DaisyS
Eindelijk een goed antwoord want het is gelukt. 1000x bedankt.
@Gerda_018 Aangezien je een nieuwe bbox hebt gekregen zal je de wifi bridge nog moeten koppelen. Dit doe je zoals hier wordt uitgelegd.
@Gerda_018 Hoe is je 2de decoder met de modem verbonden? Rechstreeks met een kabel of met een wifi booster?
Ja maar de bbox staat wel in de living en de 2e tv in de keuken. Trouwens ik weet niet wat een utp kabel is. Waarom neemt de technieker die dit gisteren heeft geinstalleerd geen kontakt met ons op dan is alles direkt geregeld. Toch bedankt dat je dit opvolgt.
Je kunt in feite dit gemakkelijk zelf aansluiten door hem gewoon te verbinden met een utp netwerkkabel aan de bbox3 modem.
Als het niet kan via netwerkkabel heb je bvb een wifi booster nodig en die is zelfs inbegrepen als je een flex pack (vaste telefoon inbegrepen) hebt, zodat je hem draadloos via wifi kunt verbinden.
Martin. Kun jij niet vragen of ze de 2e decodeur v5 kunnen aansluiten zodat wij tv hebben?
Je wacht best af tot hier een prox medewerker reageert.
Wat is dat bij jullie. Als ik bel krijg ik een muziek en zou een medewerker verder helpen maar dan zegt men in het engels dat ze me niet verder kunnen helpen. Heb al 3x gebeld naar de technische dienst. Als ik dan probeer te chatten zegt de computer dat mijn vraag te lang is. Begrijpen wie begrijpen kan.????
Ja ik hoop dat een prox forummedewerker je straks verder helpt
Wanneer wordt dit opgelost? Tot hiertoe nog niets gehoord van de technieker.
De technieker heeft na het installeren wel de tv in de living geprogrameerd dat was in orde maar heeft niet de andere tv gecontroleerd. Hij zei wel dat hij morgen eens zou bellen om te zien of alles in orde is.
heeft de technieker dan daar niet naar gekeken , enfin de prox forummedewerkers kunnen ook eens het verslag van de technieker opvragen, morgen als ze hier langskomen.
Heb vraag verkeerd gesteld.
Technieker is vandaag langs geweest en heeft de modem vervangen, is nu een b-box 3v. Hij heeft ook de decoder vervangen is nu een v5 compact. Deze werkt perfect. Maar wij hebben nog een tweede tv met ook een v5 compact decoder die niet vervangen is en het is deze tv die niet gaat. Hij geeft gewoon geen verbinding.
Als het een witte modem is dan moet die niet teruggestuurd worden, maar als een prox forummedewerker de draad opneemt hierzal die u wel hierbij verder helpen.
Technieker is langs geweest en heeft zowel de decoder als de modem vervangen. Wij hebben nog een tweede modem maar de tv werkt hier niet. Wat te doen nu?
De technische dienst is moeilijk te bereiken en is in het frans.
@Gerda_018 Ik heb je lijn nog eens nagekeken en ik zou toch graag een technieker laten langskomen voor een controle ter plaatse. Ik heb daarom een afspraak voor je ingeboekt morgen tussen 8.00 en 12.30. Indien dit niet voor je past kan je je afspraak aanpassen via je MyProximus account.
Zijn nu nieuws van 19u aan het kijken op RTL en stopt regelmatig. Hij zegt "geen connectie. Wenst u hulp voor dit problerm op te lossen." Wij zijn uw verbinding aan het controleren. Stopt nog steeds.
Even zwart beeld en nu terug gestart.
Ok laat je morgen iets weten.
Sorry wacht wat .Is van de V5 decoder.
Mac 48:F8:DB:C9:51:A9-AA(2)
ok, ik kijk even om je lijn te controleren
kan je even testen of je vanavond nog storingen ondervind
Sorry wacht wat .Is van de V5 decoder.
Mac 48:F8:DB:C9:51:A9-AA(2)
Unit Mac 14.98.7D.8C.FC.E3
Kan je de v6 decoder eens ondersteboven houden en mij het MAC adres geven dat je onder de barcode terugvindt?
Geert
De andere decoder is een V5. Maar vanmiddag bij het kijken naar het VTM nieuws stopte hij meer dan 10x bij deze decoder.
Ik zie ook dat er maar 2 blauwe lichtjes branden op de nieuwe decoder. Anders zijn dit er 3.