Vraag

tv stopt regelmatig


Tv stopt regelmatig . Soms herbegint hij vanzelf, soms even veranderen van kanaal . Hebben dit al enkele keren gemeld, zelfs een andere  decoder gekregen. Nu stopt hij zelfs bij het bekijken van een opgenomen film. Ook als we een opgenomen film bekijken en we verder gaan met de pijltjes, stoppen om verder te kijken komt de tekst soms niet overeen met de mimiek van de mond. 

 


34 reacties

FYI: mss heb je een V7 decoder

→ Zie v7-stand-van-zaken

NB: in het weekend komen geen prox forummedewerkers langs hier

Neen v6 decoder

toestellen herstarten en/of resetten heb je waarschijnlijk al geprobeerd

Al tig keer. Zelfs achteraan de decoder met een tandenstoker.

ook de bbox = 20 seconden reset knopje ingedrukt blijven houden tot alleen de power led vooraan nog oplicht en dan pas lossen.

Maandag kunnen de proximus forummedewerkers ook eens kijken of er fouten vast te stellen zijn op je lijn, als ze hier terug langskomen.

Heb ik ook al gedaan.

Als de forummedewerkers de lijn willen nazien. Zou top zijn. Ik hoor het dan wel.

Reputatie 7
Badge +4

Heb ik ook al gedaan.

Als de forummedewerkers de lijn willen nazien. Zou top zijn. Ik hoor het dan wel.

hi @Gerda_018  kan je je klantennr of lijnnr toevoegen aan je profiel ?
dan kan ik je verbinding nakijken

Klantnr *******

Reputatie 7
Badge +3

@Gerda_018 

Je hebt nog 2 andere decoders ook zie ik, waaronder nog een andere v6. Klopt dit? 

Ondervind je hier ook storingen op? 

Geert

De andere decoder is een V5. Maar vanmiddag bij het kijken naar het VTM nieuws stopte hij meer dan 10x bij deze decoder.

Ik zie ook dat er maar 2 blauwe lichtjes branden op de nieuwe decoder. Anders zijn dit er 3.

Reputatie 7
Badge +3

Kan je de v6 decoder eens ondersteboven houden en mij het MAC adres geven dat je onder de barcode terugvindt? 

 

Geert

Unit Mac 14.98.7D.8C.FC.E3

Sorry wacht wat .Is van de V5 decoder.

Mac 48:F8:DB:C9:51:A9-AA(2)

Reputatie 7
Badge +4

Sorry wacht wat .Is van de V5 decoder.

Mac 48:F8:DB:C9:51:A9-AA(2)

ok, ik kijk even om je lijn te controleren
kan je even testen of je vanavond nog storingen ondervind

Ok laat je morgen iets weten.

Zijn nu nieuws van 19u aan het kijken op RTL en stopt regelmatig. Hij zegt "geen connectie. Wenst u hulp voor dit problerm op te lossen." Wij zijn uw verbinding aan het controleren. Stopt nog steeds.

Even zwart beeld en nu terug gestart.

Reputatie 7
Badge +5

@Gerda_018 Ik heb je lijn nog eens nagekeken en ik zou toch graag een technieker laten langskomen voor een controle ter plaatse. Ik heb daarom een afspraak voor je ingeboekt morgen tussen 8.00 en  12.30. Indien dit niet voor je past kan je je afspraak aanpassen via je MyProximus account.

Ok bedankt.

Technieker is langs geweest en heeft zowel de decoder als de modem vervangen. Wij hebben nog een tweede modem maar de tv werkt hier niet. Wat te doen nu?

De technische dienst is moeilijk te bereiken en is in het frans.

Als het een witte modem is dan moet die niet teruggestuurd worden, maar als een prox forummedewerker de draad opneemt hierzal die u wel hierbij verder helpen.

Heb vraag verkeerd gesteld.

Technieker is vandaag langs geweest en heeft de modem vervangen, is nu een b-box 3v. Hij heeft ook de decoder vervangen is nu een v5 compact. Deze werkt perfect. Maar wij hebben nog een tweede tv met ook een v5 compact decoder die niet vervangen is en het is deze tv die niet gaat. Hij geeft gewoon geen verbinding.

 

heeft de technieker dan daar niet naar gekeken , enfin de prox forummedewerkers kunnen ook eens het verslag van de technieker opvragen, morgen als ze hier langskomen.

De technieker heeft na het installeren wel de tv in de living geprogrameerd dat was in orde maar heeft niet de andere tv gecontroleerd. Hij zei wel dat hij morgen eens zou bellen om te zien of alles in orde is.

Wanneer wordt dit opgelost? Tot hiertoe nog niets gehoord van de technieker.

Ja ik hoop dat een prox forummedewerker je straks verder helpt

Reageer