Beantwoord

Vraag over members.dyndns.org


Reputatie 2
Badge

Hallo,

 

Weet iemand wat dit adres is? Ik kom dit tegen in mijn instelling van mijn modem. 

members.dyndns.org

http://members

.dyndns.org/nic/update?system=custom&hostname=gqbaorw8&myip=[IP]

Fijne dag nog.

icon

Beste antwoord door HadewychT 26 June 2020, 15:58

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Indien u dit zelf niet hebt gecreëerd, is dit nog iets** van de vorige eigenaar van de betrokken Bbox (fa958664@skynet.be?) en kan/mag het gewoon verwijderd worden

** =een webserver van de betrokkene bereikbaar via zijn public IP adres of Dyndns benaming

 

Als je de bbox reset zou dit ook moeten verdwenen zijn > bbox resetten > klik hier

Reputatie 6
Badge +3

Dat is niet de eerste keer dat Proximus de gegevens van een vorige eigenaar vergeet te wissen: netflix log-in gegevens op een decoder en nu de inlog gegevens op een server van een andere klant. Een reset en hercontrole is voor mij de absolute basis alvorens dit door te sturen naar andere klanten.

Of een technieker langs geweest voor een probleem en de bbox uit zijn wagen gehaald om te testen voor een  probleem en was het mss zo opgelost, wie weet …. maar inderdaad dan zou hij er ook  moeten aan denken enfin ‘t is ook maar gissing van mij en mss te ver gezocht :wink:

Reputatie 2
Badge

Nee dat klopt ik heb dat inderdaad zelf aangemaakt lang geleden.  Dat is geen probleem bedankt.

Fijne dag nog. 

 

:thumbsup_tone3::relaxed:

Reputatie 2
Badge

Waar vind ik die privé velden? 

 

Als je ingelogd bent op het forum
Rechtsboven klikken op jouw ‘icoontje’/avatar
> Mijn profiel > Bewerk profiel
> vakken aangeduid met (privé) zijn alleen zichtbaar voor Proæimus medewerkers
> daar je gevraagde gegevens aanvullen,  en 
> Sla wijzigingen op

Reputatie 2
Badge

Wat kan je er mee doen met members.dyndns.org?

 

Reputatie 6
Badge +3

Vanop afstand bijvoorbeeld een NAS,camera,computer bereiken omdat na x aantal tijd jouw publieke IP adres wijzigt en je dan er niet meer vanop afstand aan kan (lees wanneer je bijvoorbeeld verbonden met mobiel internet,hotspot op een andere locatie). Zie hier voor meer informatie: https://www.strato.nl/hosting/wat-is-dyndns/

Reputatie 7
Badge +4

Het zou inderdaad niet mogen gebeuren dat er nog gegevens van andere klanten in een modem zitten. Alle modems worden normaalgezien eerst grondig nagekeken en opnieuw in fabrieksinstellingen gezet, nieuwe firmware eventueel,… Je kan hem dan best even resetten zoals Mertin op 12 mei al voorstelde

Reageer