Skip to main content
Vraag

Webmail Proximus opnieuw problemen?

Toon eerste bericht

63 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 100 reacties
  • 12 juni 2025

Toch fantastisch PROXIMUS………….

Hoe lang kan het duren voor een probleem wordt opgelost? Dit is nu al maanden!!!

7 inkomende mails…..rara...wie kan ze vinden?

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 juni 2025

Hier ook weer problemen, zoveelste dag op rij. 

Vorige dagen liepen mails nog wel binnen op mailapp van telefoon, maar vandaag ook geen inkomende mails daar. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 100 reacties
  • 12 juni 2025

Misschien cru af op de man: PROXIMUS zijn onze mails gehacked? 

C Ocker schreef:

Misschien cru af op de man: PROXIMUS zijn onze mails gehacked? 

Ik denk net hetzelfde.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 100 reacties
  • 12 juni 2025

Bijkomend..voor elk gesprek met de chat (helpdesk) i.v.m. het mailprobleem, krijg je nu onmiddellijk een mail met reclame van Proximus...goede timing zou ik zeggen.

• Apprentice
  • 2 reacties
  • 12 juni 2025
C Ocker schreef:

Bijkomend..voor elk gesprek met de chat (helpdesk) i.v.m. het mailprobleem, krijg je nu onmiddellijk een mail met reclame van Proximus...goede timing zou ik zeggen.

Haha, ook gemerkt! 

Maar eigenlijk heel triestig... 

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 1304 reacties
  • 12 juni 2025

Zolang de factuur er niet geraakt is het voor mij perfect! 🥰

Martin
  • 34042 reacties
  • 12 juni 2025
Cvanloon schreef:

Zolang de factuur er niet geraakt is het voor mij perfect! 🥰

Dan zal je best ook je webapplicatie “thunderbird” niet open doen 😅 

• Practitioner
  • 44 reacties
  • 12 juni 2025

Echt geen fraai verhaal voor Proximus om het nog beleefd te formuleren.
Email communicatie met de Skynet account loopt al langer dan vandaag behoorlijk labiel waarbij synchronisatie web/mobile de laatste dagen totaal niet op punt staat.
Vandaag (12/06) tussen 10 en 19h geen enkele email binnen gekregen op de Android Email app.
Thunderbird is een top email applicatie maar hiervoor moet je wel via de laptop werken en hierbij nu ook al een massa duplicate emails…
Het wordt hoog tijd dat Proximus emails als een high priority service benadert en navenant met juiste server capaciteit een oplossing biedt die ‘reliable’ wordt na te lange tijd van ondermaatse uptime voor haar klanten. 
@Martin Bedankt voor de terugkoppeling en hopelijk kan je dit namens een grote groep van ‘klanten’ escaleren als ‘non-acceptable’.

Martin
  • 34042 reacties
  • 12 juni 2025

@JH-BE niet alleen op laptop/desktop, want nu kan het ook via thunderbird Mobiel → Downloaden — Thunderbird

• Practitioner
  • 44 reacties
  • 12 juni 2025
Martin schreef:

@JH-BE niet alleen op laptop/desktop, want nu kan het ook via thunderbird Mobiel → Downloaden — Thunderbird

Al jaren Thunderbird gebruiker met appreciatie voor stabiliteit/gebruiksgemak en gratis software.
Met local folders is laptop versie absoluut mijn voorkeur, eerder dan ‘geclout’ te zijn :)

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 100 reacties
  • 9 juli 2025

26 dagen later …...totaal onbetrouwbaar. Ik weet totaal niet meer of ik alle mails krijg of al mijn mails toekomen bij geadresseerden. Alle uitgaande mails blijven in concepten zitten….. 

Martin
  • 34042 reacties
  • 9 juli 2025

@proximus  

C Ocker heeft hiervoor een nieuw topic opgestart : Terug problemen met webmail | Proximus Forum

Reageer