ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
Gaan zij dit bericht lezen? Want ik kan niet mailen, althans ik vind hun mail adres niet en in myproximus kan ik niet mailen, die mogelijkheid is uitgeschakeld
En telefoneren durf ik niet, want als er een vergissing gebeurt dan heb ik geen tv meer,
Beste,
Vandaag terug 2 v5 decoders ontvangen omdat ik teveel problemen had met de v7 decoders en meer in het bijzonder met de ondertiteling.
Ik heb daarvan een mail ontvangen en bij die mail is maar een label bij voor één decoder die ik dan ook vandaag verstuurd heb. De tweede V7 decoder heb ik nog steeds omdat ik geen documenten heb om deze terug te sturen.
- Dus sinds vandaag 2 V5 decoders in gebruik.
- 1 V7 decoder al teruggestuurd.
- 1 V7 decoder (niet aangesloten en wachtende op een label) nog steeds in mijn bezit.
Kan iemand van Proximus mij contacteren om dit op te lossen?
Mvg,
inderdaad via deze weg ben ik er eigenlijk 100% zeker van ddat het in orde komt en de labels zullen gestuurd worden want dit moeten ze hier voor veel klanten doen die hun labels niet ontvangen hebben.
NB: Hier op het forum lees ik ook dat het zelf mogelijk is via een een proximus shop.
Ik heb twee keer gebeld op helpdesk. Steeds met volgende ‘oplossingen’:
1- Ga naar BPOST kantoor met decoder en koop een doos en zeg dat het is voor levering aan Proximus (de medewerker van BPOST keek me vreemd aan)
2- ze gingen met retourlabel opsturen, maar ik kreeg slechts een mail met een link naar de online pagina voor klantendienst (dus nog geen concreet label).
Ik hoop via deze weg meer geluk te hebben… De telefonische klantendienst biedt me ngo zeer weinig vertrouwen na bovenstaande.
Mvg,
Dimitri Plaisier
proximus medewerkers kunnen die opnieuw opsturen, kijk ook eens in de spam map of die daar niet beland is !
Beste,
Op 11/12 bestelde ik via de klantendienst de nieuwe Android Decoder. Deze installeerde ik recent. De ‘oude’ v5 mini decoder diende ik per post terug te sturen, maar ik heb geen retour-label ontvangen. Hoe pak ik dit het best aan? Ik wil vermijden bijkomende kosten voor een niet-gebruikte decoder te moeten betalen…
Referentienummer: R000000110000H2D9C-1
Mijn lijnnummer: 011******
Mvg,
Dimitri Plaisier
Dag Martin,
Ik heb nog alles vd V5c dus ik zal de afstandsbediening vd V7 mee terugsturen.
Van zodra ik de labels ontvangen heb...
Voila, order R000000110000H1FUX is lopende, het retourlabel en info over wat je precies moet inpakken volgt per mail! ;) Grt, Heidi
geen kabels alleen decoder
maar als ik het goed begrijp ga je de v5Compact gebruiken en als je de remote van de v5compact nog hebt mag je de remote van de v7 terug sturen in het ander geval als je geen v5C remote meer hebt moet je de remote van de v7 omruilen voor een v5c remote.
Moet ik daar dan ook alle kabels bijvoegen of enkel de decoder, oplader en afstandsbediening?
Dag Heidi,
Ja, als dat zou kunnen is dat super!
Dag
De proximus forummedewerkers kunnen dit verder afhandelen van zodra ze hier de draad opnemen
best zoveel mogelijk je → profielgegevens invullen/aanvullen
(In het veld "Ticket" kan je eventueel bijkomende gegevens plaatsen),
zodat zij hiermee direct aan de slag kunnen.
Goedemiddag,
ik heb 2 vragen:
1/ Ik kreeg, op mijn vraag, eind november in een Proximus shop een nieuwe decoder V7 mee omdat ik deze wilde ruilen met mijn V5C. Ik moest dan gewoon mijn oude V5C binnenbrengen in een Proximus shop (het was er toch niet druk) en dan zou er geen extra decoder aangerekend worden. De V7 geïnstalleerd, alles OK. Enkele dagen later gaat mijn vriendin de Proximus shop binnen om mijn oude V5C binnen te brengen. Maar: op mijn factuur van december staat nu wel een extra decoder aangerekend, wat niet de bedoeling is. Ik belde naar de klantendienst vandaag, in de overtuiging dat mijn decoder was binnengebracht. Ze gaan het onderzoeken en ik moet voorlopig de extra decoder niet betalen. Heb nu toch nog even nagevraagd bij mijn vriendin of de decoder effectief afgeleverd is en of ze daar een bewijsje van had: in de shop kreeg ze blijkbaar te horen dat mijn dossier (vd decoder) is afgesloten en dat ik deze niet moet/kan binnenbrengen want dat ze geen bewijs van ontvangst kunnen afleveren en ook geen etiket kunnen printen om via de post op te sturen. De V5C gaat dus terug mee naar huis en blijft daar liggen. Maar dat wist ik dus niet. Ik was in de overtuiging dat de decoder was afgegeven.(Sorry Proximus klantendienst van deze ochtend voor de verkeerde info, hopelijk is het met dit bericht nu rechtgezet en gaan jullie niet op zoek naar de decoder die jullie niet hebben ontvangen). Ik wil dus nog steeds een decoder binnenbrengen maar hoe doe ik dat dan als ik noch een tiket kan krijgen om terug te sturen via de post, noch een ontvangstbewijs kan krijgen als ik het in een shop binnenbreng?
2/Nu zou ik wel graag de nieuwe V7 terugbrengen omdat ik de gebruikservaring met de V7 niet zo top vind, véél te druk als je op het overzicht zoekt. Die layout past super op mijn ipad maar niet op mijn tv, voor mij dan. Kan ik de V7 terugsturen?
Alvast bedankt voor jullie antwoord
Hey A. Ik heb een booster ontvangen ter vervanging van ruckus, na telefonisch onderhoud . Die zending bevatte ook een decoder. Heb die dan verwisseld met de vorige decoder. Geen verbinding ! Terug telefonisch onderhoud : nieuwe modem en booster gekregen voor een 2de TV (vervanging ruckus). Verbinding voor beide TV’s geslaagd. Modem en ruckussen dienden niet teruggestuurd te worden. Nu staat hier die verwisselde decoder om terug te zenden. Gelieve sticker toe te sturen.
Fijne veilige dag,
Lydia
Ik heb jullie reacties verplaatst naar het reeds bestaande topic hierover.
Groetjes,
Antonella
Wil mijn oude decoder retourneren,geen mail met bijlagen ontvangen(stickers)
Ondanks telefonisch onderhoud nog steeds niets ontvangen.
Pierre Jeurissen
Middag Martin,
Negatief, niets ontvangen. Ik kijk uit naar de labels.
Groeten,
Lydia
geen mail met bijlagen ontvangen , ook in de spam map kijken en anders kan iemand van proximus de retour labels terug opsturen.
Beste,
Wil mijn oude decoder retourneren, na ontvangst van nieuwe. Geen sticker ontvangen. Ondanks telefonisch onderhoud nog steeds niets ontvangen. Gelieve hiervoor het nodige te doen.
Groeten,
Lydia
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.