Vraag

tv stopt regelmatig


Tv stopt regelmatig . Soms herbegint hij vanzelf, soms even veranderen van kanaal . Hebben dit al enkele keren gemeld, zelfs een andere  decoder gekregen. Nu stopt hij zelfs bij het bekijken van een opgenomen film. Ook als we een opgenomen film bekijken en we verder gaan met de pijltjes, stoppen om verder te kijken komt de tekst soms niet overeen met de mimiek van de mond. 

 


34 reacties

Wat is dat bij jullie. Als ik bel krijg ik een muziek en zou een medewerker verder helpen maar dan zegt men in het engels  dat ze me niet verder kunnen helpen. Heb al 3x gebeld naar de technische dienst. Als ik dan probeer te chatten zegt de computer dat mijn vraag te lang is. Begrijpen wie begrijpen kan.????

Je wacht best af tot hier een prox medewerker reageert.

Martin. Kun jij niet vragen of ze de 2e decodeur v5 kunnen aansluiten zodat wij tv hebben?

Je kunt in feite dit gemakkelijk zelf aansluiten door hem gewoon te verbinden met een utp netwerkkabel aan de bbox3 modem. 
Als het niet kan via netwerkkabel heb je bvb een wifi booster nodig en die is zelfs inbegrepen als je een flex pack (vaste telefoon inbegrepen) hebt, zodat je hem draadloos via wifi kunt verbinden.

Ja maar de bbox staat wel in de living en de 2e tv in de keuken. Trouwens ik weet niet wat een utp kabel is. Waarom neemt de technieker die dit gisteren heeft geinstalleerd geen kontakt met ons op dan is alles direkt geregeld. Toch bedankt dat je dit opvolgt.

Reputatie 7
Badge +5

@Gerda_018 Hoe is je 2de decoder met de modem verbonden? Rechstreeks met een kabel of met een wifi booster?

Met een wifi bridge.

Reputatie 7
Badge +5

@Gerda_018 Aangezien je een nieuwe bbox hebt gekregen zal je de wifi bridge nog moeten koppelen. Dit doe je zoals hier wordt uitgelegd.

DaisyS

 Eindelijk een goed antwoord want het is gelukt. 1000x bedankt.

Reageer