Skip to main content
Vraag

Webmail Proximus opnieuw problemen?

Toon eerste bericht

63 reacties

Mutlie
  • 2149 reacties
  • 7 juni 2025
Stefaan Schoonooghe schreef:
Martin schreef:

@Stefaan Schoonooghe is het bij u nog niet in orde gekomen, want bij mij werkt het voorlopig toch terug, daarstraks kon ik zelfs niet inloggen.

Nu in orde.

Yep.
Mail gekregen dat mijn factuur beschikbaar is. 😎

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 98 reacties
  • 7 juni 2025

Ook hier (alweer) problemen met de webmail. Heb ook de indruk dat niet alle mails binnenkomen. Een vriend toonde mij een mail die hij donderdag jl. heeft verzonden (naar het correcte adres) en ik heb hem nog niet ontvangen. (Alweer) Frustrerend...

Martin
  • 33975 reacties
  • 7 juni 2025

Dat van mails die te laat toekomen is niet specifiek het probleem dat gisteren en eergisteren opdook. Het probleem was erger, het was meer rondjes draaien bij het openen dat niet lukte, en meldingen van probeer het later opnieuw enz. Het ging meer over een algemene problemen, want trouwens in mijn mail applicatie thunderbird kwamen de mails onvertraagd en zonder problemen binnen.

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 1299 reacties
  • 8 juni 2025

Hoeveel onverwachte fouten hebben ze daar in stock?

jowantje
Forum|alt.badge.img+1
  • Practitioner
  • 98 reacties
  • 8 juni 2025

Mail van donderdag trouwens nog steeds niet ontvangen...

Hier ging het enkele dagen goed, en nu dinsdagavond ligt het weer plat ☹️

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 11 juni 2025

Vandaag 2 dagen verder….login werkt weeral niet meer...blijft draaien (chrome - firefox - )

Heb ook opgemerkt dat mails die in webmail zitten, niet ontvangen worden door outlook.

Is er nu niemand binnen proximus die deze problemen kan oplossen?

Martin
  • 33975 reacties
  • 11 juni 2025

TBI: Via de mailapplicatie “Thunderbird” op mijn laptop blijft het nog altijd goed werken.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 11 juni 2025

Kan helaas geen Thunderbird installeren.

Denk dat Proximus dringend werk moet gaan maken van hun applicaties..wordt hopeloos

Denk dat er maar 1 software goed draait bij Proximus en dat is de facturatie……..

Bij deze kan ik nog steeds en opnieuw mijn inkomende mails niet meer zien

Welke tegemoetkoming wordt hiervoor voorzien Proximus?

Martin
  • 33975 reacties
  • 11 juni 2025

Voor wat het waard is:  thunderbird voor Android is ontwikkeling en zou dit jaar moeten afgewerkt zijn!

C Ocker schreef:

Kan helaas geen Thunderbird installeren.

Denk dat Proximus dringend werk moet gaan maken van hun applicaties..wordt hopeloos

Denk dat er maar 1 software goed draait bij Proximus en dat is de facturatie……..

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 11 juni 2025

Geinstalleerd en idd mails komen nu wel binnen...noodoplossing

Nu is het wachten,wachten,wachten….op Proximus.

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 494 reacties
  • 11 juni 2025

gisteravond al problemen met kleine momenten dat het lukte op webmail, maar deze morgen geraak ik er niet op, heel vervelende als je op dringende mails moet reageren die je niet binnenkrijgt omdat het systeem niet werkt, via outlook lukt het ook niet, geen iPhone dus ook geen app 

Martin
  • 33975 reacties
  • 11 juni 2025

@Valencia of anders thunderbird tijdelijk installeren op je pc/laptop tot alles opgelost is bij PX

Mutlie
  • 2149 reacties
  • 11 juni 2025
C Ocker schreef:

Geinstalleerd en idd mails komen nu wel binnen...noodoplossing

Nu is het wachten,wachten,wachten….op Proximus.

Waarom is dit een noodoplossing en blijf je niet gewoon bij Thunderbird? Geen stress meer omdat webmail niet werkt. 
De voornaamste reden dat ik webmail bezoek is dat op dit forum gepost wordt dat webmail niet werkt. Raar he? (en anders af en toe om te zien of een mail niet toevallig in de spamfolder is geraakt)

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 11 juni 2025

Voor mij is en blijft Thunderbird een noodoplossing.

Ik gebruik webmail, zit in principe in mijn abo. Proximus moet zien dat alles werkt waarvoor betaald wordt, dit is nu éénmaal wettelijk vastgelegd.

Mutlie
  • 2149 reacties
  • 11 juni 2025

Webmail werkt, want anders werkt Thunderbird toch ook niet met mijn skynet adressen.
Het heeft iets te maken met inloggen via een browser, want via de webapplicatie kan ik helemaal niet inloggen en via Thunderbird kan dat wel. 

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 494 reacties
  • 11 juni 2025

wat is thunderbird, ik heb enkel een laptop

Valencia
Forum|alt.badge.img+2
  • Motivator
  • 494 reacties
  • 11 juni 2025

ik krijg de mails weer binnen via outlook maar webmail werkt nog steeds niet

Forum|alt.badge.img+2
  • Guru
  • 202 reacties
  • 11 juni 2025

Dit topic staat ondertussen bij de ‘Problemen opgelost’ ?? Wie is de optimist die ons dit wil laten geloven?

Ik kan nog steeds niet inloggen via Edge/Webmail. Ook de Proximus Mailapp via de iPhone start moeizaam, het radertje ‘verifiëren’ blijft draaien, er komen geen nieuwe mails binnen.en verzenden lukt evenmin. 

Martin
  • 33975 reacties
  • 11 juni 2025

Voor alle duidelijkheid het is de webmail-applicatie via browser die niet werkt en sommigen hebben ook problemen met prox mail app op andere toestellen zoal smatphone bvb

Martin
  • 33975 reacties
  • 11 juni 2025

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 11 juni 2025

Nog steeds niets hier...

• Practitioner
  • 44 reacties
  • 11 juni 2025

Emails lezen via de Proximus Mail app (Android) lukt eveneens niet

Martin
  • 33975 reacties
  • 11 juni 2025

Ter info: cfr. melding van PX moderator 11juni25@14:30 =

Op dit moment doen er zich nog steeds algemene problemen voor op de webmail en de mail app.

Dit wordt gemonitord door de experts.

Onze verontschuldigingen voor dit ongemak.

We houden jullie op de hoogte.

Geert. 

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Practitioner
  • 97 reacties
  • 12 juni 2025
Hopeloos zeker...tijd voor Telenet ?