ik stelde reeds meermaals de vraag via de chat functie om mij de retoursticker door te mailen voor het retourneren van een decoder en modem. Ik ontving hier geen reactie op. kan u mij deze per mail bezorgen? Deze is ook niet te vinden op myproximus.
hallo Antonella, is het mogelijk dat die mail voor die retourtickets nog niet is verstuurd?
hartelijk dank
hartelijk dank daarvoor
hallo Joel, is het mogelijk als mijn vader nog geen mail heeft ontvangen?
hartelijk dank
normaal worden die per mail opgestuurd, ook altijd eens de spam folder bekijken of ze daar niet terecht komen, als je ze niet binnenkort ontvangt dan kan iemand van het proximus forumteam je deze altijd opnieuw opsturen.
ik heb sinds vandaag een nieuwe decoder v7 ipv v5 . maar ik heb geen labels om de oude v5 naar proximus te sturen.
danny
gegevens van mijn vader zijn in het profiel ingegeven. Ik hoop dat de stickers kunnen opgestuurd worden. hartelijk dank Tina
de beschreven weg van M_016 is een goede mogelijkheid.
Als het niet lukt : vul dan in het profiel de klantgegevens in waar het om gaat, dan laten we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Forum profiel :
(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken, opslaan en ons verwittigen)
Ik geef de gegevens van mijn ouders zo vlug mogelijk in, dan kunnen jullie dat even bekijken
maar zoals ik in mijn eerste bericht al aangehaald heb is dat prox je de retourlabel moet opsturen om op de doos te kleven om in de post binnen te brengen
toestel defect / ander toestel / je huurt het toestel / wifi booster /Bpost levering thuis /Mijn oud toestel terugsturen.
Best voorstel van
vul dan in het profiel de klantgegevens in waar het om gaat, dan laten we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Forum profiel :
(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken, opslaan en ons verwittigen)
is niet duidelijk welke weg ik moet volgen, kies ik “al gecontacteerd” als de technieker zelf al is langsgeweest? en in de volgende stap laat hij leveringsmethode zien, maar het is geleverd door technieker?
de beschreven weg van M_016 is een goede mogelijkheid.
Als het niet lukt : vul dan in het profiel de klantgegevens in waar het om gaat, dan laten we dit verder nakijken.
Groetjes
Tina
Forum profiel :
(inloggen - avatar aanklikken scherm rechts boven - profiel bewerken, opslaan en ons verwittigen)
Fyi
De reactie van Proximus-mederkers op dit publieke forum afwachten, zij kunnen u deze retourlabels om gratis apparatuur terug te bezorgen via Bpost nog overmaken (zij zijn waarschijnlijk pas terug op dit forum vanaf morgen)
De tracking code van Bpost ook enige tijd na terugsturen bijhouden veiligheidshalve
als iemand van de proximus medewerkers hier zal langskomen dan kunnen zij de retourlabels opsturen zodat je deze kan terugsturen.
hallo allemaal,
ik heb een vraag over het terugsturen van apparaten. Een goeie week geleden is er bij mijn ouders een technieker langsgeweest en heeft een decoder vervangen en een nieuwe booster geplaatst. Aangezien het probleem niet was verholpen met de booster heeft de technieker die booster terug weggenomen. De technieker zei dat ze die apparaten dan maar eens moesten “binnensteken” - in de winkel dus. Mijn moeder met de fiets naar de proximus-shop en kreeg het antwoord dat zij de apparaten met de post moest terugsturen. Maar hoe doe je dat, blijkbaar met een sticker-systeem maar waar haal je dat? ik dacht dat mijn vader een mail zou krijgen met instructies maar dat is nog altijd niet gebeurd. Wat valt ons te doen?
DANKU
proximus moet eerst labels opsturen
ter info: dit vind ik op hun site: (maar wacht beter de reactie van iemand van proximus zelf af)
- Print het label uit dat je via e-mail (of post) ontvangen hebt om je oud toestel terug te sturen. Als er vermeld wordt dat je toestel niet meer van waarde voor ons is, dan ontvang je geen label. In dit geval mag je het toestel houden of terugbrengen naar het containerpark.
Kun je het label niet uitprinten of vinden? Toon dan de digitale barcode in MyProximusNieuw venster (In de MyProximus-app, tik op uw profielicoon en Bestellingen) wanneer je naar een bpost in uw buurt gaat. Opgelet: Momenteel kan dit enkel bij bpost, niet in Kariboo punten. Let er ook op dat retourzendingen niet worden geaccepteerd in bpost Cubees. - Stop al je toestellen in een kartonnen doos, zonder andere accessoires. Sluit de kartonnen doos en kleef het label op de doos.
- Ga zo snel mogelijk naar een bpost in je buurtNieuw venster en geef het pakket gratis af.
Ik wil graag mijn wifibooster terugsturen wegens niet meer in gebruik( *)Volgens een boodschap aan de deur in de fysieke winkel van Aarschot kan ik deze niet binnenbrengen in de winkel maar moet dit via Bpost.
Graag bijkomende info over hoe dit aanpakken:
- op welk adres terugsturen ?
- Wat met verder toevoegen van info zoals klantnr etc?
- wie betaalt de kosten van verzending ?
- Ik lees op het forum iets over een etiket dat door jullie wordt opgestuurd zodat de klant kan verzenden. Kan dit voor mij ook ?
(*) na verschillende technische interventies heeft technieker uiteindelijk terug de wifibridge geinstalleeerd en was booster niet meer nodig. Technieker kon booster niet meenemen omdat deze op dat moment nog niet geregistreerd stond in systeem.
Reageer
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.