Vraag Nieuw

Data only sim in Flex packs zoals bij Telenet One(UP)

  • 20 July 2023
  • 70 reacties
  • 1549 Bekeken


Toon eerste bericht

70 reacties

Komaan mensen met een Flex Pack (of als je wil overstappen naar een Flex Pack), stem voor de verandering en eis een gratis data only sim in een Flex Pack!
Je stem kan het verschil maken!

Zoals @Antoon1 zegt, de prijsverhoging komt er aan. Het zou toch mooi zijn als we daarvoor iets in de plaats krijgen? Een data-SIM bijvoorbeeld.
Wij kunne dat duidelijk maken aan Proximus door te stemmen. Waar wachten jullie op?

 

Komaan forumbezoekers stemmen, stemmen stemmen….

daar kunnen nog veel meer stemmen bij !

 

Hoe meer stemmen voor in deze poll, hoe meer kans dat we maken dat Proximus een gratis data-SIM toevoegt aan de Flex Packs. Daarom breng ik deze poll nog maar eens naar voren.

 

 

Nog steeds brandend actueel, stemmen voor een cadeautje van Proximus: een gratis  data-SIM!

Stemmen maar, het is voor een goed doel, een data-only-sim voor iedereen met  een FLEX pack.
 

Proximus slaat de prijzen (alweer) op. Veel bezoekers klagen.
Via deze poll kunnen we iets extra’s krijgen en toch reageert niemand?
Stemmen is een kleine moeite!

We gaan voor een goed doel, een data-only-sim voor iedereen met  een FLEX pack!

Iedereen kan voordeel hebben aan een extra data-only SIM. 
Daarom stemmen graag!
Schud Proximus wakker!


 

Reputatie 6
Badge +2

Jongens, niet overreageren hé.

Dat er zo weinig respons is, is toch een teken dat de gemiddelde Forumlezer hier niet van wakker ligt, en dus geen behoefte heeft aan een data sim?

Wat had je nu gewild? 100 stemmen? 1.000 stemmen?

Dat is zelfs nog minder dan  0.07% van de 1.4 miljoen Proximus internetklanten. Daar ligt Proximus toch niet van wakker 😉

Als je zo graag een “gratis” data SIM wilt, moet je naar Telenet gaan 😀...

Wie heeft er nog interesse in gratis data?
Gewoon klikken op het paarse vak bovenaan graag! Bij genoeg stemmen kan het er komen.

 

Reputatie 7
Badge +1

En weer naar boven met deze poll.
Waar wacht iedereen op?

Allee PX medewerkers van dit forum, jullie hulp in deze is meer dan welkom 😉🤗👍

Reputatie 7
Badge +1

Even een kleine kanttekening over de weinige votes, en dit vanuit een persoonlijk standpunt.

Ik heb heel veel interesse in een extra datasim en zit hier ook al jaren op te wachten MAAAAAR effe een pol doen op een lokaal forum heeft niks van bereik.

Ik (en waarschijnlijk 90% van de bezoekers hier) komen hier zeker niet dagelijks lezen, daar zijn interessantere forums voor, en dan enkel scrollen door de 100-en problemen mails...  nee bedankt. Ik kom hier enkel als ik een probleem heb. Deze poll topic zit ook nog eens goed verstopt in de massa’s andere topics, ik ben er heel toevallig opgestoten .. en om te stemmen moet je nog eens inloggen (de meeste mensen komen hier enkel maar lezen en hebben geen idee van hun account wachtwoord om in te loggen.

Als je en poll wilt doen, stuur dan een email uit naar de Proximus klanten, of doe eens een publicatie op facebook waar de mensen echt je bericht zien en lezen. Je aantal votes gaat ontploffen in een paar uur.

Just my 2 cents.

Bakke

@Bakke . Bedankt voor de stem. Heb helaas geen Facebook en e-mail van PX klanten heb ik ook niet. @Mutlie @Martin kunnen jullie hier iets in betekenen. Alvast bedankt 👍

Stemmen  a.u.b. 
een extra data-SIM is standaard bij TN, dat kan ook bij PX !!

Reputatie 7
Badge +1

Dag beste Proximus klanten. Blijf er toch mee doorgaan. Het is nu 1 maand geleden en we staan nog steeds op 17. Allee als ik zie hoeveel reacties op de iPhone 15 zijn dan is toch een kleine moeite om een stem op de gratis datasim uit te brengen. Geef de hoop nog steeds niet op 😉🤗👍

Normaal was het toch de bedoeling van de ideeënbus dat de voorstellen ook zouden doorgegeven worden aan de betrokken verantwoordelijk diensten. 

Normaal was het toch de bedoeling van de ideeënbus dat de voorstellen ook zouden doorgegeven worden aan de betrokken verantwoordelijk diensten. 

Mits voldoende (hoeveel?) stemmen ?

Ik denk dat een idee sowieso wordt doorgegeven maar hoe meer stemmen natuurlijk hoe meer draagkracht. 
Trouwens ik  lees hier vaak genoeg dat zelf in een bericht waar iemand een voorstel doet dat een PX medewerker aarop reageert met een antwoord als “ we hebben je idee/voorstel doorgegeven aan de betrokken dienst”. 
Dus als ze het voor één voorstel in een  bericht al doen dan zou ik toch maar normaal vinden dat ze het dan zeker ook doorgeven als er iets in de ideeënbus voorgesteld wordt en er meerde positieve stemmen op komen.

Reputatie 7
Badge +1

Heb een stem uitgebracht om jullie hierin bij te staan.

@patrick1981 Bedankt voor stem nummer 18. Maar beste Proximus klanten we hebben nog 32 stemmen nodig zodat dit hogerop kan. Maar PX als ik HLN van afgelopen zaterdag lees, zie bijlage, moet het toch geen probleem geven om een gratis datasim te geven bij een flexabo 🤔😉 

 

Even terug naar boven brengen zodat deze poll weer zichtbaar wordt.
Stemmen maar!

 

Reputatie 7
Badge +1

En we gaan naar 19. Kom op PX klanten nog 31. Misschien dat dit, zie onderstaand, meer klanten aanspoort om op een gratis datasim te stemmen. Werdt vandaag door PX naar buiten gebracht. 

Proximus schrapt oude abonnementen en bundels: “Wie niet reageert, wordt automatisch naar alternatieve én vaak duurdere formule overgezet”

Reputatie 7
Badge +1

Hallo PX klanten. Na 12 dagen weer een stem erbij. Zitten nu op 17. Kom aan nog 33 te gaan. Dus stem voor de gratis datasim 😉🤗👍

Reageer