Skip to main content

Tv stopt regelmatig . Soms herbegint hij vanzelf, soms even veranderen van kanaal . Hebben dit al enkele keren gemeld, zelfs een andere  decoder gekregen. Nu stopt hij zelfs bij het bekijken van een opgenomen film. Ook als we een opgenomen film bekijken en we verder gaan met de pijltjes, stoppen om verder te kijken komt de tekst soms niet overeen met de mimiek van de mond. 

 

@Gerda_018 Aangezien je een nieuwe bbox hebt gekregen zal je de wifi bridge nog moeten koppelen. Dit doe je zoals hier wordt uitgelegd.


ook de bbox = 20 seconden reset knopje ingedrukt blijven houden tot alleen de power led vooraan nog oplicht en dan pas lossen.

Maandag kunnen de proximus forummedewerkers ook eens kijken of er fouten vast te stellen zijn op je lijn, als ze hier terug langskomen.


Heb ik ook al gedaan.

Als de forummedewerkers de lijn willen nazien. Zou top zijn. Ik hoor het dan wel.


Martin. Kun jij niet vragen of ze de 2e decodeur v5 kunnen aansluiten zodat wij tv hebben?


Als het een witte modem is dan moet die niet teruggestuurd worden, maar als een prox forummedewerker de draad opneemt hierzal die u wel hierbij verder helpen.


Heb vraag verkeerd gesteld.

Technieker is vandaag langs geweest en heeft de modem vervangen, is nu een b-box 3v. Hij heeft ook de decoder vervangen is nu een v5 compact. Deze werkt perfect. Maar wij hebben nog een tweede tv met ook een v5 compact decoder die niet vervangen is en het is deze tv die niet gaat. Hij geeft gewoon geen verbinding.

 


heeft de technieker dan daar niet naar gekeken , enfin de prox forummedewerkers kunnen ook eens het verslag van de technieker opvragen, morgen als ze hier langskomen.


De technieker heeft na het installeren wel de tv in de living geprogrameerd dat was in orde maar heeft niet de andere tv gecontroleerd. Hij zei wel dat hij morgen eens zou bellen om te zien of alles in orde is.


Wanneer wordt dit opgelost? Tot hiertoe nog niets gehoord van de technieker.


Ja ik hoop dat een prox forummedewerker je straks verder helpt


Wat is dat bij jullie. Als ik bel krijg ik een muziek en zou een medewerker verder helpen maar dan zegt men in het engels  dat ze me niet verder kunnen helpen. Heb al 3x gebeld naar de technische dienst. Als ik dan probeer te chatten zegt de computer dat mijn vraag te lang is. Begrijpen wie begrijpen kan.????


Je wacht best af tot hier een prox medewerker reageert.


Ok bedankt.


Je kunt in feite dit gemakkelijk zelf aansluiten door hem gewoon te verbinden met een utp netwerkkabel aan de bbox3 modem. 
Als het niet kan via netwerkkabel heb je bvb een wifi booster nodig en die is zelfs inbegrepen als je een flex pack (vaste telefoon inbegrepen) hebt, zodat je hem draadloos via wifi kunt verbinden.


Ja maar de bbox staat wel in de living en de 2e tv in de keuken. Trouwens ik weet niet wat een utp kabel is. Waarom neemt de technieker die dit gisteren heeft geinstalleerd geen kontakt met ons op dan is alles direkt geregeld. Toch bedankt dat je dit opvolgt.


@Gerda_018 Hoe is je 2de decoder met de modem verbonden? Rechstreeks met een kabel of met een wifi booster?


Met een wifi bridge.


DaisyS

 Eindelijk een goed antwoord want het is gelukt. 1000x bedankt.


Technieker is langs geweest en heeft zowel de decoder als de modem vervangen. Wij hebben nog een tweede modem maar de tv werkt hier niet. Wat te doen nu?

De technische dienst is moeilijk te bereiken en is in het frans.


FYI: mss heb je een V7 decoder

→ Zie v7-stand-van-zaken

NB: in het weekend komen geen prox forummedewerkers langs hier


@Gerda_018 Ik heb je lijn nog eens nagekeken en ik zou toch graag een technieker laten langskomen voor een controle ter plaatse. Ik heb daarom een afspraak voor je ingeboekt morgen tussen 8.00 en  12.30. Indien dit niet voor je past kan je je afspraak aanpassen via je MyProximus account.


Zijn nu nieuws van 19u aan het kijken op RTL en stopt regelmatig. Hij zegt "geen connectie. Wenst u hulp voor dit problerm op te lossen." Wij zijn uw verbinding aan het controleren. Stopt nog steeds.

Even zwart beeld en nu terug gestart.


Ok laat je morgen iets weten.


Sorry wacht wat .Is van de V5 decoder.

Mac 48:F8:DB:C9:51:A9-AA(2)

ok, ik kijk even om je lijn te controleren
kan je even testen of je vanavond nog storingen ondervind


Sorry wacht wat .Is van de V5 decoder.

Mac 48:F8:DB:C9:51:A9-AA(2)


Reageer