken, op het forum terecht komen en dan verder zoeken = Zoeken | Proximus Forum enz… en niet zomaar direct opgeven.
Maar ik ga er mee stoppen en er hier niet verder meer over uitweiden over de manieren van iets te zoeken op het internet want dit is eigenlijk niet de bedoeling/onderwerp van deze post.

Reputatie 7
Badge +1

Mensen, mensen, mensen. We zijn 7 dagen later en de stemmen staan nog steeds op 15. Is het zo moeilijk om te stemmen. Neem de tijd en stem voor een gratis datasim bij je Flex pakket. Zodat dit door het management besproken kan worden. Doen 😉🤗👍👏

Nog altijd maar  34 gelijkgezinden gezocht die willen meestemmen VOOR een gratis data-only SIM

Alléé slechts één muisklik op het paarse vak bovenaan zijn jullie verwijderd van een data-Sim.

Dat is toch niet teveel moeite?

Reageer