Vraag

tv stopt regelmatig



Toon eerste bericht

34 reacties

Ok laat je morgen iets weten.

Zijn nu nieuws van 19u aan het kijken op RTL en stopt regelmatig. Hij zegt "geen connectie. Wenst u hulp voor dit problerm op te lossen." Wij zijn uw verbinding aan het controleren. Stopt nog steeds.

Even zwart beeld en nu terug gestart.

Reputatie 7
Badge +5

@Gerda_018 Ik heb je lijn nog eens nagekeken en ik zou toch graag een technieker laten langskomen voor een controle ter plaatse. Ik heb daarom een afspraak voor je ingeboekt morgen tussen 8.00 en  12.30. Indien dit niet voor je past kan je je afspraak aanpassen via je MyProximus account.

Ok bedankt.

Technieker is langs geweest en heeft zowel de decoder als de modem vervangen. Wij hebben nog een tweede modem maar de tv werkt hier niet. Wat te doen nu?

De technische dienst is moeilijk te bereiken en is in het frans.

Als het een witte modem is dan moet die niet teruggestuurd worden, maar als een prox forummedewerker de draad opneemt hierzal die u wel hierbij verder helpen.

Heb vraag verkeerd gesteld.

Technieker is vandaag langs geweest en heeft de modem vervangen, is nu een b-box 3v. Hij heeft ook de decoder vervangen is nu een v5 compact. Deze werkt perfect. Maar wij hebben nog een tweede tv met ook een v5 compact decoder die niet vervangen is en het is deze tv die niet gaat. Hij geeft gewoon geen verbinding.

 

heeft de technieker dan daar niet naar gekeken , enfin de prox forummedewerkers kunnen ook eens het verslag van de technieker opvragen, morgen als ze hier langskomen.

De technieker heeft na het installeren wel de tv in de living geprogrameerd dat was in orde maar heeft niet de andere tv gecontroleerd. Hij zei wel dat hij morgen eens zou bellen om te zien of alles in orde is.

Reageer